|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, ik haalde ze door elkaar en dacht even dat My Friend Leonard het eerste deel en beter was, maar het is dus andersom, ja. |
|
Ahh hehehe ik dacht al.. Heb ik mijn goede daad van vandaag weer gedaan! |
|
Bijna de Hannibal Lecter Omnibus uit. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Stephen King - The Dark Tower IV: Wizard & Glass http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Dacht dat alleen ik dat deed haha. Zo zonde om een boek uit te lezen, zo zonde om een boek niet te lezen. Oh ik lees trouwens alles wat ik tegen kom, maar vanaf morgen weer bezig met een boek van Feist. |
|
quote: Modermismen is dikke heersch!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja, bij deze versie zitten 60 extra verhalen, die andere kende en had ik natuurlijk allang in diverze andere boeken. Ja, zonde om een boek uit te lezen, ja, hehe. |
|
Boeken uitlezen heerst.. Want dan kan ik eindelijk beginnen aan een boek van de andere stapel nog ongelezen boeken.. Er zijn teveel geniale boeken te krijgen hehehe |
|
De paperback editie van A Feast for Crows, het 4e deel van Martin's A Song of Ice and Fire, is eindelijk uit!! En wat is dat ding allejezus groot zeg. Hadden ze deel 3 nog in twee delen uitgebracht, bij deel 4 lijken ze besloten te hebben het formaat van de hardcover aan te houden. Staat wel een beetje scheef in mijn boekenkast nu. Maar potdikke dat was lang wachten. HEERSCH verdomme! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: En daarnaast nu ook: Fortuyn - De puinhopen van acht jaar Paars. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Laatst het eerste deel van de Levens van Alvin Maker gelezen. Ik vond het een vet boek! Nu wil ik de andere 7(?) delen ook nog lezen, maar die zijn dan weer nergens te krijgen... .. |
|
Terry Pratchett - Faust.. umm.. Eric laatst gelezen, leuk boek, eindelijk weer eens een boek van hem gelezen met Rincewind. Nu: Terry Pratchett - Jingo. Heb al de Nederlandse versie gelezen, maar in het Engels is hij leuker. |
|
quote: Pratchett is tof! Ook maar weer eens in beginnen, als het vakantie is |
|
quote: ik lees Bleh? haar meeltjes en Abraxas signature |
|
De Zomer van Mexico '86 van Leo Van Der Elst en David Steegen best ontspannend Faustian Spirit of the Earth |
|
De boeken van De Oorlog Van De Grote Scheuring van Raymond E. Feist Prachtig zo kan ie wel weer |
|
Fik Meijer - Macht zonder grenzen (Rome en zijn Imperium) Veelzijdig, maar prettig te lezen boek. |
|
quote: freak Momenteel niet echt tijd om te lezen, maar er liggen nog een paar boeken die ik nog niet gelezen heb van Ursula LeGuin klaar, die staan bovenaan de lijst. |
|
Oh ja,.. Goed dat je het zegd. Ik heb ook nog De Ontheemde van LeGuin liggen. Maar eens bovenaan het lijstje zetten dan. Nu eerst Lijm van Irvine Welsh uitlezen. Pas 60 pagina's ver, maar volgens mij vind ik het nu al een van zijn sterkste boeken. (Smeris is natuurlijk wel de gaafste!) Schaep?! Heb je In duizend stukjes al uit? |
|
Lijm? Welke is dat? (Wat is de Engelse naam?) Komt me niet bekend voor. Vriend van me heeft nog steeds Acid House van mij, binnekort maar weer vragen. Die is ook erg goed! Zitten echt leuke verhalen tussen. Edit: Glue natuurlijk, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 17-06-2006 11:42] |
|
Hehe klopt.. Welsh is een van de weinige schrijvers die ik toch maar niet in het Engels lees. Dat schots is nauwelijks te doen voor me om lekker ontspannen door te lezen. Smeris al gelezen van Welsh? |
|
Op dit moment 'Redemption Blues' van Tim Griggs. Tot nu toe een sterk en origineel verhaal, het boek wint langzaam maar zeker je sympathie voor de hoofdpersonen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmm. Eigenlijk ben ik geen enkel boek aan het lezen op het moment.. da's op zich wel opmerkelijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee nog niet gelezen. Binnekort doen (alleen hoge boete bij bieb ) Dat schots vind ik juist leuk! Als ik dat lees zeg ik eerst "hard-op in mezelf" een stukje uit Braveheart of Trainspotting en dat gaat het vanzelf! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |