|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er ook niks van meegkregen, hehe. Volgende keer er maar iets eerder uit. |
|
idd, meeste mensen liggen nog in coma als het ontbijt wordt opgeruimd. is 12 niet een betere eindtijd? (niet dat ik het dan wel meemaak maar iig wel grotere kans ) Je moeder. |
|
quote: Hele dag ontbijt zekers, nope.. men wil vanaf 12en weer hamburgers enzo te vreten krijgen (ongeveer, boel klaarzetten enzo) Maar goed, dit jaar dus ook belegde broodjes.. kun je daar mee gaan ontbijten of een ochtendwandeling maken. Of gewoon niet ontbijten hehehehe. Edit: Ik wil best mensen gaan wakker maken hoor, maar beloof niet dat dit zachtzinnig zal zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-08-2006 18:10] |
|
Ah, zo'n Lowlands iniatief? Ik wil wel koffie hoor. |
|
quote:10 euro waard! |
|
quote: Ik kan je in de database twee keer terug vinden, 1 x bij de bevestigde en 1 x bij de niet bevestigde reserveringen, dus heb je maar een reserveringsnummer. En je kan nu niet meer reserveren dus dan moet je vriend(in) 10 euro entree betalen. see you at occultfest! |
|
quote: ah relaxed! en mijn ochtendhumeur is ook niet zachtzinnig hoor Je moeder. |
|
quote:hey lul, ik wacht Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je moeder. |
|
quote: De mijne ook niet.. hehe. Maar wil je best wakker maken hoor |
|
quote: nee daar heb ik ook wel 50 euro pp voor over. En ik ga voor me gezelligheid heen dus die sukkel hoef ik niet eens op me netvlies te hebben. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
tut tut ... |
|
quote: Wij zijn best aardig voor elkaar... En ik heb geen zin in gezeur of gezeik op Occultfest. Dus laten we die dag de strijdbijl begraven. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Als je dan op een forum niet kinderachtig doet .. |
|
quote: Mooi, laat het mij ook maar niet zien ook. Ik hou niet van ge-etter als ik moet werken. |
|
Wat een gezeur om een paar euro's, ik heb ook te laat gereserveerd, ik lig toch ook niet te drammen over die paar cent, man daar ligt toch geen hond wakker van. En als er wat mis gegaan is met de reservering, dan had je daar in het begin maar melding van moeten maken, wat een gejank. Is er trouwens nog een limiet qua eigen pils dat je mee mag nemen naar de camping, vast niet ofwel? Ik moet natuurlijk wel aan mijn quotum komen Against God and Government |
|
Die is er dacht ik niet. |
|
ganz toll Against God and Government |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Bang voor klapjes Volgens mij hoeft dat niet, Jan loopt gewoon over je heen mocht je in de weg staan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Bang, Nee. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: It's my job, maar niet als vrijwilligerswerk. |
|
quote: Nou misschien komt het nog wel te pas mayo op occultfest! see you at occultfest! |
|
quote: Ghehehe automatisme dan he.. anders onze gevangenisbewaarder even in actie laten komen Al bijna joh, gaat snel.. ik mail jou nog even vanavond over volgende week. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |