|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voor de volledigheid: - Greycloak - MMayo - The Witch - Kurk - Hades - IJsregen + homies - Smoochy + aanhang - Elexorien + chocomel - FRNK + Oni - ZeroTheHero - Schaep - Jenje - Cooperfan - Varanus - AngelOfDeath - redactie-grut - Onweerwolf - Mies - Earik mortem (en de overige freaks van TLP!) - Unholy Mary - Meridian + aanhang - Judge M. + aanhang - Snaack + minimaal 3 (bendeleden ) - H-K - karnivoor - Murdering monk + vriendin - Tucker 10-4 Harley - Sargatanas+aanhang - Illusione + Denkbeeldige harem - Zillah - Mutilator - Carnagath + aanhang - Blonde Rockgod + aanhang - NecRobert - Stigma - Nix - Brujeria - BoL + deerne. - Ghislain Lambert+ vrouwtje - Ohneschwanz - - De Ulk |
|
Oeh, zin in dit topic dicht te zien gaan voordat Occultfest gestart is |
|
mega zm meeting iig Je moeder. |
|
ik ga hoogstwaarschijnlijk ook |
|
Gezellie |
|
Komen er naast zm-ers ook andere cq echte mensen? |
|
de enige niet metalhead die er rond loopt, moet opvallen [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 28-08-2006 11:09] |
|
quote: zijn er andere mensen naast ZM? |
|
Ik ben geen metalhead, val ik nu op ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Crossroad-volk |
|
quote: die-hard! net zo die-hard als mij |
|
quote: Jawel Paul, jij bent een metalhead. Ozo. Anders moet ik wat oude foto's van "vroegah" mee gaan nemen om mensen en jou van het tegendeel te overtuigen, gheghegh |
|
quote:Die zitten nu zonder forum. Ze hebben maar 2 van de benodigde nieuwe moderators gevonden. |
|
quote: Ben jij geen metalhead? Foto dan! |
|
quote:Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.. |
|
quote:onkruid! |
|
quote: Volgens mij bestaan er bijzonder weinig foto's van mij uit die tijd. Ik was jong en onschuldig! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Er bestaan er een aantal En anders heeft mijn lieve vriendinnetje er wel een in dr bezit. (in jou voordeel dan, want ik heb het vermoeden dat ze die voor dit doel niet echt even zal geven, helaas..) edit: Jong en onschuldig? Ja, net zo als ik dat ook was.. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 28-08-2006 11:17] |
|
Ik hoop het inderdaad niet, nee. Als er iemand foto's heeft is zij het wel. Edit: Ik ben alleen maar jonger en onschuldiger geworden.. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 28-08-2006 11:18] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ah, dus jij noemt het jonger en onschuldiger? Hier heet dat doortrapter en verdorvener. Toch raar dat in Geldrop en Eindhoven woorden zulke verschillende betekenissen kunnen hebben |
|
Ik gedraag me altijd als een engeltje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Jij wel hoor poppetje (Ik moet inderdaad bekennen dat ik niet echt extreme verhalen over jou ken of ooit gehoord heb, hehe) |
|
quote: oh! en wat? als de kop niet aanstaat kom ik het terrein niet op? |
|
Als dat zo is maak ik ook heel weinig kans om toegelaten te worden, hehe Nee, was gewoon benieuwd, hehe |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |