![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het BMM Bulletin, leuk voor een vrij moment ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Immanuel Velikovsky - Werelden in Botsing (Deel I: Venus) Op aanraden van spectre. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ik een andere Immanuel: Kant - Prolegomena to any future metaphysics A.F.Th - Movo Tapes Klukhun - Geschiedenis vh denken ![]() |
|
Zesde wet van de magie van Goodkind Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Morgen na veel aanradingen de boeken van de Oorlog van de Grote Scheuring van Feist halen. ![]() Wordt vast tof, heb al tijden jaren niet meer veel gelezen. zo kan ie wel weer ![]() |
|
Le Morte Darthur van Sir Thomas Malory. Nog steeds... Moeilijk door te komen. Oud-Engels. Op de middelbare zou ik er heel veel punten mee hebben gescoord, denk ik. ![]() |
|
quote: Ook al zo'n boek waar niet door te komen is... ![]() |
|
binnenkort zwart huis van peter straub en stephen king. ik heb m bet besteld via marktplaats voor 4 pleuro ^^ eigenlijk had ik m al mar hij's verdwenen... (ik vrees naar eindhoven, in de boekenkast van mn zus. zo lief is ze wel ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Mijn Immanuel heeft al even naar die van jou verwezen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: quote: Ha, ik nog een andere Immanuel: Immanuel Wallerstein - Historisch kapitalisme Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Op het moment een aantal essays over geslachtstransgressie in kinderliteratuur. pwn3d. ![]() |
|
Geet Mak net uit. Zo eens beginnen in Plato - De ideale staat. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ja, met z'n wijze mannen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Junky van William Burroughs.. Autobiografisch boek over zijn verslavings periode van vlak voor de 2de wereld oorlog. Hij heeft zijn lichamelijke en geestelijke verslaving erg goed weergegeven in de sfeer van New york tijdens de interbellum. Erg boeiend boek weer.. Ik begin zowaar een verslavingszorg verantwoorde boekenkast te krijgen hehehe. [Dit bericht is gewijzigd door trol op 22-05-2006 10:21] ![]() |
|
Ik ben nu bezig met Het eerste leven van Alvin Maker: Zevende zoon. Het boek van Orson Scott Card waar Iron Maiden's Seventh Son Of A Seventh Son ligt op is gebaseerd. Ik vind het boek tot nu toe best vet. ![]() .. ![]() |
|
'A Short History of Nearly Everything', van Bill Bryson. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Science-fiction/fantasy: De Drakenrijders van Pern, door Anne McCaffrey ![]() |
|
'Islamitische filosofie; Een geschiedenis', geschreven door Michiel Leezenberg. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Leuke reeks, heb ze hier ook staan ![]() ![]() |
|
Heb je In duizend stukjes al op de kop getikt Mayo? ![]() |
|
A Million Little Pieces van James Frey? ![]() |
|
Yes yes! ![]() |
|
Ah! Die moet ik ook nog lezen, maar eerst is My Friend Leonard aan de beurt. A Million Little Pieces heb ik wel gekocht, maar niet voor mezelf, dus dat schiet niet op. Ik hoorde wel dat hij minder is dan My Friend Leonard, maar ik ben naar beiden benieuwd! ![]() |
|
Hmmmmz... Waarom zou je dat in godsnaam doen? Het is echt een vervolg op elkaar dus als je begint met Mijn vriend leonard snap je niet de essentie van het verhaal en waar hij het over heeft. Begin gewoon met het eerste boek! ![]() EDIT: My friend leonard is idd wel een stuk minder.. Maar dat mag de pret niet drukken. Ex junkies for teh win!! [Dit bericht is gewijzigd door trol op 31-05-2006 18:11] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |