|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sja fuck. En ik hier vol genot en leedvermaak posten dat Feyenoord van Katwijk verloor... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Feyenoord direct uit tegen FC Groningen. FC zou een goede start maken om Feyenoord even te verslaan in de Groene Hel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Ik hoop het! Groningen is ok! De kans bestaat wel trouwens dat, mocht Kuyt vertrekken, Nevland in een Feyenoord shirt zal spelen... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 19-07-2006 12:13] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Is er al nieuws dan omtrent Kuyt? Ik dacht namelijk dat hij weg wilde bij Feyenoord om voor prijzen te gaan spelen. Daarbij heeft Feyenoord niet echt verterkingen binnen gehaald imo. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 19-07-2006 12:15] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Liverpool wil 'm graag hebben, maar is er met Feyenoord nog niet uit qua vraagprijs. Kuyt wil iig erg graag naar Liverpool. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Liverpool, speelt deze club niet te verdedigend voor een spits als kuyt? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Valt wel mee hoor. Eerder goed georganiseerd dan verdedigend. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Liverpool is denk ik wel 1 van de meest vededigende ploegen uit de Premiership. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-07-2006 18:47] |
|
Ik heb de volgende league aangemaakt bij Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ): Naam van de league: ZwaarMetaal Wachtwoord voor deze league: zm |
|
Zal binnenkort weer ff een team samenstellen dan. Voor wanneer moet dit eigenlijk? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Je hebt tot eind augustus de tijd om je selectie helemaal naar tevredenheid in te richten. De eerste twee speelronden in de Eredivisie zijn gereserveerd om weer even te oefenen en je hebt daarin de mogelijkheid om een late transfer alsnog te verwerken in je team. |
|
Aangemeld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik doe ook weer mee |
|
Zo, ik doe ook mee (FC Nightmare). Wat hebben veel mensen Gomes op goal trouwens.. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik heb de volgende league aangemaakt bij Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ): Naam van de league: ZwaarMetaal Wachtwoord voor deze league: zm [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 11-08-2006 14:30] |
|
Vandaag oefenwedstrijd tegen Charlton Athletic van den FC. Eerste helft speelden ze erg sterk met als gevolg 2-0 binnen 20 minuten. Tweede heflt was helaas wat minder en Charlton wist toen ook twee keer te scoren. Maargoed, vermakelijke wedstrijd |
|
http://www.graafschapfans.nl/fotosite/albums/Graafschap%20Go%20Ahead%20Eagles%202006%202007/DSC_0026.jpg hoop dat ie werkt en anders zelf effe kopieƫren. |
|
Zaterdag gaat het weer beginnen, uit tegen Stillem II. Zin in |
|
Op de valreep nog Mtiliga binnengehaald als linksback. Hopelijk blijft Leo en blijft Zonneveld dit seizoen blessurevrij want dan heb ik er wel vertrouwen in. Zaterdag uit naar AZ alwaar huilebalk Louis deze week maar liefst 11 spelers (van de 38 ofzo) miste op de training. |
|
quote: Ben misschien ook aanwezig bij die wedstrijd. Toch benieuwd naar het nieuwe Willen II. |
|
quote:Ben ook erg benieuwd uiteraard. Kan voor mijn gevoel met deze groep echt alle kanten op, van nacompetitie tot europees voetbal.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Wij komen met de autocombi hehehe, mijn pa rijden en ik sixpacks opzuipen. Prima geregeld |
|
N.E.C. wordt ongetwijfeld weer prut komend jaar. Maar goed, we houden hoop. Al zou een aankoop van boven de 22 jaar toch wel een geruststellend idee geweest zijn, ik geloof dat de gemiddelde leeftijd van de spelersgroep nu iets van 22 of 23 is... Kom op Beentje! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |