|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, want die kennen maar weinig mensen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: dat stelt me gerust |
|
quote: Vanavond toch maar eens iemand onderwerpen aan een ouderwets KGB verhoor dan maar, hehe |
|
Haha, topic al bijna vol ja! M'n printmeel is er, en ik ben blij dat er tosti's zijn! Hehe. Donderdag- of vrijdagmiddag boodschapjes doen, en vrijdag rond 18.00 waarschijnlijk die kant op. Jay. Disko Disko Partizani |
|
quote: Mooi zo, maar waar blijft die foto |
|
quote: Hehe, die kent ze ook niet. Dan zou je Jorrit of Rens moeten ondervragen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmm, Rens wordt moeilijk, en Jorrit ken ik eigenlijk alleen van naam, dus je komt er wel heel erg mooi mee weg, hehe |
|
De mod houdt ook van offtopic gebral. Spammers. "En dat zeg jij!" -"Nee, ik typ het. Huhuhuh" Disko Disko Partizani |
|
Of je ondervraagt mij als ik kacheltje dronken op OF rondhobbel, dan wil ik nog wel eens loslippig zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dan gaan we dat maar eens proberen dan, hehehe. FF ontopic: Wie gaat er hier vrijdag avond allemaal die kant al op? |
|
Yo! Vanuit Delft, waarschijnlijk met Snaack mee, of anders met de trein. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Van jou wist ik het al Kom ik donderdag nog steeds gewoon je tas met spullen ophalen mocht ik onverhoopts toch pas op zaterdag ochtend gaan? |
|
Graag! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Komt goed, hehe, ik laat nog wel ff weten hoelaat ik die zooi ophaal |
|
Zondag ga ik waarschijnlijk nog Groningen even onveilig maken, als ik daar toch in de buurt ben en vroeg het terrein af moet. Heb maandag toch vrij genomen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zal ik je zooi ook maar mee terug nemen dan? |
|
bijna... |
|
Dat zou helemaalll relaxed zijn! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nog bijna-er... |
|
nog h????l ff... |
|
|
|
Ik haat die bugs. Disko Disko Partizani |
|
en op naar het volgende topic |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |