![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zelfs Dudek schijnt nu volop in de picture te zijn bij AZ. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Dirk Scheringa: de Nederlandse Abramovich ![]() ![]() |
|
quote: Ik verwacht Mitea op linksvoor, Perez kan daar ook. Snijder kan ook nog in het centrum. Heitinga kan ook nog op rechtsback. Maar zo'n sterke! en brede selectie kan absoluut geen kwaad, zeker als je weer zoveel uitvallers hebt zoals vorig seizoen. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-06-2006 15:54] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:+1 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Als er iemand recht van spreken op dit punt heeft dan ben jij het wel lijkt me. Wat is er inmiddels de afgelopen 3 jaar al die kant uit gegaan? Mathijssen, Jaliens, andere Mathijssen, Sektioui, Augustien, Dembele en dan vergeet ik er vast noge en paar... ![]() |
|
quote:Landzaat bijvoorbeeld. Laten we het erop houden dat Dagobert Dirk met Willem III Alkmaar hier niet zo geliefd is.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Humor in Stilburg.. Hoe bestaat het.. ![]() ![]() |
|
quote:o ja, Mitea was ik helemaal vergeten ![]() |
|
"Willem II presenteert vanmiddag, naast Mohammed Messoudi, ook Ibrahim Kargbo als nieuwe speler. De Tilburgse club bereikte overeenstemming met FC Brussels over de afkoopsom van het nog één jaar doorlopende contract van de verdediger. Kargbo tekent voor twee jaar met een optie voor nog twee seizoenen." Netjes, het lijkt er zowaar op dat er echt goed ingekocht gaat worden weer.. ![]() Men zou ook bezig zijn met Wamberto, heb daar mn twijfels over.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Piet de Visser is toch al lang en breed weg bij jullie? En dan nog half Afrika leegplukken? ![]() ![]() |
|
Meer de belgische competitie. Zijn meestal toch wel goede aankopen (De Vlieger, Caluwe, Dembele). Las dat Kargbo uit de feyenoord-jeugd komt trouwens. Afijn, kan me niet schelen waar ze vandaan komen. Als er maar gepresteerd gaat worden. Piet de Visser.. dat waren de tijden.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Een enorm vermakelijke man. Studio Sport is genieten als hij te gast is.. ![]() ![]() |
|
En Ernie Brandts wordt onze nieuwe trainer. Als ik zag hoe gepassioneerd Volendam speelde dan heb ik er wel vertrouwen in. Nu Graham Arnold nog als assistent en een paar goede versterkingen en ik ben tevreden ![]() ![]() |
|
Van ForzaNEC.nl: "In een kort gesprek met Edwin de Graaf heeft hij tegenover ForzaNEC laten weten dat hij dit weekend de knoop wil doorhakken. Er is natuurlijk wel een maar... Edwin de Graaf heeft naar eigen zeggen een ''heel goed gesprek'' gehad met NEC deze week. Een leuke bijkomstigheid is de komst van Youssef El-Akchaoui, waar hij bij Den Haag vrienden mee is geworden. Naast dat gesprek met NEC heeft de Graaf met nog een Nederlandse Eredivisieclub gesproken. ''Deze week wil ik de knoop doorhakken om beide clubs duidelijkheid te verschaffen,'' aldus de Graaf, die zegt NEC een mooie club te vinden. NAC Breda is volgens de bronnen van ForzaNEC de andere gegadigde om Edwin de Graaf in te lijven." Tsk, wie wil er nou naar NAC ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Diba want die heeft tot 2010 bijgetekend ![]() ![]() |
|
quote: Kan niet bepaald zeggen dat ik daar zo blij mee ben. Wordt eens tijd dat ie een constant niveau over een heel seizoen laat zien ZONDER het gejank, gezeik, zielig doen, arrogant zijn, zijn beklag doen in de krant, natrappen en meerdere van dat soort vervelende karaktertrekken. Misschien dat Edwin de Graaf een paar keer onder z'n prima donna reet wil schoppen. Nog mooier zou zijn dat Graham Arnold assistent wordt...en bij elk verkeerd iets Diba effe apart neemt voor een goed potje Australian Football. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: Welke Gudjonsson...???? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Joey, oud speler van RKC (deed het daar behoorlijk goed), ging toen naar Real Betis als ik me niet vergis. Komt over van Leicester City waar hij een leutig doelpunt van de middellijn scoorde. Net gezien dat de fans van de Foxes hem toezongen als "We have joy, we have fun, we have Joey Gudjohnson. He's got style, he's got flair, he's Icelandic we dont care" Nee, zelfs Dirk krijgt het niet voor elkaar om Eidur te halen ![]() http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: Volgens mij heet die ook Gudjohnsen... Maar ja, klinkt allemaal hetzelfde he... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
De Graaf nu dus definitief voor 4 seizoenen naar de mooiste club van Nederland ![]() ![]() |
|
quote:Staat nog niks op Tilbo.com hoor ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Krijgen wel een probleem tijdens de ramadan. ![]() |
|
quote:LOL! ![]() ![]() |
|
quote: Dat was toch wel duidelijk in mijn post? Zo niet, ja..die heet ook Gudjohnsen. Na een slepende blessure niet meer goed bevonden door PSV. Kan toch raar lopen... Willem II kan onderhand omgedoopt worden tot Turnhout-Noord met al die Belgen. Zonder gekheid, Willem II kan leuk uit de hoek komen aangezien ze grotendeels, voor Nederlandse voetballiefhebbers, onbekende namen hebben aangetrokken. Maar de pleuris kan ook uitbreken als het slecht gaat, teveel Marokkaanse spelers. Kunnen schitterend de show stelen als het goed gaat, als het slecht gaat zijn het grote stoorzenders. Of zoals Henk ten Cate bij NAC zei "Ik wil niet meer dan 1 of 2 Marokkaanse spelers in mijn selectie, meer dan 2 betekent rotzooi in de tent". http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |