![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:lees: "Feyenoord wil weer het liefst voor een dubbeltjeop de eerste rang zitten, kleinere clubs liefst zonder vergoeding leegplukken, de spelers vervolgens op de bank dumpen om ze tegen hoge bedragen weer door te verkopen." Zo ![]() ![]() |
|
Zo kun je het idd ook zeggen ![]() Ik ben blij dat niet alle clubs hier ook aan meewerken. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Zoiets ligt veel complexer dan alleen "nee" zeggen. Want clubs zijn niet meer de baas in eigen huis. - De interesse "lekt" naar buiten - speler is vereerd en heeft er toch wel oren naar - Club zegt "nee" - Speler teleurgesteld, want positieverbetering c.q. meer geld - Grotere club komt met bod - Club zegt "nee" - Speler kwaad, want "mooie transfer" wordt tegengehouden - Club heeft de keus, teleurgestelde speler houden zonder motivatie, arbitragezaak of toch nog wat geld vangen. Clubs als Ajax en Feyenoord spelen dit spelletje vaak, want het is niet "tegen de regels". En het werkt door in de rangschikking, want Roda JC heeft hetzelfde gedaan met Meeuwis van VVV. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Tja, typische gang van zaken. Contracten stellen zo ook weinig meer voor. Zodra een grotere club met een zak geld staat te rammelen, is het oppassen. Maar goed, vanavond de eerste play off tegen de Graafschap. Ben er niet gerust op.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Klopt helemaal. Maar ik neem aan dat de clubs ook bepaalde "afspraken" hebben met hun spelers in welk geval (lees: voor welke prijs, welke club, onder welke voorwaarden) ze wel weg kunnen en wanneer niet. De speler is hier zelf bij en zal zich normaalgesproken neerleggen bij het besluit van zijn club. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Superboeren, ole ole! ![]() ![]() ![]() |
|
In de NRC-next stond een overzicht van het aantal stadionverboden per club seizoen2004-2005 Feyenoord 273 Ajax 79 PSV 90 Ado 56 Utrecht 65 AZ 32 Graafschap 23 Den Bosch 64 (!) Groningen 60 Twente 34 NAC 57 NEC 40 RBC 2 Roda 12 RKC 13 Vitesse 20 Willem II 69 Heracles 11 Sparta 5 Hereveen 2 Dit alles heeft praktisch weinig met voetbal temaken, maar opvalend vond in de cijfers wel. Het verschil tussen Feyenoord en derest (mmm staan ze teminste ergens nog bovenaan). Als Spartaan ben ik erg trots dat wij niet aan deze onzin meedoen! bron: nrc-next ![]() |
|
quote: Bij jullie laten ze raddraaiers gewoon in het stadion? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Edit, laat maar ![]() Dacht trouwens dat ze zo braaf waren bij PSV, valt dus ook wel weer mee hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-05-2006 18:44] ![]() |
|
Dat ligt er echt maar helemaal aan hoe snel de clubs of de bond een stadionverbod opleggen. Die van Den Bosch zijn bijna allemaal geweest bij de rellen tegen Roda voor de beker en Roda daarentegen had er bijna nog meer dan 100 extra met die arrestatie van alle uitsupporters in de Arena. En bij NAC zal dat aantal na de rellen na de wedstrijd tegen Top Oss ook nog wel oplopen. ![]() |
|
quote: Nee, zulke afspraken worden niet gemaakt, want dan zou een club ook water bij de wijn moeten doen als een onbekende speler het ineens goed doet. En een contract stelt weinig voor als er een arbitragezaak van wordt gemaakt. Een rechter bepaalt dan of iets positieverbetering is. En wat is positieverbetering? Meer kans op een vaste plaats? Meer geld? Voor een rechter zou zelfs woon-werkplaats als positieverbetering kunnen gelden. Er is zelfs een contract een keer nietig verklaard vanwege te grote reistijden en heimwee van de speler. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
Toch denk ik dat er binnenskamers meer gesproken wordt dan je denkt. Zodra de club merkt dat er meer en meer belangstelling komt voor een bepaalde speler, zal de club er alles aan doen om het zo gunstig mogelijk voor de club te laten verlopen. Uiteraard zullen ze dan ook bepaalde contractverbeteringen aanbieden om de wil van het blijven van die speler te stimuleren. Totdat de jackpot voor de deur staat natuurlijk... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:0-1 voor de tweede club van brabant! ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Toch mooi dat je weet dat NAC de eerste club uit Brabant is. ![]() En nu verdomd snel naar die samenvattingen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine ![]() |
|
quote: Shit, moest Kozakken Boys vanavond spelen dan? ![]() ![]() De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. ![]() |
|
quote:Tuurlijk! ![]() ![]() Maar het lijkt erop dat er volgend jaar weer gewoon een derby in de eredivisie is. Goeie zaak ![]() Wel balen, zenden ze eerst darten uit. Kom op zeg! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ja, gelukkig hebben de derde en vierde club van Brabant allebei gewonnen. Laat die Superboeren en die Palingboeren maar lekker in de Eerste Divisie blijven. Morgen de tweede club van Brabant een puntje en we zijn veilig en zondag die denneappel mee naar Brabant. Wordt het een leuk weekend voor de Rood-Wit geblokte vlag ![]() De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. ![]() |
|
onterechte overwinning van de tricolores... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Joduh!! ![]() ![]() ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
Had je vast ook gepost als ze verloren hadden? ![]() Damn wat een kut wedstrijd weer. ![]() |
|
Nee, dan had ik uiteraard miereneukerig zitten klagen ![]() Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! ![]() |
|
Waar zou Van Nistelrooij volgend seizoen spelen? no text supplied ![]() |
|
quote: ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |