|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, true, plus ik wil zien waar het verhaal heen gaat, ergo "skip the bullshit" |
|
nadere regels wmo - gemeente amsterdam er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Hehehe Ga je vanavond nog veel lezen, of heb je tijd voor K-jassen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik lees weer de boeken serie Amber Hele gave fantasy serie! Over een familie waarin de jongste broer waanzinnig geworden is en de hoofdpersoon zijn geheugen kwijt is. (kort gezegd dan he) Daar komt nog bij dat het uit de eerste persoon verteld wordt en dat er ook moderne dingen tussendoor zitten Ik blijf het leuk leesvoer vinden FREEZE |
|
V. Olmi - De Regen Verandert Niets Aan De Begeerte er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Nog steeds bezig in "the selfish gene", en "de naakte aap". Schiet niet op, want lees ook veel te veel artikels omdat ik een paper aan t schrijven ben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mokkelsprokkelboekje signature |
|
duin wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dune. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die film van David Lynch is ook erg cool Alleen jammer dat ze het complete boek (deel 1 vd serie dan) in 1 film gepropt hebben Zenial |
|
quote: Ja inderdaad! De miniserie van Dune is ook wel leuk en dan is het 4,5 uur! Maar die van Lynch is wel meer kvlt Er is ook een miniserie van Children of Dune, daar hebben ze Dune Messiah ook bijgepropt. Heb net Hunters of Dune uit, grappig om te lezen, maar niet hetzelfde niveau als de originele trilogiën. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb alleen het eerste boek gelezen. Zijn de rest net zo tof? Zenial |
|
quote: Ik vind van wel, ik heb t/m deel 6 gelezen (Duin Kapittel). Die laatste vond ik wel het minste btw. Zijn zoon is er nu mee verder gegaan geloof ik? |
|
quote: Yep Het varieert natuurlijk wel wat, maar het zijn stuk voor stuk gave boeken om te lezen. Het wordt op het eind wat "extremer" qua gebeurtenissen en acties van personen, als je dat niet trekt kan dat wat tegenvallen. Ik vond het allemaal extreem stoer in ieder geval, hehe. Je kunt nu "the Great Dune Trilogy", de bundeling van de eerste drie boeken kopen. Dat is goedkoper dan de delen afzonderlijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nostradamus - De nieuwste visie op onze toekomst Terwijl ik stiekem liever Midas Dekkers - De Vergankelijkheid zou willen lezen, maar ik kan nou eenmaal niet altijd maar weer het nieuwste boek in m'n collectie lezen. Verdorie! Ik mag geen nieuwe boeken meer kopen. *spank* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Chapterhouse vond ik nog wel vet, zie boven Zijn zoon heeft met een andere schrijver inderdaad meer Dune boeken geschreven. 2 prequel trilogiën (House ..., Legends of Dune) en nu een vervolg op Chapterhouse (Hunters of Dune). Zijn allemaal leuke boeken om te lezen, omdat veel van de dingen waar in de eerdere boeken naar werd verwezen wordt uitgediept/verklaard. Echter schrijft zijn zoon + consort een stuk oppervlakkiger en "sneller", dat breekt wel met de sfeer van Dune. Desalniettemin leuk om te lezen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmmm hetgeen me aansprak uit het eerste boek was juist de subtiliteit, de kleine acties en het interpreteren daarvan enzo. Als t nou vette actie wordt lijkt het me een stuk minder boeiend Zenial |
|
quote: Heb je toevallig ook exemplaren van die boeken? *hinthint* |
|
quote: In de originele trilogiën wordt het nooit echte vette actie, alleen in het laatste boek wat meer dan in het eerste boek. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik heb de Legends of Dune trilogie compleet, en "the Great Dune Trilogy" heb ik, maar die krijg je (nog) niet Ohja, ik heb dus ook "Hunters of Dune", maar die zou ik pas lezen als je Chapterhouse Dune hebt gehad. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die subtiliteit verdwijnt niet in de rest van de serie behalve in deel 6 misschien. Maar Herbert komt wel met über-coole dingen aanzetten, ik bedoel, een mens met het zenuwstelsel van een insect, hoe vet is dat. Ik heb alle 6 delen met heel veel plezier gelezen. Deel 1 vond ik wel het beste, trouwens (toch het meest "episch" of zo). Gister Moby Dick uitgelezen, H.E.E.R.S.C.H. Vandaag begonnen in Truman Capote's "In Cold Blood". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ah, Moby Dick vorige week uitgelezen erg gaaf ja. Nu de Stephen King omnibus uit, en ga zo beginnen in Stark van Ben Elton. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Heb je die film gezien? hehehe... vond m erg cool EDIT: Film over capote dus, niet evt. verfilming van dat boek [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 23-01-2007 17:25] Zenial |
|
quote: Nee, ik heb het boek eigenlijk wel een beetje gekocht n.a.v. de goede verhalen die ik over die film gehoord heb haha. Als ik het uitheb, wil ik zeker die film gaan kijken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |