|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij zit in dat circuit? |
|
*mannen in witte jassen komen binnen en geven markam eindelijk z'n pilletjes "En nou godverdomme weer normaal doen!"* nee effe alle mongooltjes op een stokje "Welkom op dit forum -Ashildr" |
|
Uhu nog niet zo lang.. ben zelf ook net meerderjarig hehe |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
@ nameless shadow. Had je interesse? |
|
Tering...kleine meisjes...heeft rensykdom nog niet gereageerd????? Lain zal wel met een stijve rondlopen.... Welkom klein geil slUtje....veel plezier bij ons necropedofielen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
13... Ik weet nog goed, dat ik toen...euh... .. Vergeten. Help me even, hoe is dat ook alweer? |
|
Euhhh, was dat niet iets met.... Damn Alcohol en de oude dag maakt echt hersencellen kapot. Bazzio Attacks!!! |
|
Ah man! 13 dat was gaaf .. met euhm ... dinges ... en dat ene .. en die andere ... *belt mama even* Oh ... die weet het ook niet meer ... |
|
quote: Just wondering |
|
13...al weer haast 21 jaar geleden...waar blijft de tijd Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Aha. EDIT: ik moet leren lezen. Welkom, ofzo, volgens mij ben je jongste member. Tenzij je genaaid hebt, dmv schrikkel-lentes. [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 23-03-2006 22:47] |
|
quote: Je eerste LP van Iron Maiden kocht? Je de eerste keer aan een joint trok? Je je eerste necroseksuele ervaring had? Verdomme Vuil! Hoe moeten wij nu weten wat jij bedoelt? Het rijtje met dingen die je doet als je 13 bent is er niet korter op geworden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ... mooi ... *pinkt een traantje weg* |
|
quote:Discriminazie! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En toen wist ik het alweer.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gelukkig sta ik dichter bij de 13 jaar, dan dat ik bij jullie leeftijden sta. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
13 jaar... *Is ook nostalgisch...* Het was 1987, het jaar van Swimming Home van Piet Veerboot, Dirty Dancing en de ramp met de Herald of Free Enterprise. Voor mij persoonlijk was het het jaar van Slayer, Kreator, Vara's Vuurwerk, Texas Shag en masturbatie. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 23-03-2006 22:42] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
... sailing home ... |
|
Stelltje oude lullen! De dag dat ik 13 werd, is als de dag van gisteren, voor mij dan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kutkoter iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
McDoom... alive? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Neen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Wat? Zei iemand 13? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |