|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Pfff, als je ZM "erg" vindt moet je ff hierheen gaan... |
|
quote: Nah, ZM is niet erg! Alleen het IQ van een bende gekke koeien Mijn familie is anders wel erg Wa's dat forum eigenlijk? ... [Dit bericht is gewijzigd door -Ashildr op 24-03-2006 15:34] www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
pfffffff wie is hier nou de belg |
|
Ah nou. Ziet er daar ehh... erg vet gezellig uit. Of is dat Chuck en wisten jullie dat al? www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
Jep, dat is zowel chuck als algemeen bekend, hoewel een aantal mesne van hier ook daar zitten geloof ik, maar aan mij is dat forum iig niet besteed. Maar iig welkom |
|
quote: Laat me niet lachen! O, wacht... te laat! quote:1) ooit van sarcasme gehoord? 2) Elexorien verslaafde? Djiesch, dat red ik niet eens met mijn voorliefde voor NWOBHM 3) Je kent nooit genoeg bands! 4)Het niveau is hoger hoor, we houden namelijk stiekem allemaal van elkaar (maar dan anders ) FREEZE |
|
Hippie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hoor wie 't zegt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Heerlijk voorspelbare reacties allemaal zeg... FREEZE |
|
Gaan we zo doen? Peace, man! www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
Het is dan ook het introduktie-topic. Als we hier ineens verrassend uit de hoek gaan komen dan brengen we nieuwe vriendjes en vriendinnetjes in de war. En dan dwalen de schaapjes misschien wel af naar de Boze Duistere diepten der MF of de Muur, oh lieve god verhoede. Eigenlijk zijn we hier gewoon welzijnswerkers. En je bent nog steeds een hippie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hihihi. |
|
quote: What's funny... ?? www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Tering Phantom Lord, wat ben jij een verschrikkelijke homo. 'ik wil wel je "leraar" zijn hoor' Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Je hapt! *knuffels* Spel vouten zijn cool! |
|
quote: *edit Nee, laat maar ook..... [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 24-03-2006 17:40] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik mag niet op zm? Ben ik niet welkom? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hoi |
|
quote: Hé jij ook hier! *knuf terug* www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
quote: De Muur, noemt zichzelf de metalelite van Nederland |
|
quote: O rly..? Dan noem ik ze de bende zakken van de Nederlandse metalscene Als ik zo wat rondlees doe worden ze net afgeschilderd als een bende neo-nazi's ofzo... (@ arnibes: zat jij ook niet op het elexo forum?) [Dit bericht is gewijzigd door -Ashildr op 24-03-2006 18:03] www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
quote: ja? Nooit iets van gemerkt. Ja op het Elexorien forum sta ik ook geregistreerd, maar de laatste tijd is huiswerk iets belangrijker dan dat forum. Net als msn aanslingeren. [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 24-03-2006 18:05] |
|
quote: Tering, hoe serieus kun je die post nemen?! God o god o god... In Odinsnaam laat het even heel duidelijk zijn dat het overdreven was en vol sarcasme! Wat moet ik in hemelsnaam met een 13-jarig ding dat midden in de puberteit zit? "Die neem je keihard" ofzoiets, zoals Markam zou zeggen blijkbaar... Nou, nee, sorry. Alles leuk en aardig, maar die post was totaal niet serieus bedoeld... Deze daarentegen wel : Als ik zo'n grote homo ben, wil je vast wel eens bij me langskomen [end of sarcasm] FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |