|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
het boeide me ook vrij weinig in de vuilcontainer stond hij ook mooi. dit jaar ook weer aanwezig |
|
als jij je niet meer zal aftrekken aan de herrinneringen |
|
quote:alleen als die zo dronken is dat die hem niet meer uitkrijgt, en op dat moment zijn broek nog aan heeft. Helaas sluit het eerste het tweede een beetje uit |
|
quote: Deze keer zijn broek maar aanhouden, of ik plak zijn zooitje af met watervast ducktape met extra kleefkracht. Overigens verkrijgbaar in de kleuren zilver en glimmend zwart. Epileren is er niks bij [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-05-2006 21:18] |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah enthousiaste lijstjes tijd! - Greycloak - MMayo is er ook - The Witch ook - Kurk ook |
|
- Greycloak - MMayo is er ook - The Witch ook - Kurk ook - Hades ook |
|
quote: Laat dan alsjeblieft die CD's thuis (Chiel Bastogne ofzo, en die kinderliedjes), anders 's ochtends geen jointjes meer voor jou. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 18-05-2006 21:32] Disko Disko Partizani |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies Disko Disko Partizani |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel Bruce Banner |
|
quote:Gewoon ervoor zorgen dat je vrijdag genoeg drinkt, dan heb je daar echt geen last van. Ik me zaterdag maar afvragen wat iedereen over muziek 's morgens zat te klagen |
|
quote: Ikzelf speel dus sowieso al met de andere band waar ik in speel, en toen ik de foto's zag, dacht ik dat het misschien wel tof zou zijn als ik 2 keer mag spelen op dit feest. Vandaar. Ik ben dus zeker van de partij, en waarschijnlijk gaat mijn vriendin ook mee. (dat kan namelijk meestal niet) lampje |
|
quote: Harstikke mooi, Sinister toch? Enne ja niet alleen de foto's zijn gezellig, het is altijd super gezellig op Occultfest en we hopen uiteraard op mooi, mooi, moooooi weer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-05-2006 22:58] |
|
Spelen die bands dus op 1 dag? Of 2? Vanwege de camping enzo. |
|
Bands spelen op zaterdag. Camping is gewoon voor de gezelligheid vrijdag en om te voorkomen dat je dronken terug moet rijden zaterdag. |
|
Hm, beter. Want ik hou niet zo van dat campinggedoe. Lijkt me dan wel leuk. En ik wil dat ultra kleine podiumpje ook wel eens van dichtbij zien. |
|
quote: Meeste mensen komen op vrijdag hun tent al neerzetten, we hebben dan muziek en bier en een heleboel dronken gasten hehe. Zaterdag is het festival zelf, dus de bands spelen dan. Zondag is brakheidsdag, uitslapen en zooi inpakken en wegwezen. Overigens hadden wij voor de vroege vogels vorig jaar koffie, thee, broodjes, beleg enzovoorts op zowel de zaterdag als de zondagochtend. |
|
quote:Foto's van een paar jaar terug gezien denk ik? Podium is sinds 2004 wel aardig groot (als in normaal formaat en niet klein) |
|
- Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni |
|
quote: Damn, je vergeet me een keer niet in je lijstjes |
|
quote: Hehe, ik doelde idd op 1 van de foto's uit de eerste post, 1 van de foto's die nu verdwenen is. Dat was wel zo'n schattig podium. |
|
quote: Ik moet lief doen tegen vrijwilligers quote: De foto staat er nog hoor maarre ja dat was een lief podium [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-05-2006 18:10] |
|
quote: Ja, ik werd er niet wakker van. Vriendin wel, en die maakte mij wakker met haar "AAARGH! SMEREM MET DIE HERRIE". Vandaar. Disko Disko Partizani |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |