![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor de volledigheid: - Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Carnagath + aanhang - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL + deerne. - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - ![]() - De Ulk ![]() |
|
Oeh, zin in dit topic dicht te zien gaan voordat Occultfest gestart is ![]() ![]() |
|
mega zm meeting iig ![]() Je moeder. ![]() |
|
ik ga hoogstwaarschijnlijk ook ![]() ![]() |
|
Gezellie ![]() ![]() |
|
Komen er naast zm-ers ook andere cq echte mensen? ![]() |
|
de enige niet metalhead die er rond loopt, moet opvallen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 28-08-2006 11:09] ![]() |
|
quote: zijn er andere mensen naast ZM? ![]() |
|
Ik ben geen metalhead, val ik nu op ? ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Crossroad-volk ![]() ![]() |
|
quote: die-hard! net zo die-hard als mij ![]() ![]() |
|
quote: Jawel Paul, jij bent een metalhead. Ozo. Anders moet ik wat oude foto's van "vroegah" mee gaan nemen om mensen en jou van het tegendeel te overtuigen, gheghegh ![]() |
|
quote:Die zitten nu zonder forum. Ze hebben maar 2 van de benodigde nieuwe moderators gevonden. ![]() |
|
quote: Ben jij geen metalhead? Foto dan! ![]() |
|
quote:Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.. ![]() |
|
quote:onkruid! ![]() |
|
quote: ![]() Volgens mij bestaan er bijzonder weinig foto's van mij uit die tijd. ![]() Ik was jong en onschuldig! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Er bestaan er een aantal ![]() edit: Jong en onschuldig? Ja, net zo als ik dat ook was.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 28-08-2006 11:17] ![]() |
|
Ik hoop het inderdaad niet, nee. ![]() ![]() Edit: Ik ben alleen maar jonger en onschuldiger geworden.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 28-08-2006 11:18] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ah, dus jij noemt het jonger en onschuldiger? Hier heet dat doortrapter en verdorvener. Toch raar dat in Geldrop en Eindhoven woorden zulke verschillende betekenissen kunnen hebben ![]() ![]() |
|
Ik gedraag me altijd als een engeltje. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Jij wel hoor poppetje ![]() (Ik moet inderdaad bekennen dat ik niet echt extreme verhalen over jou ken of ooit gehoord heb, hehe) ![]() |
|
quote: oh! en wat? als de kop niet aanstaat kom ik het terrein niet op? ![]() ![]() |
|
Als dat zo is maak ik ook heel weinig kans om toegelaten te worden, hehe Nee, was gewoon benieuwd, hehe ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |