![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-06-2006 16:29] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Waar heb je die info vandaan? Zowel op de site van NAC als van FC Utrecht is hier niets over te vinden. Edit: typo. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-06-2006 22:20] ![]() |
|
quote:De NAC site is dan ook bijzonder ruk. Supporterssites FTW: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=10864 ![]() |
|
quote: Utrecht-coach Foeke Booy liet zojuist bij Studio Voetbal weten dat het de club uit de Domstad niet gelukt is Jenner vast te leggen. Volgens Booy heeft Utrecht er alles aan gedaan, maar is het niet gelukt overeenstemming te bereiken. Naar het schijnt is AZ weer terug in de race, dus ome Dirk mag de portomonee opentrekken. Neem niet weg dat ik nog steeds van harte hoop dat ie z'n contract met een jaar verlengd en volgend seizoen blijft. Vreemd genoeg moest eerst van 1 van de 3 buitenspelers van AZ vertrekken voordat ze gingen praten over Jenner. Maar daar is ook nog geen nieuws over. En kut, i.p.v. NAC europa in gaan Roeselaere en Brann de UEFA cup in. Maar misschien maar goed ook....zou toch raar zijn, een Europees duel zonder een trainer in de dug-out. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote:Hij heeft sowieso nog een contract voor 1 seizoen. Ik zou hem ook nog graag een seizoen aan het werk zien maar dan loopt hij voor niks de deur uit en nu valt er nog een ton of 6 voor te vangen. ![]() |
|
Stein Huysegems (AZ) naar Feyenoord Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
En dat is godverdomme de tweede speler die misschien naar Utrecht zou komen en uiteindelijk toch niet ![]() ![]() |
|
k vind het wel raar, heeft dit jaar toch redelijk wat de bank verwarmd bij AZ? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Hoezo? AZ draait tegenwoordig aan de top mee en heeft een heel brede selectie. Als dan een speler op de bank komt te zitten, wil dat niet gelijk zeggen dat hij niet kan voetballen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Godver wat is Ajax goed aan het inkopen! Eerst Stam en Perez, nu Gabri ![]() Nu nog hopen dat Davids terug naar A'dam wil ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: neen idd, maar van een speler die vaak op de bank zit verwacht je toch niet dat hij plots naar een 'grotere' club gaat, hoewel ja ... feyenoord beter dan AZ .... hmmm Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nieuws uit Amsterdam quote: [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 15-06-2006 14:32] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
en Mendes da Silva en Jenner van NAC naar AZ. Wil NAC weer nacompetitie spelen ofzo? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:En Diba gaat schijnbaar zo goed als zeker naar Twente. ![]() ![]() |
|
Ik ben in ieder geval wel blij, al was de competitie afgelopen seizoen een grote drama, er wordt tenminste duidelijk actie ondernomen, geld gestoken in geblanceerd team. Nu hopen dat het wat gaat opleveren, ik ben wel optimistisch. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
Mendes da Silva = Voor 50.000 gehaald, voor tegen de 2 miljoen (als het goed is) verkocht. Zijn rendement is qua kas vele malen beter dan op het veld. Diba = Behalve een vervelend karakter ook een momenten voetballer. Helaas waren die momenten sporadisch. Toegegeven, groot aandeel in het handhaven van NAC, maar zijn ware aard kwam meteen naar boven in de thuiswedstrijd tegen Volendam, meneer is 2 wedstrijden belangrijk geweest en gaat naast z'n schoenen lopen. Missen als kiespijn. Grote strik eromheen, geld vangen en laten gaan. Jenner = De enige van wie ik het jammer vind dat ie vetrekt, want ik had langer dan een half jaar willen genieten van deze speler. Maar ook hierbij geld dat een keuze van gratis laten weglopen of nog snel wat geld vangen snel is gemaakt. En of we weer nacompetitie willen spelen? Ook met deze "fantastische" spelers hebben we 2 jaar aan het randje gehangen, alsof dan een 3e jaar met het zooitje ongeregeld ineens alles goed zou gaan.... Het wordt tijd dat het officieel wordt dat Brandts de nieuwe trainer is (geen slechte zet, integendeel....) zodat er gericht spelers gehaald kunnen gaan worden. Tijd begint te dringen.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: Het echte drama was afgelopen seizoen imo bij Feyenoord; niet slecht spelen, vrij consistent zelfs en overal naast grijpen ![]() Die nieuwe inkopen van Ajax klinken op papier erg goed; ben benieuwd ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Davids komt niet toch SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik denk het niet; hij heeft meerdere aanbiedingen dus, maar je weet maar nooit... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote:De beste aankoop daar luistert altijd nog naar de naam Henk ten Cate ![]() ![]() |
|
quote: Ik hoop niet dat je dat alleen maar zegt omdat hij bij NAC zat want dat zou erg flauw zijn ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Feyenoord heeft nog een hele tijd mee gedaan om het kampioenschap, bij Ajax was dat na 10 wedstrijden al niet meer echt realistisch. En inderdaad, op papier goed, nu hopen dat het op het veld ook tot zijn recht komt. Vorig jaar had heel voetbalkennend Nederland Ajax als groot favoriet voorspelt. Daar is ook weinig van gekomen, dus eerst zien dan geloven, maar het bestuur probeert het tenminste serieus wat aan te doen. quote: Als ik het goed begrijp komt Garcia ipv Davids, dus of Davids heeft niet thuis gegeven, of Ajax wilt niet meer langer wachten. Garcia heeft volgens mij een 1-jaar contract gekregen, wie weet komt Davids volgend jaar en hebben ze voor zo lang deze 29-jarige SPanjaard gehaald, maar ja, speculatie enzo. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 15-06-2006 18:59] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:hij heeft iig veel mogelijkheden volgend seizoen: .......................Stekelenburg..................... ........................Gentenaar....................... ...Ogararu.......Stam......Vermaelen......Emanuelson ...Boakye.......Heitinga.....Grygera.......Lindenbergh .........Gabri........Maduro.......Sneijder ........Sarpong.......Perez.........Garcia .......Rosales.......Huntelaar.......Rosenberg .......De Mul........Charisteas........Babel ![]() |
|
quote:De goede man heeft zowel bij NAC als bij Barca bewezen met het beschikbare spelersmateriaal het maximaal haalbare eruit te kunnen halen. Ik kan me geen andere trainer bedenken die met NAC een 4de plaats behaald zou hebben in de competitie.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |