|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is nu wel weer gratis als je gereserveerd hebt? Op de website staat van wel, maar het zm nieuwsbericht zegt daar niets over |
|
Oh, wel lezen Schaep! Nou, vooruit dan maar. Ik heb gereserveerd. |
|
Ik begrijp geen zak van die reserveringsmogelijkheden op de site. Ik zie straks wel wat ik moet afrekenen als ik erin wil Hatsjikidee! |
|
Jaaah, wat gezellig Unholy Mary! Maar zo moeilijk zit het reserveren toch niet in elkaar? |
|
Wat is daar zo moeilijk aan? Met camping 15 en zonder camping 10.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Bij de laatste regels staat iets over "reserveringsmogelijkheden" -> Eur 0 ipv 10 en 10 ipv 15 wat mij dan weer doet denken dat ik als ik nu reserveer alleen eur 5 camping betaal. Maar reserveren zelf is no problemo. Ik weet alleen niet wat ik straks moet betalen daar Zal wel een paar euro's meenemen dan Hatsjikidee! |
|
quote: Voor jou kennelijk teveel, inclusief camping-entree kost het 5 euro en zonder camping gratis. |
|
Ik neem Schaep, Flappie Alzheimer, een tent, mn auto, bier én een handvol Euri mee. Komt allemaal goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik pak gewoon de trein in Groningen, nog steeds goed te doen. |
|
quote: Dat hangt dus af van of je op de camping blijft of niet. quote: Ah toe, mag mijn tent ook weer mee? |
|
quote:Nou vooruit. Maar misschien neem ík dit jaar wat rookwaar mee... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat werd eens tijd. Ja, wat ik nu begrijp, want het staat er wel wat zuurtjes allemaal, of ik ben gewoon dom, is dat je €5,00 betaald voor als je op de camping staat? En verder uhr. Is alles gratis? (Weide betreden e.d.) maar alleen weer als je reserveerd? [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 06-06-2006 21:40] Disko Disko Partizani |
|
quote:Hey, ik heb nu eindelijk pas een dealer. Je mag er ook ff bij komen zitten, roken we een vredesjoint for old times' sake. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Yiehaw. Dat is een deal. Stel vrienden van me gaan nu ook op vrijdag, dus dat wordt nog DOLLETJES! Leg eens uit @ prijzen (bovenstaande post), wil je? Please? Disko Disko Partizani |
|
quote: Schaep zegt het, dus het zal wel waar zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-06-2006 21:48] |
|
Zal morgen eens kijken of vrijdag een optie gaat zijn dan... *noteert het op hand* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zuipen als gekken |
|
Zeg, die volgorde van bands op de website, correspondeert die met de running order? Bruce Banner |
|
Gereserveeerd! Disko Disko Partizani |
|
quote: Als dat het geval is word je echtwel pissig of niet? |
|
quote: Dan moeten we wel wat lui gaan slaan... dronken, welteverstaan, aangezien we dan behoorlijk vroeg al aan het bier moeten Bruce Banner |
|
quote: Oh ja, een dronken Laintje, dat klinkt vermakelijk. Blijf je overnachten? Het was zo koud zonder jou vorig jaar. |
|
"Wellicht" Bruce Banner |
|
Entree festival weide 2 september ZONDER reserveren € 10 p.p. Entree festival weide 2 september MET reserveren gratis Entree festival weide en camping inclusief gratis ontbijt en ZONDER reserveren € 17,50 p.p Entree festival weide en camping inclusief gratis ontbijt en MET reserveren € 5 p.p. Reserveren is de moeite waard dus! Dussss.. net als vorig jaar. Oftewel.. reserveer je wel en wil je kamperen kost dit 5 euro totaal. Reserveer je niet en wil je kamperen kost dit je 15 euro totaal. Wil je naar festival met reservering en niet kamperen kost je dat geen entree. Prijzen onder voorbehoud. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-06-2006 1:18] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |