|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Brrr gaan we jou eens lekker afzeiken die dag |
|
Ik kan niet wachten schatje |
|
Wordt me dat even een geile onderneming. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nog maar 2 weekjes! |
|
Echt, ik houd het niet meer, de vaseline staat al te stuiterne van enthousiasme op het badkamerkastje! |
|
...onder voorbehoud aanwezig... iets met werk, opleiding, geld, ouders en vrouwen +1 We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ook onder voorbehoud aanwezig... niets met werk, opleiding, geld, ouders en vrouwen maar gewoon onder voorbehoud In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: WOEH "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Lekker een weekendje rust. Eindelijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wel, je bent in het echt nog veel vreemder |
|
quote: Bij deze een vaseline verbod.. bah, viezerds! |
|
quote: Zo kwam ik monkie ooit eens tegen. Was ik meteen netjes en beleefd. spelfout weggehaald... |
|
quote: he, tis gewoon interesse, geen geroddel maar ik zie eigenlijk vrij weinig volk in zwolle dus ja [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-08-2006 18:39] Je moeder. |
|
quote: Alleen als ik nuchter ben. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: *kijkt zijn raam uit* Ja, vrij weinig volk in Zwolle. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:*kijkt ook* ff voor de spot van vandaag |
|
quote: Uiteraard zal ik voor Occultfest een Festival-Spot bedenken! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Whaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa Chinese kappers enzo "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik zal pogen een zo origineel mogelijk, edoch passende Spot te bedenken voor deze bijzondere gelegenheid. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Maaaaaar...... BEDENK WEL Occultfest is géén Retie....... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Spot de barbecue-aansteker! |
|
Ik zag dat het reserveren gestopt is? Das jammer, wilde nog snel voor t vrouwtje reserveren. Nou ja n tientje laat zich toch goed doen. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: En als je gebruik maakt van de aanbieding (13 consumptiemunten en entree voor 25 euro) betaal je maar 5 euro 50 ipv 10 euro! Scheelt toch weer 4 euro 50. see you at occultfest! |
|
quote:[consumptieberekenmodus] 13x + 5,5 = 25 13x = 19,5 x = 19,5/13 x = 1,5 [/consumptieberekenmodus] Anderhalve euro voor een is uitstekend te doen . Welk merk schenken jullie daar? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |