|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In dat geval zal het zeker meevallen |
|
quote: Een aarsch is een aarsch. |
|
Dat is een wijze conclusie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Veronderstel NIETSCH. |
|
En zelfsch dat niet! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jawel heerSCHschap |
|
quote:Braaf. |
|
quote: één aarsch is geen aarsch, twee aarsch is een halve aarsch, drie aarsch is een... |
|
|
|
quote:Veel gelul, te weinig foto's van jouw aarsch! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Kep meer foto's van de voorkant.... Beetje raar om voorover te gaan staan en een foto van je aarsch te maken |
|
quote: Frust! |
|
quote:Whatever it takes! Maar de voorkant is ook goed hoor, ik ben geen metalhead. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nee, een stoere metal man. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Don't try to spoil my rep, boy! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Owh daar geef je jezelf weg, je bent geen kakker maar een gangster |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ok, laatste dan: zie fototopic, idioot. |
|
quote: hihi, zie ik daar een flapoortje uit zn haar tevoorschijn piepen? schattig ja leuke foto en welkom. ik begin me alleen langzamerhand wel een klein beetje oud te voelen enne, grey, schatje, je valt in herhaling "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Kakkergangstah! Hoi Elegy! [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 29-05-2006 19:31] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Oeh, ik heb me trouwens nog niet geintroduceerd. Ik ben Frigg, maar je mag me ook gewoon Melanie noemen. 16 jaar, wonende in Barendrecht. Ik houd van lezen, kunst, geschiedenis, metal, computers, games, dwarschfluyt, drummen, electro, lieve mensen, roken, bier, Kampfar, concerten, (gratis) festivalletjes, en ja, dat was het wel. De groeten. |
|
STERFFFFFFFFFF!!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: wat liefffffffff "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
15, 16, kolere, het lijkt Belgie hier. En mental, bakkers! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |