|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
4 jaar geleden stelde ik me hier ook voor en walla. |
|
Ook onderdeel van het interieur geworden |
|
Hollandia, is dat ook nieuw hier? |
|
Nee Wim, je moet kennelijk alleen een dornken Poolse havenarbeider daarvoor zijn volgens zakkenvuller ... zou hij soms een diepe erotische wens koesteren? Denk dat Chelman daar beste een "helpende hand" in kan steken ... euhm toe kan steken |
|
Dat zou aardig zijn, ja. |
|
Zijn er nog nieuwe dames? Halloooooo!! |
|
Sterf! (of had iemand dat al gezegd .. ?) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: |
|
Wijven ? waar ? hier ????? NEEEHHHH! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee nee, niet 'Sterf!' naar jou. Naar de nieuwe mensen. Maar je bent nog steeds een zonnetje hoor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Leef Met je eigen talent En iedereen is mooi En je bent wie je bent |
|
Ben.. ben.. ben ik dan ook mooi Wim.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik schrok al. Had nog wel mijn leren string aangetrokken vandaag. Speciaal voor jou |
|
quote: Niemand kan alleen maar mooi of lelijk zijn En niemand heeft de waarheid vol in beeld Maar het voordeel van de twijfel maakt ons minder verdeeld |
|
quote: Ik krijg het er gewoon warm van. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Vooruit, met het voordeel van de twijfel doe ik 't wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
*kuch* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Vervelend hoestje heb je daar, Greycloak! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Godver ik ben geil.. nog nieuwelingen hier die anaal gepenetreerd willen worden..hehehehehehehe nieuwe personen zoals illusion al reeds zei. STERF Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Als je ontslagen bent als je in een winkel werkte is het niet de bedoeling dat je terug komt en overlast veroorzaakt. Ik raad je aan te vertrekken. Welkom nieuwelingen, let maar niet op de afgedankten. Ja. |
|
quote: ben ik nog vers genoeg, brammie? enne, welkom n00bs "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Een leuke vergelijking. Ware het niet dat ik zelf ontslag genomen heb en ik nou niet bepaald 'overlast' veroorzaak. Dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben nieuw hier MF'ers kennen me onder de naam dwaallicht maar die was al bezet helaas. Bands die ik tof vind, Opeth,Death,Nevermore, maar ik hou ook van Audiobulleys, Prodigy, Aphex Twin, drum n bass etc Wil men nog wat weten, roep maar! |
|
hehe je cu2 van jaren terug is reeds bekend Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |