|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit heb ik vroeger altijd een te gek logo gevonden! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2002 7:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
is ook een supermooi logo Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dit logo heb ik altijd zeeeerrrr origineel gevonden. Volgens mij is het gebaseerd op die Warhammer strategy games: al die teksten over oorlog zijn waarschijnlijk dus daarop gebaseerd!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2002 7:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
damn ik wil ook een mooi logo neerzetten, maar ik ben nu te lui er een op te zoeken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ik vind het logo van dimmu borgir wat ze eerst gebruikte mooi [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 08-01-2002 8:06] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Die van Fluisterwoud is tof: |
|
Het is een kleine (nog geen grotere gevonden) maar hier is -hopelijk- op te zien waar Iron Maiden haar lettertype van gejat heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-01-2002 9:07] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En dit is natuurlijk een hele mooie: |
|
Deze heb ik altijd al mooi gevonden: En deze 2 ook: the only pleasure is pain |
|
Dit is één van mijn favoriete (het 'Pagan Horror' staat er normaal niet bij, maar ik kon geen andere vinden): |
|
|
|
|
|
Dat Darkthrone logo is ook wel mooi ja, al lijkt het wat teveel op een spermavlek. Hier, es kijken of men dit kan lezen.... Het is van Averse Sefira (coole band). |
|
quote: [onntopic]is zeker wel een mooi logo[onntopic] [offtopic]weet jij toevallig of de LP ´Thousand Swords` van Graveland zeldzaam is?[offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 08-01-2002 12:53] |
|
Een niet gebruikt ontwerp van het FULL MOON PRODUCTIONS logo... Het Mysticum logo... simpel doch erg mooi! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-01-2002 14:17] |
|
dees vind ik mooi: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmm geen idee... ik neem aan van wel. Kijk eens op http://www.dcc.net.au/hatred/Graveland/ (als ie nog up-to-date is). Probeer daarna maar http://www.no-colours-records.de/ Daar moeten ze het wel weten denk ik zo. |
|
deze natuurlijk |
|
quote: Ik denk dat het vooral afhangt van waar hij gereleased is... Ik ben niet zo thuis in Graveland, maar als het op dat eerdere oude label is, dan is hij waarschijnlijk vrij zeldzaam, aangezien die cd's ook zeldzaam zijn naar ik weet. Is hij be No Colours gere(re)leased, dan weet ik het niet, maar kun je het zo zien op hun site inderdaad... |
|
Het Daemonshade logo natuurlijk (heb effe geen plaatje van alleen het logo): Omdat ik 'em zelf heb gemaakt. Verder die nieuwe van Katatonia, Burzum natuurlijk (krachtig), Naglfar, Isengard (hahaha, grappig logooo!), Mayhem, Ulver, Otyg, Satyricon... |
|
Ik vind vaak simpele logo's mooi. Gaat niet altijd op... Dead things grow from deep inside... |
|
quote: dies zeker mooi! morbid angel heersch! Trieste gast |
|
Wat dacht je van het embleem van onze band. Niet echt een bandlogo dus, maar toch. Het is van de band Synergy Protocol en bestaat uit een gestileerde S en P door elkaar heen. In de letters wat bellden van de muzikanten en studio plus een roos er door heen. Erg poetisch allemaal [Dit bericht is gewijzigd door Mad Maikie op 08-01-2002 16:41] Mad Maikie |
|
quote: Bolt Thrower heeft een mooi logo ja.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wat dachten jullie van het logo van Mayhem. Ik weet niet hoe je plaatjes mot posten dus als je wil weten hoe ie eruit ziet mot je maar kijken op http://www.thetruemayhem.com |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |