|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hier is het veel beter, blij dat je der hierbij bent |
|
Welkom Kimmey! Amon Amarth is altijd goed bij! @"ervaren zm'ers": nee echt... voor de verandering! Amon Amarth is gaaf, dus vind ik mensen die hun tof vinden bij voorbaat gaaf Word ik nu gebanned Grey? Ik ben echt wel ontopic hoor! *nog meer ontopic* @alle nieuwelingen van MF: welkom enzo! Moge je hier wel vinden wat je op MF niet vond! FREEZE |
|
quote: Geen paniek, hier ben ik al. |
|
quote: Ik ben niet geband hoor zo'n keurig meisje als ik hehe Maar hey Kim, jij ook ineens hier? |
|
Nou welkom dan. Overlopers van MF zijn altijd welkom |
|
quote: Overlopers? van twee walletjes eten mag ook toch? |
|
Nou voor deze keer dan. Maar dan ook alleen omdat ik een leuke avond heb gehad |
|
quote: Jij ook al? hehe Ok ik ga nu teveel offtopic |
|
Toevallig ook in dord geweest? |
|
quote: Nee, een feestje met vrienden. In Dord was neckbreakers ball toch? (als ik de naam goed heb..) een vriend van me wou erheen gaan om Soilwork te zien, maar hij werd ziek.. Anyway het zal vast wel leuk geweest zijn, ook niet duur met 15 euro [Dit bericht is gewijzigd door Litla op 15-04-2006 4:08] |
|
Was idd erg vet. Soilwork is niet echt mijn ding maar live is het enorm vet. Amorphis en Hypocrisy waren ook erg sterk bezig. Al met al een leuk feestje! |
|
Add mekaar op MSN. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nouja ik zit hier al een tijdje maar nooit echt veel gepost. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: AA f0r t3h w1n. Welcome nieuwelingen. entreegeld is hier hard genomen worden in je sterretje..door een zetemmer naar keuze..De dames hier gebruiken wel ff voorbindapparatuur. @alle nieuwelingen van MF: welkom enzo! Moge je hier wel vinden wat je op MF niet vond! [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 15-04-2006 14:36] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Smoel dicht jij. Ik mag de dames eerst keuren |
|
quote: Hè ik zeg dat ze zelf mogen kiezen Gij moet zelf uwen smoel houden Jij hebt al genoeg andere zetemmers met je kinderarmpje gepenetreert Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
i wonder why metalheads are single most of the time Je moeder. |
|
quote: De keuring is verplicht hier, er valt niets te kiezen. Enne, zal dat "kinderarmpje eens in je ster duwen, hoewel die is waarschijnlijk toch al tever opgerekt door al die negerlullen |
|
quote: Vrouwen moeten eerst slikken daarna pas zich voorstellen! |
|
quote: |
|
quote: Kijk jaap als we nou eerst in hun gezicht spuiten zien ze ook niet dat we lelijk zijn. |
|
quote: ] Alleen wit vlees in mijn sterretje toch welkom alle gebande Mf leden Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Tja de enige optie is dan nog ZM als je gebanned bent haha ookal kom ik hier ook veel MF mensen tegen.. Maar is het hier ook al zo erg dat er een zware vleeskeuring is? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 15-04-2006 15:01] Het is de lichtinval ;') |
|
Tja, je moet natuurlijk wel weten wat voor vlees je in de kuip heb uhuhuhuhuh. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |