![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
godver...hadden ze niet kunnen wachten ?!? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, die gast is erg gevaarlijk. PSV heeft dus toch zowel Kluivert als Kromkamp binnen. Bron: PSV website. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: op teletekst stond het ook al ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Kluivert Moordenaar!! lalalalalaa ![]() ![]() Het is misschien een eikel prive, maar als voetballer zou het toch mooi zijn als ie een opleving zou hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-08-2006 18:49] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
tering, die kluivert gaat het slecht krijgen zeg... ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Vagner Love is een mooie aanwinst voor Feyenoord. Nu maar afwachten tot het bericht bevestigd wordt door Feyenoord zelf ![]() ![]() |
|
Over een paar minuten wordt er een nieuwe spits gepresenteerd bij Feyenoord. Er gaan zowel geruchten dat het Charisteas of Vagner Love is. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Joh! ![]() |
|
En het is geworden: Charisteas ![]() "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Geweldige aankoop weer ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Teletekst 804, lachen jongens ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:hehe, ik dacht dat het een grapje was ![]() |
|
quote: En dit? radio 1 heeft lopen zwammen of komen ze allebei? ![]() |
|
Vreemd ja. Ook vi.nl en voetbalzone.nl hebben het geen moment over Charisteas. Alleen Vagner Love wordt nu genoemd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Zijn toch allemaal wel betrouwbare bronnen te noemen, wazig. ![]() |
|
Nou, Feyenoord.nl heeft het wel over Charisteas, dus ik denk niet dat Vagner Love (nog) aan de orde is. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Het is echt waar. Het staat nu inderdaad overal vermeld. Charisteas dus naar Feyenoord. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Feyenoord's website is overbelast ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik zie op vi.nl toch echt alleen een berciht over Charisteas ![]() Feyenoord verrast met Charisteas als nieuwe spits 31/8/2006 21:19 Feyenoord heeft dan toch een nieuwe spits. Verrassend genoeg is de keuze gevallen op Angelos Charisteas. De 25-jarige Griek wordt overgenomen van Ajax en tekent een driejarig contract in De Kuip. Over de transfersom zijn geen mededelingen gedaan. 'Hij is sterk aan de bal en met het hoofd, weet wat van hem verwacht wordt, daar kunnen we ons voordeel mee doen', zegt Erwin Koeman op de website van Feyenoord. 'Bovendien paste hij binnen ons budget én heeft Angelos steeds aangegeven dolgraag naar Feyenoord te willen.' 'Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk Kuijt en Salomon Kalou en de blessure van Romeo Castelen veel goals en assists hebben ingeleverd', zegt Koeman verder. Charisteas belandde halverwege het seizoen 2004/05 bij Ajax dat hem overnam van Werder Bremen. Hij scoorde twaalf keer in dertig wedstrijden voor de Amsterdammers, maar kon niet rekenen op een basisplaats. Voor Griekenland staat Charisteas op 52 interlands (veertien goals). ![]() |
|
Ja nu net ja. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |