![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dit zijn die tering marocs dus geweest, wat een heethoofden zeg. Voor de wedstrijd waren ze al aan het kloten. Dacht je trouwens werkelijk dat supporters van Utrecht de stoelen in hun eigen stadion gaan slopen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-10-2006 10:47] ![]() |
|
Zo, dit weekend maar eens En Ie See aan de zegekar gaan binden zonder Diba, Zonneveld en Elshot ![]() ![]() ![]() |
|
Bedankt voor het omhoog schoppen, moet m'n team nog even aanpassen ![]() ![]() |
|
quote:En regel even dat dat andere team van jou op 22 dec komt spelen als je wilt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-10-2006 14:19] ![]() |
|
Wanneer leren mensen het nou eens: ik ben niet van de band, ik ben alleen maar groupie ![]() Maargoed, gave line-up! Kom denk ik wel even langs ![]() ONTOPIC maar weer! ![]() |
|
quote:Ja doe dat! Ik word zo eenzaam hier helemaal alleen bovenin. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik heb een beetje pech met blessures gehad. En de alternatieven die ik op de bank had zitten, waren al niet veel beter. Elshot er nu maar uitgehaald en Vreven erin gegooid (ik hoop dat het 0-0 wordt tegen Twente, want ik heb ook Zomer). Theo Janssen stond er ook in, is ook geblesseerd geweest en het is nog niet zeker of hij mee kan spelen dit weekend. Huntelaar is ook geblesseerd en mijn alternatieven daarvoor zijn El Hamdaoui en Anastasiou. Ik wil dat het winterstop is! ![]() |
|
Huntelaar doet zaterdag waarschijnlijk gewoon weer mee las ik net. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mooi zo, ik achtte de kans al klein dat Anastasiou tegen AZ ging scoren ![]() ![]() |
|
quote:AIDS. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik voorspel een monsterscore voor AZ. 0-7 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:rot toch op man, vorig seizoen had AZ het ook moeilijk tegen ons zeker in de thuiswedstrijd. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ja. En de Azteken hadden een groot rijk in 1492 maar daar koop je geen drol voor in 2006. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:je hebt wel gelijk ja, maar ik bedoel maar te zeggen dat AZ echt niet over ons heen gaat walsen straks. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: 7-0 is wellicht aande forse kant, ja. Maar als ik hier om de hoek een Ladbrokes gokkantoor had dan weet ik op wie ik 100 euro zou inzetten en op wie 0. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:we zullen zien man. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Inderdaad. Geen enkele supporter sloopt het eigen stadion. Zelfs andermans stadion maar bij hoge uitzondering. Toen het jeugd-WK werd verspeeld hebben die Marokkanen hier in Kerkrade ook het stadion lopen slopen en zelfs de tankstations in de buurt in bendeverband lopen overvallen enzo. Respectloos tuig! Ze haten ons, wie wilt mij dan ontnemen om ze terug te haten? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Hoera ende vreugde! We zijn eindelijk aan het klimmen. ![]() ![]() Volgende week de Arnepse fietstassen! Ik kan niet wachten. ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja mooie wedstrijden volgende week! Twee streekderby's: N.E.C. - Vitesse en SC Heerenveen - FC Groningen. Plus AZ - PSV en natuurlijk ook nog Feyenoord - Ajax! En in Spanje Real-Barca ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 16-10-2006 13:50] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik ben geeneens meer verbaasd/teleurgesteld over het puntverlies van Feyenoord.... Maar liefst 8,4 punten binnengehaald dit weekend ![]() ![]() |
|
Ik had er maar 7.5 ![]() Stomme Saeijs met zijn rode kaart ![]() ![]() |
|
hehe ![]() Die De Fauw doet het ook maar goed trouwens. Jammer dat er meer zijn die dat vantevoren voorspelden ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik heb me ook maar even aangemeld bij de ZM subleague, sta gelijk tweede ![]() no text supplied ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |