|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, en De Aanslag vond ik ook verteerbaar, ookal is het een best uitgekauwd onderwerp. zo kan ie wel weer |
|
quote:Die ben ik nu aan het lezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ah Hoe verder je komt hoe saaier die wordt, trouwens zo kan ie wel weer |
|
Ik heb 'm bijna uit. Vind het nog steeds goed te lezen, al is die onverschilligheid van Anton zóóóóó vorige eeuw! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Van wat ik me herrinner was hij juist niet onverschillig, maar kon hij geen keuze maken. Daar valt al helemaal neit mee te indentificeren. Godver, ik zit niet op school! Genoeg gepraat over boeken. zo kan ie wel weer |
|
de aanslag staat ook nog op mijn lijstje, mede omdat ie zo afgezaagd is dat er kleine kans is dat ie gevraagd wordt en waarom ik zo vroeg begin: lezen is leuk, zolang je er de tijd voor hebt heb geen zin om me te moeten haasten en volgend jaar in 2 maanden meer dan 10 boeken te moeten lezen |
|
Die laatste taktiek paste ik toe in 1 maand. Werkt best hoor, in het laatste jaar heb je toch geen reet te doen Ja, de aanslag is afgezaagd. Iedereen leest dat ding, bij ons op school hadden we er wel 30 van volgens mij. Terwijl het nieteens zo'n geweldig boek is. zo kan ie wel weer |
|
George R.R. Martin - Lied van Ijs en Vuur - Het Spel Der Tronen. |
|
zo kan ie wel weer |
|
Spanky erg tof |
|
Lees nu, Het Verloren Rijk Het derde deel van De Donkere Toren. IF NOT,DAN TOCH!!!! |
|
quote: Ik ga binnenkort aan die serie beginnen. Na De Talisman en Het Zwarte Huis, (die een aanzet zijn tot De Donkere Toren reeks) is het wat? Is het heel erg fantasy of zitten er ook realistische elementen in? En qua gore enzo?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het is een fantasie, gesitueerd in (vooral het 1e deel en grote stukken van deel 4 en deel 5) een soort wilde westen. Er zitten ook wel realistische stukken in de serie, maar daar moet je zelf achter komen vind ik.. Ben nu weer bij deel 3, best leuk om alles te herlezen, vooral de 1e 3 delen, het is volgens mij zo'n 15 jaar geleden dat ik die heb gelezen. Vond je De Talisman en Zwart Huis nog wat? Ook een Stephen King tip: De Beproeving. Maar eerst de weg naar de Donkere Toren op! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik vind De Talisman en Zwart Huis heel erg gaaf. Ik heb die laatste bijna uit (ik heb die pas 2 weken). Maar eens aan die reeks beginnen dan. Ik bestel ze wel online, in boekenwinkels kan ik ze niet vinden en ik wil ze wel zelf hebben en het liefst allemaal van 1 soort uitgave. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Talisman heerscht, de beproeving toch wel. Leg net deel 5 van de donkere toren neer. Ik ga zo hard in dat boek. |
|
Ilium van Dan Simmons Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Als je ergens deel 6 vind, geef ff een gil. bol.com heeft 'em iig niet en hier in het dorp ook nergens te krijgen. Deel 7 heb ik al wel. |
|
quote: gewoon de american bookstore in wandelen anders? Alles in 1 uitgave vorm is alleen een drama. Maar dat gaat voor bijna alle engelse pocket releases van meer dan 3 delen wel op :S Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Kan ik me voorstellen, als een boek je te pakken heeft laat het je niet meer los voor het uit is. Ik ben zelfs zo erg dat als ik ergens ben waar ik niet kan lezen dat ik heel erg aan het boek ga zitten denken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
'Modern art and the death of a culture' R.H. Rookmaaker. Ben benieuwd naar zijn conclusie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
In mijn geweldige cursusmap van de LOI "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Bestellen mensen dat echt? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dit doet me denken aan de foto van mensen die de paperclip in office leuk zouden moeten vinden.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |