Mies |
... |
 |
 |
|
Posted 31-08-2006 23:58 by Mies |
    |
|
Feyenoord-fans razend voor stadion
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 31 augustus om 23:32
In Rotterdam zijn de rapen gaar. Enkele honderden, woedende Feyenoord-fans hebben zich vanavond na het nieuws dat Angelos Charisteas (Ajax) hun nieuwe spits wordt verzameld voor de hoofdingang van De Kuip. Zij willen onmiddelijk een verklaring.
Op de toonaangevende Feyenoord-fansites wordt het aftreden van voorzitter Jorien van den Herik geëist, maar ook het vertrouwen in beleidsmakers als Chris Woerts, Wim Jansen, Peter Bosz en Erwin Koeman is tot op het nulpunt gedaald. Het Jorien rot op en een variant hier op zijn overal op het internet te bespeuren.
Naast het feit dat Charisteas niet gezien wordt als een waardige opvolger van Dirk Kuyt, zijn de supporters extra geprikkeld door het feit dat de Griek van Ajax afkomstig is.
"Hij was nota bene vijfde keus bij Ajax! Dit is geen topspits!" zegt Steven op Feyenoord Netwerk. Mark zegt er op diezelfde website niet over uit te komen dat er opnieuw een speler bij een rivaal is gehaald. "Castelen, Green, Timmer, Tiendalli (Ajax), Lodewijks, Lucius, Kolkka (PSV), Huysegems en Vlaar (AZ) en nu Mr. Bean... Ik wil échte Feyenoorders!"
Daarnaast zijn de supporters boos omdat aan het begin van de avond op de officiële website van Feyenoord nog gemeld werd dat Vágner Love (CSKA Moskou) de nieuwe spits zou worden. "Denk je blij te zijn met een topspits, krijg je zo'n balverwerker", reageert een supporter. Tot slote ene Don Paul: "Mijn hart staat stil. Mijn mond open. Mijn haren recht overeind. Dit kan niet waar zijn!"
 |