|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou dan wel de duurst betaalde tribunezitter ooit worden dan gok ik zal de nieuwe eigenaar van de club leuk vinden |
|
moeten ze het stadion verkopen... dan hebben ze die 14 miljoen bijna bij elkaar. |
|
quote: Hehe, als pasen en pinksteren op een dag vallen zeker. Alsof Van Nistelrooij ook maar een schijntje van zo'n invloed zou hebben. Niemand die in Engeland wakker ligt van Van the Man, hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nou ja, Chelsea heeft in elk geval geen directe interesse, dus waarom niet? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Van alle spelers die Ferguson weggepest heeft, wel de meeste in ieder geval. Ik durf in ieder geval te beweren (en ik denk wel meer mensen met mij) dat Van Nistelrooij dit seizoen van veel meer waarde voor Man Utd was dan die hele Ferguson met zijn gigantische ego. (Lees: Als Van Nistelrooij niet bij Man Utd had gezeten, hadden ze het dit seizoen nóg slechter gedaan...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dan ben jij toch ene Roy Keane vergeten quote: goed bezig bij AZ |
|
quote: Ferguson pest niemand weg, er is een conflict tussen Van Nistelrooij en Ronaldo. En Van Nistelrooij heeft het onderspit gedolven in dat conflict. Spijtig maar helaas. Takke-portugezen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Meest overgewaardeerde speler aller tijden. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 17-05-2006 17:06] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: maar dat was het punt niet |
|
Je kon erop wachten.. Mogelijk corruptie in Nederlands betaald voetbal Uitgegeven: 17 mei 2006 15:26 Laatst gewijzigd: 17 mei 2006 16:37 AMSTERDAM - Justitie onderzoekt omkopingspraktijken binnen het Nederlandse betaald voetbal. Dat heeft het Openbaar Ministerie in Den Haag woensdag bevestigd na berichten hierover van hoofdredacteur van Voetbal International Johan Derksen. Volgens een woordvoerder gaat het om een oriënterend onderzoek. In het belang van het onderzoek wil justitie geen nadere details vrijgeven. Maandag zei Derksen in het televisieprogramma Voetbal Insite dat mogelijke corruptiepraktijken in Nederland worden onderzocht. Daarbij zouden gokkers in het buitenland grote bedragen hebben ingezet op wedstrijden in het Nederlandse betaald voetbal. In Duitsland en België zijn eerder zulke praktijken aan het licht gekomen. Derksen vertelde dat een van zijn redacteuren als getuige is gehoord in de zaak. Volgens Derksen zijn mogelijk clubs in de Eerste Divisie en 'aan de onderkant van de Eredivisie' betrokken. Turkije De hoofdredacteur zei dat de redactie van Voetbal International opvallend vaak is gebeld vanuit Turkije, met de vraag naar de tussenstanden van relatief onbelangrijke wedstrijden in de Eerste Divisie. Volgens hem is het voor justitie erg moeilijk om bewijzen rond te krijgen in de zaak. Justitie wilde deze informatie niet bevestigen. Ook Derksen wilde woensdag verder niets kwijt over de zaak. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
uiteindelijk zullen alle voetbalorganisaties aan zo'n onderzoek moeten geloven gok ik |
|
quote:Wedje leggen: welke clubs in welke volgorde? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: hang on, gotta make a few phonecalls first |
|
quote: En weer 1 iemand op de lijst die je niet serieus kan nemen...Roy Keane overgewaardeerd noemen, mooiste uitspraak in dit gehele topic. En waarschijnlijk met deel 1, 2 en 3 erbij. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: met een post als dit kom jij ook aardig in de buurt van dat lijstje |
|
quote: Dat deed je toch al niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Behoorlijke "nee...jij..." gehalte. Speeltuin is de deur uit, hoekje om....zandbak zal vast nog wel vrij zijn. quote: Met uw mensenkennis is in ieder geval niks mis mee Als je nu zou zeggen dat een Alan Smith of Quinton Fortune overgewaardeerd is, of in MUFC's verleden David May, Mark Robins, Lee Martin, Jesper Blomqvist of Neil Webb...kon ik het beamen...maar Roy Fuckin' Keane...Is onderhand hetzelfde als zeggen dat Alan Shearer niks te zoeken had bij Newcastle, want "wat een prutser is hij". http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: dit is mijn zandbak he en als je nou nog wat anders dan een persoonlijke aanval in de vorige post had gezet dan was ik waarschijnlijk gewoon lekker door gegaan met kasteeltjes bouwen |
|
Van Nistelrooy naar Lyon, dat zou wel vet zijn. Die ploeg mist alleen nog een goede spits, dus dan kunnen ze eindelijk de Champions League eens winnen! no text supplied |
|
The Sun...bwegh, lekker krantje dat maar niet heus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee gek, Ajax wint gewoon weer volgend jaar de CL, n00b... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik hoop voor je dat je dit niet serieus bedoeld, anders is het te lachwekkend voor woorden. "Persoonlijke aanval"...Blijf vooral in die zandbak, de wereld erbuiten is iets te heftig voor je. On topic: Ben benieuwd naar welke club Leonardo vertrekt. Nu we (weer) teruggaan naar 4-3-3 (kapitaalvernietiging de afgelopen 12 maanden....eerst buitenspelers verkopen/transfervrij laten vertrekken met nog een contract van 3 jaar omdat er 4-4-2 gespeeld gaat worden, voor dat systeem weer spelers halen, om daarna weer alles om te gooien...) is er geen plek voor Leonardo. Linksbuiten wil hij niet meer spelen want NAC gaf hem eindelijk de kans om in de spits te laten spelen...en spits in een 4-3-3- met voorzetten van de flanken, dat gaat ook niet werken. Strik eromheen, cashen en gaan. En Mark de Vries halen, heeft net zoveel talent in z'n hele lijf als Leonardo in z'n rechter wenkbrauw...maar wel uitermate geschikt voor 4-3-3, met de juiste spelers aan de zijkanten. En uiteraard wie de nieuwe trainer wordt. Er zijn nu onderhand zoveel namen genoemd dat elke speler in de selectie wel een privé trainer heeft. Laatste naam die in de wandelgangen wordt genoemd: Gert Aandewiel. Weer een naam waarvan je hoopt dat die het zeker niet wordt....een leuk 2e seizoenshelft met Haarlem vind ik nu niet bepaald een geweldige garantie. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
AZ is al goed bezig met volgend seizoen, Cziommer lijkt me een goede aankoop |
|
Henk ten Cate nieuwe hoofdtrainer Ajax Amsterdam, 19 mei 2006 Ajax heeft Henk ten Cate aangesteld als nieuwe hoofdtrainer. Ten Cate volgt Danny Blind op met wie Ajax onlangs de samenwerking heeft beëindigd. Hij tekent een contract voor de duur van 2 jaar, tot juli 2008. Henk ten Cate (51) is sinds het seizoen 2003-2004 assistent-trainer van Frank Rijkaard bij FC Barcelona. Onder hun leiding won deze club tot twee keer toe het landskampioenschap van Spanje en nog onlangs de Champions League. Ook in Nederland realiseerde de in Amsterdam geboren Ten Cate successen. Zo behaalde NAC Breda onder zijn aanvoering, na tientallen jaren van afwezigheid, Europees Voetbal. Met Vitesse bereikte Ten Cate de hoogste eindklassering ooit (derde) en hij deed dit bovenal met aantrekkelijk voetbal. En Sparta bracht Ten Cate naar de eindstrijd in het Nederlandse bekertoernooi. In 2000 won Henk ten Cate met MTK Boedapest de nationale beker van Hongarije. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |