![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
als je in mijn kamer komt begrijp je hem volledig.. ![]() ![]() |
|
quote: Ik zal het even overleggen met mijn vrouw, maar ik denk niet dat ze akkoord gaat. Foto dan maar? (van de kamer natuurlijk) ![]() |
|
zo bedoelde ik hem ook niet.. zal eens een keer een foto trekken als mijn kamer u intresseert.. ![]() |
|
Wahahahahaha, zie je Wim, ze is onder de indruk van je leeftijd! Welkom .... wel beetje oppassen met Wim/Oud Vuil, die oude knar geilt soms beetje op de kleine meisjes! ![]() |
|
quote: Nee, maar ik mag graag zinnen uit elkaar trekken en dan totaal anders interpreteren. Foto's van kamers in totale wanorde zijn echter altijd en meer dan welkom. ![]() |
|
quote: Kom, ze kan wel 63 zijn en tegelijkertijd een vent. Mij maak je niets wijs. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 06-04-2006 22:25] ![]() |
|
quote: Waar woon je ergens in België? Ben zelf geboren Westhoekenaar ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ze zegt toch, Berendrecht. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Achzo, damn, mijn geheugen werkt effe traag ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Je hebt trouwens best wel smaak Wanorde ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Teveel aan je vriendin aan het denken ja. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Neen, van al die koffies op het werk ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: dankje .. misschien is het behoefte aan sex ofzo naar het schijnt gaan je hersenen daar ook door achteruit.. of de leeftijd? ![]() |
|
even testen of ik niet weer tegen een oude knar bezig ben.. ![]() |
|
quote: Wacht maar tot ik je zal zien tijdens W&D binnen een weekenhalf ![]() Maar toch welkom hoor, hoe meer Belgen, hoe meer vreugd ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
ook van belgie? kan ik toch concluderen omdat je naar hekelgem gaat binnen anderhalve week.. ik zal er waarschijnlijk ook wel zijn ja.. ![]() |
|
Vlaanderen olé. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Yep, meerbepaald van Nieuwpoort. En het is idd Hekelgem en het zal zwaar heerschend worden ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Misschien zie ik u dan nog eens Beli. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ho, tof ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nog geen tijd om "Ontopic, stelletje hoeren!" te roepen? ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
heb ze nog nooit gezien.. ben al lang aan het hopen ze eens te zien.. enja, kampfar is ook goed meegenomen ![]() ![]() |
|
Melle zit ier ook! ist volgende weke al Kampfar??? signature ![]() |
|
quote: 19april ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |