|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij, mel. black metal band 'Carach Angren' zijn op zoek naar een geschikte bassist. Met geschikt bedoelen we iemand die ook echt wil bassen en hier wat ervaring in heeft. We repeteren sinds kort op reguliere basis in Roermond. Heb je interesse ? mail naar carachangren@hotmail.com en bekijk onze website op http://www.carach-angren.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-12-2007 20:12] |
|
sorry ik wilde 'm in de database plaatsen, doe ik nu. |
|
Disko Disko Partizani |
|
Waar in Roermond? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In het kunstcentrum, volgens mij een oud klooster, zit ook een theater |
|
We zijn nog steeds op zoek naar een (live) bassist. De release van onze eerste full-lenght CD staat gepland voor januari 2008. Bekijk alvast een teaser http://www.youtube.com/watch?v=dX6_a99bBN4 http://www.carach-angren.nl http://www.myspace.com/carachangren |
|
Dit is wel niet het officiele CA topic,maar goed! Deze heren brengen in April hun debuut-album "Lammendam" uit! Ik heb deze al gehoord (is al gelekt!) en ik ben echt compleet overdonderd door deze heren! Wat een geweldige plaat is dit! Duistere sfeer, aggressiviteit en een enorme strakheid! Ook heerlijke productie. Deze gaat bij uitkomst zeker aangeschaft worden en is, voor mij, een plaats in de top 10 van 2008 waard! 2 nummers zijn al te beluisteren op hun Myspace! |
|
Dat zeker! Die gast kan het wel. Heeft ooit voor mijn vorige band een intro gemaakt ... hij heeft er wel gevoel voor! En ik vind de gitaarpartijen ook zeker de moeite waard. Gaan de ene keer met en de andere keer tegen de keys in ... all-in-all een mooi stuk samenspel! |
|
CD presentatie/luistersessie van de nieuwe schijf is op 12 april aanstaande in Dynamo |
|
En de offciële releaseshow een maandje erna normaal. |
|
Het is echt een uitstekende plaat geworden inderdaad; zeker voor mensen die Cradle's Vempire interessant vinden, maar dan symfonischer. Ach wat, gewoon lekker gaan luisteren (of naar Dynamo komen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ja... ik beluister hem voor het eerst, zeer goeie plaat. lekker gitaarwerk. signature |
|
quote:Zoals ook Wim zegt, is het toetsenwerk geweldig. Waarmee niet gezegd wordt dat dit een werkje is voor de niet-gitaar-fans. Zie comment van Hypnos maar Ik ben weinig into black en aanverwante, maar dit vind ik top!!! Diverse invloeden, zeker niet typische Dimmu of Cradle Black. Daar doet het op eerste gehoor inderdaad wel aan denken, maar hun werk Lammendam is meer als een Soundtrack. Ik sluit me bij Carny aan dat dit wel een top 10 plaats gaat worden! [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-08-2008 3:34] |
|
nieuwe opnames zijn vet!!! |
|
Gave plaat. Heeft ook wel wat weg van Bal-Sagoth. |
|
een lekkere kutopname signature |
|
quote:+1 gister maar ff gescoord op occultfest [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-09-2008 17:47] |
|
quote: haha vet mooi ook overdag black metal en over die disco lampen nog maar te zwijgen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 07-09-2008 18:25] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Hey, dus ze hebben tegenwoordig een 2e gitarist erbij |
|
en nog steeds geen bassist |
|
Ik vindt het niet echt wat eerlijk gezegd. Er zit me te veel keyboard/synth-geneuzel in. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-09-2008 22:00] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
is dit een grap ? Fuck the world and fuck you |
|
Mijn reactie of deze band? Het is dan niet helemaal mijn ding, ik kan wel horen dat dit een band is die serieus bezig is. Dat is natuurlijk altijd goed. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
deze band.......black metal, tja mijn ding zal het niet worden. Fuck the world and fuck you |
|
Ach, je hebt blackmetal en blackmetal he... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |