|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Note to self: Spot-lijstje opstellen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Meuj, ik sleep Jaap, Ruben en Jurjen mee. Kijken of we Jurjen dit jaar nog verkaterder kunnen krijgen, tering wat een opgewarmd lijk was dat vorig jaar Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Dit jaar leen jij dan even mijn camera voor wat mooie grote posterformaat foto's |
|
Is toch ergens lijstje wie er allemaal komen? |
|
quote: Dus je kan van de lijst af? Wil deze maandag inleveren dus je zegt het maar. |
|
quote: Je doet maar, als ik nog ga reserveer ik wel en ga gewoon aan de zuip. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dit jaar trouwens muntjes, of had ik dat al verteld |
|
Kost een muntje? 1- ben Hollander, 2- weet ik hoeveel ik mee moet nemen .. is er een pinbak dichtbij trouwens? |
|
quote: 1,50 Het is maar net wat je dichtbij vind.. maarre in centrum kan er zowieso wel een pinbak worden gevonden. |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Je kunt niet meer reserveren voor occultfest. Maar iedereen is van harte welkom op 2 september! De entree is dan 10 euro. En na 15.00 vervallen alle reserveringen dus dan betaal je ook 10 euro. Dus kom op tijd als je gereserveerd hebt! see you at occultfest! |
|
quote: idd, niks van gemerkt dat het er uberhaupt was. dan maar broodje gezond in hoogeveen wezen vreten in plaats ervan. Je moeder. |
|
quote: sinds wanneer heeft ze weer een vriend dan? Je moeder. |
|
Vraag dat 'r zelf dan. Geroddel ook in Zwolle "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: quote: |
|
veel zm dudes hier.. hmm misschien wel grappig op de vloekende en zeikende bende es in lammende lijve mee te maken... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, en dan kom je erachter hoe ze IRL zijn, merk je inmeens niks meer van die "woordenwisselingen" en het afzeiken van elkaar, want o, o, o, wat is iedereen tof, hehe |
|
Tja, ik ben hier niet anders dan in 't echt, dus daar zal geen verrassing in zitten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nee, ik snap je punt, maar ik geloof dat je weet waar ik op doel |
|
Klopt. Altijd leuk om te zien hoe de grootste vetes opeens 'niet meer bestaan' bij dergelijke gelegenheden. Dit weekend m'n spullen eens bij elkaar zoeken voor OF. Vrijdagavond heen, tentje ophangen en lekker een avondje kantelen met de reeds aanwezigen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jep, dat is het plan hier ook, vrijdag middag na werktijd lekker die kant oprijden. Daar aangekomen, bbqtje aan, biertje open, en mijn feestje is begonnen |
|
Relaxed. Reserveer een plekje voor me, in zoverre dat nodig is ? Edit: Oohhh, jij zou niet toevallig m'n tent mee kunnen nemen in die bus van je, wel ? Ik moet 's avonds met de trein vanuit Delft, dan zou ik die zooi mee naar m'n werk moeten slepen; dat zou ik natuurlijk graag vermijden. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 21-08-2006 9:39] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Tuurlijk, geen probleem. Moeten we ook een plekje vrijhouden op de bbq voor je? |
|
Nou, graag. Zit tot 5 uur in cursus, en heb vooralsnog om 6 uur op station Rotterdam afgesproken met Nico; effe kijken hoe laat ik precies in Hoogeveen ben. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |