|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Allah for teh w1n! Goedverdoem, wallah. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat geeft je nog niet het recht om 10 pagina's aan jezelf te wijden! Oftewel: bugger off naar de andere topics! Bruce Banner |
|
ik ben nieuw :D Ik zal me even voorstellen :D Ik ben Rafira, kom uit Friesland, kben ook Fries en ik hou van gothic en metal muziek ^^ Ik luister veel naar Nightwish, Evanescence, DragonForce, Dream Theater, HIM, en naja ik teken, schrijf verhalen, gedichten songteksten, ben verslaafd aan manga anime en manwha, schilder veel en naja ik ben nogal een stil figuur, zwijgzaam, mensen denken datik op een kerkhof leef... >.>'' dat was het wel... intressant hae? |
|
quote: Sinds waneer boeit jou dat iets? |
|
Als het wel legaal is moet hij het niet Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ook fries, ook dat nog. |
|
quote:Ha, in dat jaar ging ik in dienst, topjaar! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heit en mem hebben een filter voor de spam. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik zag pas sochtends op tv op nederland 3 zon serie met ook een gothic uit friesland, maar die droeg geen makeup? Heel vreemd, en toen ging ze verhuizen naar noorwegen enzo. |
|
quote: 1992...toen kwam ik van school en begon te werken voor mijn geld en had er toen al een jaartje of zes opzitten wat het luisteren van metal en hardcore betreft..... KUT, wat ben ik een oude lul aan het worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Een gothic zonder make up is nep. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
In friesland lopen ze ietwat achter, daar ga je wel van verhuizen. |
|
ze was best bekwakbaar, dat dan weer wel. |
|
Ik vind nagenoeg elke vrouw bekwakbaar, ik ben gewoon een geile smeerlap wat dat betreft. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
XDD een metalgastje zei gister nog tegen mij dat gothics met zwarte eyeliner en haar mismaakte gothics zijn XPP ik ga niet naar Noorwegen verhuizen, ik zou eerder kiezen voor Finland of Japan |
|
quote: Ik vind zelfs jou bekwakbaar Maar Rafira, nu willen we wel een foto... [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 31-03-2006 21:03] |
|
Ja. Ik lust geen zure mossels. |
|
XXX euh XXX [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 31-03-2006 21:03] |
|
quote: Kan best lekker zijn hoor |
|
quote: baka nee ik heb geen een goed gelukte foto laten we het daar maar op houden ^^ kheb vandaag niet zon zin om mensen een hartinfarct kado te doen |
|
quote: Er was toch al aangegeven dat we ook best op je willen kwakken als je lelijk bent... |
|
You like bukkake? |
|
Japan? Ik heb een aardig ontwikkeld inlevingsvermogen maar dit gaat me toch te ver... Japan? Wat een walgelijk kutvolk, een stelletje gefrustreerde pedofielen zijn die Jappen in mijn ogen. Een soort spleetoogjoden, Jappen hebben ook dat elitaire aan zich wat die Joden hebben, denken dat ze een speciaal volk zijn dat hoog boven de rest is verheven. Alleen zichzelf als de mensheid rekenen en de rest als een soort geƫvolueerde apen zien... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ah!!!! Damn, ik hoefde maar twee keer te trekken en toen sproeide ik al alles vol hier. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |