|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zeg ik...Gamma Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: van wie is die site dan? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-03-2006 14:10] Je moeder. |
|
quote: not mine...maar mijn nick is al langer vikingblod dan die site bestaat...misschien BUMA ff aanschrijven over rechten en zo Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: zie edit, doelde meer op haar Je moeder. |
|
vikingblood forum is een forum van een raar dom ventje, die zich daar baardhamer ofzo noemt dacht ik? al tijd geleden dat ik daar heb gekeken. Alle vrouwen die er zitten zijn zo lelijk en wanhopig dat zodra een beetje redelijk ogende man(lees ik) een foto post alle vrouwen meteen om zn msn gaan zeuren en dergelijken. |
|
quote: Raar ventje, ok. Dom ventje: ken je hem dan? Wees dan niet zo idioot om een foto te posten Of wil je zó graag aandacht? www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
quote:Shit .. dat zijn dan wel HEULE lelijke wijven ... Ma flodder lijkt me dan nog de knapste |
|
jawel ik geil op aandacht, maar ik hoopte op vrouwen die niet lelijk waren. |
|
Goh..moet ik Ernst toch helemaal gelijk geven.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ontopic graag weer. Of lul ff verder in lultopic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kan de newbie niet he |
|
ik zie een onvolledigheid in het systeem... Je moeder. |
|
quote:Dus... neuken? Maarre... even serieus: welkom hier bij ZM, je hebt al kennis gemaakt met het gemiddelde niveau hier (altijd mooi, zo simpel denken af en toe ). Ik zie dat je Elexorien een goede band vindt... Nou dan kun je bij bepaalde members en mods wel wat potjes breken hoor... Maar je hebt wel gelijk, Elexorien is best wel leuk om af en toe te luisteren (@Lain), Amon Amarth vind ik ook erg leuk om naar te luisteren, net als de rest van je lijstje... Nou veel plezier en mocht je nog vragen hebben, ik wil wel je "leraar" zijn hoor Toedelssss FREEZE |
|
slijmjurk! pas op hoor Ashildr mensen die dit soort berichten posten willen echt met je neuken [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 24-03-2006 15:11] |
|
quote: Het gemiddelde niveau van een platgemepte strontvlieg Achja En af en toe luisteren naar Elexo... Zeg maar dat ik ongeveer heel erg verslaafd ben Mr dat kan ook aan mn examens liggen. En hoe bedoel je, leraar? Bands ken ik wel ff genoeg, als je dat bedoeld en NEE, IK WIL NIET MET JE NEUKEN. Djeezes, al die perverten hier beginnen op mijn zenuwen te werken *zuchy* [Dit bericht is gewijzigd door -Ashildr op 24-03-2006 15:12] www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
Hij wil je de duistere geheimen van de donkere grot bij brengen ... |
|
quote:En DAN neuken... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
... donkere grot ... |
|
quote: Dat hij de heilige boom maar ver uit de buurt van de donkere grot houdt! www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
|
Slayooooooor! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:...neuken... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
wat doomy zegt |
|
quote: quote: LOLLERCAUST!!! Die lijken écht niet op elkaar man! |
|
Ik zéi toch dat het een ouwe kutfoto was!! En het was trouwens op een of ander saai familiefeest. Ze bekeken mij daar zo óók als een halve slet Altijd al rare familie gehad. Nja, ik hoop dat het een goeie verandering is? www.last.fm/user/Ashildr Mijn muzieksmaak heerscht!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |