|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mental moet gewoon vaker neuken, dan kan hij zijn frustraties daar in kwijt. (heeft ie ook minder tijd om ZM te verzieken met zijn kutposts) Bruce Banner |
|
quote: Ok, je hebt gelijk. Stiekem ben ik een suffe boerendochter, wat ook wel duidelijk was door mijn t-shirt lijkt me. Ik slik niet, want ja... dat is vies. Sterker nog: ik durf niet in de buurt van piemels te komen. Toch is het leuk om net te doen alsof, want uhm... ja dan ben ik stoer ofzo. Arme Marcel... Wat stom dat je me door hebt |
|
quote: is ie ook banned? signature |
|
quote: Dank je |
|
quote: Nee Maar bedankt voor t welkom heten |
|
quote: Nou ja, zeg. ik ben hier al bijna nooit. Fuck the world and fuck you |
|
quote: kom t'rug in bed, reetriddertje van me signature |
|
@Mental: Hé! Ga jij eens snel neuken! [Dit bericht is gewijzigd door Mliez op 28-05-2006 11:42] |
|
quote: als je dat zelf nou eens ging doen ja ? dan blijf je tenminste weg van mijn forum Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hypnos lieverd, nu even niet, ja ? Fuck the world and fuck you |
|
Eerlijk delen hoor! |
|
on topic godver ! anders krijg ik een boze Grey achter me aan, en waarschijnlijk ook een gefrustreerde Lain Fuck the world and fuck you |
|
quote: die nOOb met hun tight arseholes altijd, stelen mijn poepsnoepjes vantussen het brood signature |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
o ow, ik zwijg al welkom lieve nOObs we love you signature |
|
quote: Staat er al wel een paar keer, maarre spermarcel. |
|
quote: Wederom zo'n *lees eens allemaal, ik neuk en slik en wil dit graag aan iedereen duidelijk maken, goed van mij he* post. Maar goed, welkom en er zijn nog meer topics op ZM [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-05-2006 12:40] |
|
HOERRRRRRRRRRUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHH! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
@MMayo: jij denkt echt dat je ieder levend wezen op deze aardbol door hebt heh?! |
|
Die discussie mag je binnenkort gaan voeren in 't lultopic. Maar niet hier. Anders wordt 't weer zo'n rommeltje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Of je maakt je druk om belangrijke dingen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Niemand maakt zich druk, tis zondag ja. Welkom Misanthrope. |
|
Hoi, ik ben 21, ik luister geen metal, ben een kakker. Mijn hobby's zijn niet. En metal is gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zo hoor ik het graag Welkom! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |