|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: download je een nieuwe Je moeder. |
|
wazig, doe je toch echt iets verkeerd. Je moeder. |
|
quote: Niets van meegekregen. Alleen teeeering veel geblowt toen. Was echt sick. Ik werd wakker en wou een peukje (Zaterdagochtend) "Chez, draai es eem een peukje" "Nee man, ik zit net een jointje te draaien". En draaien konden we al niet te best, toen. Maar moin, wat een erge boel daarhee... De hele dag door... Hmpf! >< Ik kwam Viktor nog tegen, en die vond me zo rustig. Hehehehehe. Die ochtend, de best gedraaide kneiters: Die kwam Marcel ook nog als ontbijt meeroken, haha! Disko Disko Partizani |
|
neuh We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Zie die hand ook geinfecteerd zijn, niet best. Maar het wordt wel weer gezellig, ja. Misschien wordt het als ik rijk ben wel een tray Gouden Zegel in plaats van Fink Brau, maar dat is dus nog even afwachten. |
|
quote: Gouden zegel... Hahaha, memories! Henna hea. Disko Disko Partizani |
|
Wel kneiterlelijke henna dan, als je het mij vraagt. Maar ja, dat heeft met Occultfest verder natuurlijk weinig te maken. |
|
- The Lucifer Principle - Stormrider - SINISTER - Salacious Gods - Mindscan - Engine Of Pain - Eluveitie - Elexorien ben benieuwd Je moeder. |
|
Oeh, Engine of Pain, ik meen me te herinneren dat daar iemand in speelde die me kan vertellen hoe je muziek hoort te maken! Kan haast niet wachten |
|
quote: Zeg Jaap, slapen we weer in 1 tent??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:hehe, wie was dat dan? |
|
quote: hehe zal vast bij robin in de tent maffen, wat dan, alleen? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-07-2006 2:07] Je moeder. |
|
quote: Ik geef je voorlopig het voordeel van de twijfel |
|
Zonet ook maar es gereserveerd voor dit spektakel. spelfout weggehaald... |
|
Gezellie Zorg je wel dat je een BOB meeneemt? |
|
Ik kom waarschijnlijk ook. Maar niet als BOB Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ah, het lijkt me ook wel gezellig als Varanus de boel komt trashen op de camping. |
|
quote:Je vergeet Portall en Contradiction. Dat zijn voor mij met Stormrider de meest interessante bands. |
|
quote:redactiemeeting |
|
quote: Dan ga ik moppen vertellen!! Disko Disko Partizani |
|
quote:Ik kom er ook hoor, durf je dan wel? |
|
Tuurlijk, tuurlijk! Ik kom even mijn haren onder je neus duwen. Disko Disko Partizani |
|
a.. ga ik even wat snot sparen |
|
Ik ben benieuwd Jan, ik ben benieuwd! Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |