![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als hij zo goed was, waarom moest hij dan weg bij Dortmund?? ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
@creature of the very near: Zegt u het eens? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 17-08-2006 12:54] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Misschien spraken ze geen Nederlands? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Vast wel..Ebi en Van Marwijk spreken aardig Nederlands haha.... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Nou, hij schijnt het toch niet slecht gedaan te hebben hoor: "Dass Dennis Gentenaar geht, sehen viel Fans mit einem weinenden Auge, da er Weidenfeller während dessen Verletzungspause mehr als ersetzte und laut kicker.de der sechstbeste Torwart der Liga war. Er kam als Ersatz für Bernd Meier, der vor der Saison 05/06 als zweiter Torwart zum BVB kam, sich am Anfang der Spielzeit das Kreuzband riss, spielte dann als Ersatz für Roman Weidenfeller, der sich in der Rückrunde am Meniskus operieren ließ und geht jetzt zu Ajax – als Ersatz." God mag weten wat Van Marwijk bezield heeft. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Dat maakt Cruz dus overbodig.. Appeltje, eitje.. ![]() |
|
Oh, nog eentje: "In Dortmund lag een uitstekend nieuw tweejarig contract op hem te wachten en ook zijn oude club in Nijmegen toonde interesse. Toch koos hij voor Ajax. ''Ik had ook best graag bij Dortmund willen blijven. NEC was ook serieus in de race, maar toen Ajax eenmaal echt serieus werd, was de keuze snel gemaakt. Dit is mijn kans om ooit nog bij een Nederlandse topclub terecht te komen.'' Vorige week donderdag sprak Gentenaar met Ajax. Technisch directeur Martin van Geel en trainer Danny Blind waren duidelijk: ze wilden een ervaren doelman die als stand-in voor eerste keeper Maarten Stekelenburg kan fungeren. Niets meer en niets minder. Gentenaar: ''Ajax heeft eigenlijk hetzelfde gezegd als Dortmund vorig jaar. Ze willen me hebben als tweede man. Wat dat betreft is het voor mij precies hetzelfde als een jaar geleden.''" She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Oh goden, niet Cruz weer. ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Het is een klootzak (en zou om die reden uitstekend bij Feyenoord passen ![]() ![]() |
|
quote: Echt weer zo van, hij speelt nu bij Ajax, dus dan zal hij wel afgedankt zijn door zijn oude club. Maar zoals je ondertussen al wel gelezen hebt... hij *moest* dus echt niet weg bij Dortmund. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Charisteas is te koop ![]() |
|
quote: Even kijken dan in welk shirt Nevland speelt... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 19-08-2006 10:04] Bareuh... ![]() |
|
Eerste drie punten zijn binnen! Wat een graf weer was het in Tilburg zeg. ![]() |
|
quote: Als je een keer gewoon oplet ipv direct weer probeert wijs te doen. Ik zat al een poos met Mark te lullen over voetbal en die smiley, maakte het niet echt serieus. Ik wordt zo moe van gasten als jouw die niet begrijpend kunnen lezen en maar blaten als een kip zonder kop. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 20-08-2006 12:24] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Godver, verloren van Vitesse en volgende week tegen Fc Utrecht. Daar zie ik ons ook nog niet zo snel winnen, ook al verloor utrecht van Stillem. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: In het FC shirt natuurlijk, jij padlarve. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
kelere, sommige lui letten ook echt nooit op idd, feyenoord heeft allang geen intresse meer in Nevland ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Natuurlijk is het niet erg dat Kuyt en Kalou niet meer meedoen. Heheh, ook leuk dat Hofs, en Castelen geblesseerd of geschorst zijn. Ik zie kansen voor FC vanmiddag in de Groene Hell....Ik zal ze verbaal steunen tenminste. Heb er best zin in... ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Het is groningen van harte gegund ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 20-08-2006 12:34] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ze moeten dan met 2-0 of 3-1 winnen dan staat Sparta boven Feyenoord hehe.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Heb het vorig seizoen maar een paar keer bekeken, die reclame de hele tijd en dat geanalyseer van Ruud met zijn touchscreen.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Scorebord journalistiek, geflatteerd...nah, komt niet echt overtuigend over bij een 8-1 nederlaag. Gelukkig volgende week zondag tegen Ajax een herkansing, die hebben toch een prutser rondlopen in de spits. En gelukkig hebben we een trainer die zo'n schande uitstekend kan verwoorden: "...kan gebeuren..." en uiteraard het grootste jeuk-verhaal van de laatste tijd: "ik heb lichtpuntjes gezien". http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: de reclame blokken zijn nu slechts 4 minuten ipv vorig seizoen, 8...als ik voetbal international moet geloven that is. Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |