|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hallo, Ik ben Krijst. Al enige tijd had ik hier een account, maar echt iets posten had ik nog niet gedaan. Vanaf nu ga ik hier wellicht wat vaker posten. Mijn voornaamste voorkeur voor muziek is BM, maar enkele bands die buiten dit genre vallen weet ik te waarderen. Zo ben ik de laatste tijd een beetje in de ban van Cryptopsy geraakt (Once was not). Nou ja, ik hoop dmv die forum een beetje op de hoogte te blijven van muzikale ontwikkelingen. Ik loop niet echt voorop als het gaat om de nieuwste ontwikkelingen en trends. Hier en daar luister ik eens wat muziek waarvan anderen roepen: "dit is gaaf!". Op de een of andere manier ontbreekt het mij aan tijd en geld om tussen alle nutteloze rommel de goede bands boven te laten drijven, en daarom gebruik ik daar graag anderen voor Nou ja, Het gaat vast gaaf worden hier. En anders maar niet. The Fist in the Face of god |
|
quote: Krijst! Ah nee! Je ban op metalfan was niet leuk meer? |
|
Welkom! |
|
|
|
o dit wordt lachen :D mss straks een zekere Ruben Somewhere Online hier ook, als hij hier al niet is Faustian Spirit of the Earth |
|
Goh, ik tref hier alleen maar oude bekenden! Alle MF'ers die geband worden komen hier! Ik ben echt de tel kwijtgeraakt als het gaat om m'n aantal accounts op MF. Laatst nog een 'Nidhuggur1' voor propoganda. Die is alweer verbannen. Als ik een nieuwtje heb rondom dat fest wordt het gewoon 'Nidhuggur2'. De mailadressen zijn niet aan te slepen, serieus. |
|
Wat zijn de belangrijkste redenen voor verbanningen van MF? Ik ken dat hele forum namelijk niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
domme opmerkingen vooral de laatste tijd, naast de kwestie praten, niets zinnigs toevoegen in het algemeen dus Faustian Spirit of the Earth |
|
Aha, behoorlijke mierenneukerij daar, dus. Dan weet ik genoeg, voor hetzelfde geld krijg je een bende eikels hier over de vloer als MF een streng(er) banbeleid zou voeren. Dan zou ZM een vuilstortplaats voor de afgedankte klootzakken van elk ander Nederlandstalig metalforum worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Klinkt als een joods complot! I am the 1%. |
|
Hehe, de muur lag ook een paar dagen plat. |
|
quote: Ja jammer is dat |
|
quote: |
|
Zware metalen, het afvoer putje van metalfan.. EEEEEKS! En ik was net zo blij dat er een heleboel een ban hadden gekregen, helaas mogen die nu ook weer posten op MF. |
|
quote: Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Het verklaart in ieder geval waarom ik jou hier als eerste weer tegenkom. The Fist in the Face of god |
|
Mooi, iedereen die een ban op MF heeft is hier welkom; ik wil volgaarne mijn banscore wat omhoogkrikken dus lok me vooral uit! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *Grijns* Luv you tooooo sikmans! Maarre vertel eens, waar was dat mailtje voor nodig? Je weet schijnbaar toch wel waar ik het over had in mijn eerste post richting jou. Oh en trouwens, ik ben nog niet afgevoerd van metalfan.. jij wel |
|
quote: Zelfmoord weer een stap dichterbij |
|
quote: Ik wilde ontopic blijven en ondertussen toch reageren. Waarom heb je nog niets teruggestuurd? Nog even zo doorgaan en ik nodig je uit voor MSN. The Fist in the Face of god |
|
quote: Ontopic blijven? Je hebt je leven radicaal omgegooid? Ik vond je mailtje niet lief genoeg om op te reageren Welkom nieuweling! |
|
quote: Dat zal het ook vast en zeker zijn, waar rook is....is jood. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Against God and Government |
|
Hallo! Ik ben nieuw hier. Doei! |
|
Ook ik heb na trouwe dienst een tijdje terug een bannetje gekregen op MF. Weet niet precies waarom, maar dat boeit niet. Begon het metalnieuws enzo te missen dus dan maar hierheen he. Ik ben meneer Tijmen en houd vooral van Heavy Metal, Power Metal, Thrash e.d. gffyr |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |