|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tja, dan zit je al snel aan bepaalde boeken van Nietzsche of Adorno. Maar dat zijn geen romans. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ghè, sorry! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het Bernini Mysterie (Dan Brown) Enorm spannend! Verlekkerd op dood metaal |
|
Notes from a small island (Bill Bryson) |
|
Mag ik alleen maar zeggen wat ik nu aan het lezen ben, of mag ik even een lijst maken van wat ik de laatste maanden verslonden heb aan boeken? * Lifting Shadows: The Authorized Story Of Dream Theater * Neil Gaiman - Neverwhere * Neil Gaiman - American Gods * Anne Rice - Christ the Lord Out of Egypt * Karin Slaughter - Blindsighted * Karin Slaughter - Kisscut * Daniel Keyes - Flowers for Algernon * J.K. Rowling - Harry Potter and the Philosopher's Stone * J.K. Rowling - Harry Potter and the Chamber of Secrets * J.K. Rowling - Harry Potter and the Prisoner of Azkaban * J.K. Rowling - Harry Potter and the Goblet of Fire * J.K. Rowling - Harry Potter and the Order of the Phoenix * J.K. Rowling - Harry Potter and the Half-Blood Prince Morgen beginnen in Harry Potter deel 7 Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Wat vind je van Russische schrijvers zoals Dostojevski? Je zou van hem 'Aantekeningen uit het ondergrondse' kunnen proberen. Dat is voor zijn doen een dun boekje, en geeft een erg goed beeld van zijn schrijfstijl en 'sfeer'. Kortom, een ideale kennismaking. [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 06-01-2008 22:55] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Heb de Idioot wel eens gelezen, lang geleden alweer.. (lol, nu staat het er wel wat vaag). Zal eens rondkijken in de bieb of ze nog meer werken van hem hebben staan, thnx voor de tip! |
|
Heb pas Anna Karenina van Tolstoj gelezen, ga zeker meer van die Russische schrijvers lezen. Dead Souls van Gogol en Opstanding van Tolstoj staan hier al op de plank, wachtend om gelezen te worden. Nu eerst The Fountainhead van Ayn Rand en In Alle Staten van Max Westerman. "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Liefde & dood: de moord op Kurt Cobain. Geleend van Doomy, wel interessant. |
|
Die Nacht in Lissabon van E.M. Remarque ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Net uit: Joe Speedboot- Tommy Wieringa (erg goed boek) Tuesdays with Morrie- Mitch Albom Net in begonnen: De ontvoering- Richard Bachman (SK) " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Morosofie van Matthijs van Boxsel (deel 2 van de Encyclopedie van de Domheid) Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
de talisman van stephen king en peter straub, voor de zoveelste keer. blijft een geweldig boek "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Misdaad en Straf is verplichte kost van Dostojevski. |
|
aardschok en begin binnenkort weer aan een stephen king |
|
Harry Mulisch - De Aanslag ...boeken |
|
quote: Ah nostalgie Lezen is leuk |
|
quote:Het duurt zo lang.. |
|
L.A. Confidential - James Ellroy Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dat doet me er aan denken dat ik die film nog ergens moet zien op te snorren. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Momenteel: - Lifting Shadows: The Authorized Story Of Dream Theater - Arnaldur Indridason - Koudegolf www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
het rad des tijds - deel 10 |
|
Zo hee, jij moet je wel zwaar gepiepeld voelen momenteel dan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |