IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie deel 4 Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 13:13 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2006 13:24 by Mark Profiel van Mark

Godver, KNVB heeft weer eens goed liggen slapen. Eerste 5 wedstrijden N.E.C.: PSV uit, Groningen thuis, AZ thuis, Heerenveen uit, Ajax uit. Dat is dus 4 clubs uit de top 5 van afgelopen jaar in de eerste 5 wedstrijden!

Stelletje idioten, is meteen het hele team-moraal naar de sodemieter.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-07-2006 13:26 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nou beter toch kan je daarna beginnen met punten halen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 13:28 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Groningen thuis mag toch geen probleem zijn



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-07-2006 13:29 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 juli 2006 13:28 schreef Tenderstrike het volgende:
Groningen thuis mag toch geen probleem zijn


We hebben het hier wel over N.E.C. he


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2006 13:31 by Mark Profiel van Mark

Het mag niet, nee, maar met nog zo'n 6 weken voor de start van de competitie en structureel nog ten minstre 2-3 spelers te kort zal het het ongetwijfeld wel zijn.

Nou, ik hoop maar dat Mario Been kan goochelen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-07-2006 13:32 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 4 juli 2006 13:28 schreef Tenderstrike het volgende:
Groningen thuis mag toch geen probleem zijn


Hey Hey ff dimmen ja.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2006 13:33 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Je moet het met me eens zijn dat Groningen thuis 10x lastiger is dan Groningen uit



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2006 15:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 4 juli 2006 13:24 schreef Mark het volgende:
Godver, KNVB heeft weer eens goed liggen slapen. Eerste 5 wedstrijden N.E.C.: PSV uit, Groningen thuis, AZ thuis, Heerenveen uit, Ajax uit. Dat is dus 4 clubs uit de top 5 van afgelopen jaar in de eerste 5 wedstrijden!

Stelletje idioten, is meteen het hele team-moraal naar de sodemieter.
De topclubs hebben meestal nog wat opstartproblemen aan het begin vh seizoen (zie PSV vorig jaar --> Heracles 1-1) dus ik denk dat je dit niet persé als nadeel hoeft te zien.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-07-2006 15:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik krijg alleen maar rare tekens als ik het schema wil bekijken.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2006 15:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Heb je Adobe Acrobat reader geinstalleerd?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-07-2006 15:43 by Smoochy Profiel van Smoochy

volgens mij wel...ach als ik maar weet tegen wie FC Groningen als eerste moet.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 04-07-2006 15:49 by Smoochy Profiel van Smoochy

Hmm Feyenoord thuis..maarja zonder kuyt en kalou meot dat lukken


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-07-2006 1:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 juli 2006 13:13 schreef Tenderstrike het volgende:
Speelschema 2006/2007:

http://www.knvb.nl/archief/clubs/knvb.nl_clubs__competities/nieuwe_speelschemas_betaald_voetbal


Godver, Utreg veel wedstrijden op zaterdag, waar is dat nou weer goed voor. Vorig jaar waren het er twee of drie en nu 7. Ook meer op vrijdag dan vorig seizoen.

Gewoon zondag man, dat gezeik.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-07-2006 12:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 juli 2006 1:45 schreef Burzum het volgende:
Godver, Utreg veel wedstrijden op zaterdag, waar is dat nou weer goed voor. Vorig jaar waren het er twee of drie en nu 7. Ook meer op vrijdag dan vorig seizoen.

Gewoon zondag man, dat gezeik.
Jullie zaterdagen ruilen tegen onze zondagen? Slechts 7 zaterdagavondjes NAC slaat ook gewoon helemaal nergens op. Kut KNVB



acid
Usericon van acid
Posted 05-07-2006 12:18 by acid Profiel van acid

quote:
Portsmouth verleidt PSV met bod op Farfán

5/7/2006 8 :34

Portsmouth heeft miljoenen over voor Jefferson Farfán. De Engelse club heeft zich bij PSV gemeld, zo laat het Algemeen Dagblad weten.

Volgens de krant zou Portsmouth zelfs een bedrag hebben geboden dat dicht in de buurt van de door PSV verlangde vraagprijs van zestien miljoen euro ligt. De Peruaanse aanvaller heeft onlangs nog zijn verbintenis bij de Eindhovense club verlengd tot medio 2010.

Pompey zit ruim bij kas, sinds halverwege afgelopen seizoen de Russische miljardair Alexandre Gaydamak een aandeel van vijftig procent in de club heeft. Hij heeft manager Harry Redknapp tientallen miljoenen beloofd om Portsmouth te versterken.


en

quote:
Chelsea vraagt Alex naar Londen te komen

5/7/2006 9 :41

PSV hoopt komend seizoen nog steeds gebruik te kunnen maken van Alex, maar de Eindhovenaren zijn afhankelijk van Chelsea. De Engelse club heeft de Braziliaan laten weten dat hij naar Londen moet komen.

'Alex moet zich melden bij Chelsea', legt PSV's woordvoerder Pedro Salazar uit in het Algemeen Dagblad. 'Hij is eigendom van Chelsea en wij weten nog steeds niet of die club hem volgend seizoen wel aan ons wil uitlenen.'

'De speler heeft zelf aangegeven dat hij graag in Nederland blijft, maar het is ook mogelijk dat Chelsea een werkvergunning voor hem aanvraagt. Wij hebben in elk geval kenbaar gemaakt dat we Alex graag willen houden. We wachten op antwoord uit Londen.'

Alex staat onder contract bij Chelsea, maar omdat de centrale verdediger nog geen interland voor Brazilië heeft gespeeld, komt hij volgens de regels niet in aanmerking voor een werkvergunning. Alleen via steun van een speciale commissie zou er een uitzondering voor hem kunnen worden gemaakt.

PSV-voorzitter Rob Westerhof vertelde deze week nog in Voetbal International: 'Als de optie vanuit Chelsea niet wordt gelicht, dan loopt onze huurovereenkomst vanzelf door.' Volgens de voorzitter zijn er voor Alex twee opties: Chelsea of PSV. De 24-jarige verdediger is volgens hem niet geïnteresseerd in een avontuur bij een Zuid-Europese club.


Slecht nieuws; in het eerste geval heb ik zo m'n twijfels. Het bod mag dan wel hoog zijn, qua sportiviteit gaat Farfan er bij een degradatiekandidaat als Portsmouth niet echt op vooruit (geen Europees voetbal bijv.).

Dat tweede nieuws is wel balen, hopelijk dat Chelsea hem toch nog één seizon bij PSV plant.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-07-2006 12:31 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Alex zou idd jammer zijn, maar ik denk niet dat Farfán voor Portsmouth kiest. Als hij nog een jaartje wacht kan hij én naar een grote club én zoveel verdienen (of meer).



Daops
Usericon van Daops
Posted 05-07-2006 12:44 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 5 juli 2006 12:12 schreef Judge M. het volgende:
Jullie zaterdagen ruilen tegen onze zondagen? Slechts 7 zaterdagavondjes NAC slaat ook gewoon helemaal nergens op. Kut KNVB
En Willem II - NAC op 31 december. Dat zal dus worden verplaatst lijkt me..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-07-2006 12:47 by Mark Profiel van Mark

Pffft, ouwe-wijven derby

Daar ligt toch niemand wakker van? N.E.C.-Vitesse, kijk dan heb je het ergens over!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-07-2006 15:56 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 juli 2006 12:44 schreef Daops het volgende:
En Willem II - NAC op 31 december. Dat zal dus worden verplaatst lijkt me..
He jammer. De enige dag in het jaar dat je elkaar legaal met vuurwerk mag bestoken



Daops
Usericon van Daops
Posted 05-07-2006 16:57 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 5 juli 2006 15:56 schreef Judge M. het volgende:
He jammer. De enige dag in het jaar dat je elkaar legaal met vuurwerk mag bestoken
Ik had Theo Lucius al gebeld om wat pakketjes te bestellen


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-07-2006 23:36 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 juli 2006 12:12 schreef Judge M. het volgende:
Jullie zaterdagen ruilen tegen onze zondagen? Slechts 7 zaterdagavondjes NAC slaat ook gewoon helemaal nergens op. Kut KNVB


Graag. Ik heb liever de zondag namelijk.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-07-2006 20:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Feyenoord spreekt met door Ajax gewilde Defour'

8/7/2006 16:03

Na Ajax dingt nu ook Feyenoord naar de hand van Steven Defour. Het verschil is dat de interesse van de Amsterdammers eerder ophield na het horen van de transfersom van 8,5 miljoen euro en dat de achttienjarige middenvelder nu transfervrij is.

'We hebben een afspraak gemaakt met de technisch directeur van Feyenoord', aldus zaakwaarnemer Paul Stefani in Algemeen Dagblad. Hij voegt er aan toe dat er meer interesse is voor de jonge Belg.

De situatie rond Defour is drastisch gewijzigd sinds hij via de rechter zijn contract bij RC Genk heeft laten ontbinden. Die club vroeg eerst 8,5 miljoen euro voor het talent; nu kan hij gratis naar de club van zijn keuze. Hij moet zelf wel een vergoeding aan Genk betalen, maar die is vele malen lager dan de miljoenen waar eerder sprake van was.

Volgens Stefani heeft Ajax, ondanks het aantrekken van de middenvelders Gabri, Kenneth Perez en Roger, zich ook weer bij hem gemeld. 'Ajax is nu ook weer in beeld en heeft weer contact met ons opgenomen.'


Zal wel naar PSV gaan dan


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-07-2006 13:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Speciaal voor Burzum:
quote:
Cedric van der Gun heeft een contract voor drie jaar getekend bij FC Utrecht, zo meldt RTV Utrecht. De aanvaller stond vorig seizoen onder contract bij Borussia Dortmund, maar mocht al na één seizoen vertrekken bij de ploeg van Bert van Marwijk.

Met Van der Gun heeft FC Utrecht dan eindelijk haar offensieve versterking binnengehaald, eerder viste de club naast het net bij Adil Ramzi, Stein Huysegems, Anouar Diba en Julian Jenner.

Van der Gun speelde in Nederland eerder voor Ajax, Willem II, FC Den Bosch en ADO Den Haag.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-07-2006 14:20 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ah kijk eens aan. Bedankt voor de info


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen