|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die ene met 5% alcolol |
|
quote: Godverdomme, geen Wall of Death dus... Bruce Banner |
|
quote:breekdansen mag dus niet |
|
quote: Huismerk van de cateraar, weet zo gauw niet hoe het heet. see you at occultfest! |
|
Vorig jaar en de jaren daarvoor was het toch Grolsch???? Hier begon ik mee [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 22-08-2006 13:17] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Geen Grolsch??? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-08-2006 12:25] |
|
Als ut maar GEEN fokking heineken is Wij willen Grolsch wij willen Grolsch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Gezeik over die pilsmerken... pils is pils... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
voor jou misschien.. quote: |
|
Voorgaande jaren hadden ze altijd Grolsch gehad en als ze nu plots een ander biermerk gaan schenken vind ik dat persoonlijk HOOGVERRAAD www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Het zijn maar merken, die hun bijkans exact hetzelfde smakende produkten d.m.v. marketing-trucs proberen te onderscheiden van de concurrentie. Het is niet anders dan dat je roept dat je Pepsi wilt i.p.v. Coca-Cola. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik vind anders een heel groot verschil tussen Heineken en Grolsch zitten. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Alle blinde(!) tests wijzen uit dat enig onderscheid tussen nederlandse pilseners vrijwel afwezig is. Het verschil dat jij proeft is dus puur subjectief. Niks mis mee dat je zo op je voorkeur komt, maar je moet wel op het achterliggende mechanisme letten. En als jij al tussen 10 blinde glazen precies je grolsch eruit weet te pikken, feliciteer ik je met een uitzonderlijk talent voor smaakherkenning. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Same here ja. (@ wat theedoek zegt) Schaffelaar; je bent niet zo'n bierdrinker? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-08-2006 12:49] |
|
jezus, wijf ... zeur niet |
|
Ik begin niet te zeuren over pilsmerken, mij is het allemaal om het even op zo'n festival... @FRNK: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/844013/25 Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Dan maak je mij niet wijs dat je geen verschil kunt proeven en merken... En wat de fuck boeit jou dat nou dan eigenlijk.. probeer je ons nou aan te praten dat we geen verschil proeven? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-08-2006 12:58] |
|
Proef wel degelijk verschil tussen heineken en Grolsch, heb het niet over een test gehad met 10 merken en daar Grolsch tussenuit plukken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Had het ook tegen die keukenlap |
|
Ik begon ook niet, pik. Gaf alleen maar aan dat ze waarschijnlijk Grolsch schenken ter informatie. Dat er dan anderen beginnen te miepen kan ik niets aan doen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: quote: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
argh |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Hier begon ik mee www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |