|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als je in mijn kamer komt begrijp je hem volledig.. |
|
quote: Ik zal het even overleggen met mijn vrouw, maar ik denk niet dat ze akkoord gaat. Foto dan maar? (van de kamer natuurlijk) |
|
zo bedoelde ik hem ook niet.. zal eens een keer een foto trekken als mijn kamer u intresseert.. |
|
Wahahahahaha, zie je Wim, ze is onder de indruk van je leeftijd! Welkom .... wel beetje oppassen met Wim/Oud Vuil, die oude knar geilt soms beetje op de kleine meisjes! |
|
quote: Nee, maar ik mag graag zinnen uit elkaar trekken en dan totaal anders interpreteren. Foto's van kamers in totale wanorde zijn echter altijd en meer dan welkom. |
|
quote: Kom, ze kan wel 63 zijn en tegelijkertijd een vent. Mij maak je niets wijs. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-04-2006 22:25] |
|
quote: Waar woon je ergens in België? Ben zelf geboren Westhoekenaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ze zegt toch, Berendrecht. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Achzo, damn, mijn geheugen werkt effe traag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Je hebt trouwens best wel smaak Wanorde Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Teveel aan je vriendin aan het denken ja. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Neen, van al die koffies op het werk , zonder ben ik nu maar half mens Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dankje .. misschien is het behoefte aan sex ofzo naar het schijnt gaan je hersenen daar ook door achteruit.. of de leeftijd? |
|
even testen of ik niet weer tegen een oude knar bezig ben.. |
|
quote: Wacht maar tot ik je zal zien tijdens W&D binnen een weekenhalf , en ja, ik ben ouder (word er 26 dit jaar) en nog een reden voor het traagfjes functioneren is mijn werk, het was de voorbije dagen redelijk vermoeiend. Maar toch welkom hoor, hoe meer Belgen, hoe meer vreugd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ook van belgie? kan ik toch concluderen omdat je naar hekelgem gaat binnen anderhalve week.. ik zal er waarschijnlijk ook wel zijn ja.. |
|
Vlaanderen olé. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Yep, meerbepaald van Nieuwpoort. En het is idd Hekelgem en het zal zwaar heerschend worden , lang geleden dat ik Wulps en Dronken nog eens live aan het werk zag Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Misschien zie ik u dan nog eens Beli. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: ho, tof Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nog geen tijd om "Ontopic, stelletje hoeren!" te roepen? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
heb ze nog nooit gezien.. ben al lang aan het hopen ze eens te zien.. enja, kampfar is ook goed meegenomen |
|
Melle zit ier ook! ist volgende weke al Kampfar??? signature |
|
quote: 19april |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |