![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mja, de meeste Belgen vluchten snel weg uit de Kuip: Bart Goor, Thomas Buffel en Pieter Collen vliegt ook van hot naar her... ![]() |
|
hoe doet Huysegems het eigenlijk? Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hij heeft nog niet gescoord maar wel met 3-0 verloren.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Heeft-ie uberhaupt al een bal aangeraakt? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Ja hij had een schotje op doel..maar bas redde redelijk.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Ik denk dat we Feyenoord maar punten moeten gaan geven als ze uberhaupt over de middenlijn komen... Anders wordt het helemaal zo pijnlijk... Hmmm, leuk dat leedvermaak. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Eerst afwachten wat ze dit weekend doen in eigen huis met eigen publiek erbij. Spelen ze dan nog zo beroerd, dan kunnen we zeggen dat ze dit jaar niet mee doen om de prijzen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() Maar, in het verlengde hiervan: wat zijn de prognoses? Altijd leuk om aan het einde van het seizoen te zien hoe verkeerd je zat ![]() De mijne: 1) PSV 2) Ajax 3) AZ www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
1. Ajax 2. Psv 3. AZ 4. Roda 5. Feyenoord 6. Twente 7. Groningen 8. Heerenveen 9. Utrecht 10. NEC 11 Willem II 12 NAC 13 Ado 14 Sparta 15 Heracles 16 Vitesse 17 Heracles 18 Excelsior SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Voetbal: Vooronderzoek naar actie Van Hooijdonk anp | Gepubliceerd op 22 augustus 2006, 10:57 Laatst bijgewerkt op 22 augustus 2006, 11:02 ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft een vooronderzoek ingesteld naar de vermeende elleboogstoot van Feyenoorder Pierre van Hooijdonk in de wedstrijd tegen FC Groningen van afgelopen zondag. Dat meldde dinsdag de voetbalbond KNVB. Van Hooijdonk trof in een luchtduel Arnold Kruiswijk in het gezicht, maar werd niet bestraft door scheidsrechter Temmink. De aanklager heeft ook Anouar Hadouir in het vizier. De speler van Willem II ging zaterdag in de wedstrijd tegen FC Utrecht op de buik van Hans Somers staan, maar kreeg geen straf van scheidsrechter Van Egmond. Van Hooijdonk en Hadouir krijgen tot volgende week maandag de tijd een verklaring af te geven. Mede aan de hand daarvan bepaalt de aanklager of hij de spelers een strafvoorstel doet. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Hmz, laat me even ja... Vorig jaar was ik 1 van degenen die het steeds moesten ontgelden... ![]() Mijn prognose: 1) Ajax 2) PSV 3) AZ Alhoewel AZ eigenlijk als 2e zou moeten (kunnen) eindigen, maar ik verwacht dat ze op pakweg driekwart van het seizoen weer net zo'n slechte reeks zullen neerzetten als vorig seizoen. Dan is PSV toch een stuk constanter. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Voetbal: Feyenoord aast op Tiendalli anp | Gepubliceerd op 22 augustus 2006, 13:18 Laatst bijgewerkt op 22 augustus 2006, 13:27 UTRECHT - Feyenoord wil Dwight Tiendalli van FC Utrecht overnemen. Dat zei voorzitter Jan Willem van Dop van de Utrechtse voetbalclub dinsdag. De 20-jarige rechtsback speelde de afgelopen twee jaar in de Domstad en genoot zijn jeugdopleiding bij Ajax. De jeugdinternational heeft nog een driejarig contract bij de Utrechters: ,,Er is blijkbaar interesse. Nu moeten we kijken of beide clubs eruit kunnen komen'', zei Van Dop. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Utrecht is gek als ze hem nu al laten gaan. Nog een jaartje of 2 en ze kunnen hem voor veel geld aan een buitenlandse club verkopen, waardoor hij direct niet meer tegen hun gebruikt kan worden in de eredivisie. ![]() |
|
Potdikke zeg, 8-1 ![]() Dan valt ons 3-1 verlies tegen PSV ineens weer een heel stuk mee. Ik heb toch wat hoop geput uit de eerste helft. Hoog tweede rijtje, misschien zelfs een plaats in het eerste rijtje aan het eind van het jaar moet er wel inzitten, al vrees ik dat we niet gaan meedoen voor de play-offs (zijn die er uberhaupt nog steeds?). mijn prognose: 1) PSV 2) Ajax 3) AZ 4) FC Groningen 5) Feyenoord 6) Heerenveen 7) FC Utrecht 8) Roda JC 9) FC Twente 10) N.E.C. 11) Willem II 12) fietstassen 13) Heracles 14) NAC 15) ADO 16) Excelsior 17) RKC 18) sparta She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En Leo zijn we dus ook kwijt aan NEC. Sjongejongejonge besluiteloos, ruggegraatloos, visieloos en NIET daadkrachtig kutbestuur!! ![]() De club gaat naar de klote goddomme ![]() ![]() |
|
RKC zal niet zo laag eindigen, denk ik. 1. PSV 2. AZ 3. Groningen 4. Ajax 5. Feyenoord Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Dans niet te voorbarig 1 schopje hij zit weer in de ziekenboeg.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Het is nog niet officieel bekend gemaakt maar ga er maar vanuit dat het zo zal zijn. ![]() |
|
Leo heeft tot dusverre alleen nog maar gehuild of gefaald, het moet ooit toch een keer tot hem doordringen dat men verwacht dat hij voetbalt. Onze Mario zal hem dat ongetwijfeld even fijntjes uitleggen. Ik heb er alle vertrouwen in! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hij voetbalt een paar wedstrijden goed, voelt zich weer de ster gaat tegen Mario in. En verdwijnt weer op de bank, gaat mokken en komt dan weer terrecht bij een andere club. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Potdikke, 750.000 euri. Als het echt doorgaat vanmiddag dan is dat weer een aardige rib uit het lijf. Heeft Boekhoorn weer de portemonnee getrokken of zo? ik dacht dat het bestuur nog altijd overhoop lag met de externe financiers. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hoor nu trouwens berichten dat Leonardo naar Belgie verkast zou zijn... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |