|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Momenteel bezig in: (Alleen heeft mijn exemplaar zo te zien een gecensureerde voorkant ) en: |
|
quote:Yup, leest best lekker weg Soort opgetekend dagboek met smeuiige verhalen. Mevrouw heeft een aardige erelijst |
|
quote: lol Ik had er ooit ergens wat over gelezen in een ander boek maar dat zegt niets over of het ook lekker wegleest. Was even benieuwd. Hatsjikidee! |
|
En beide boeken zijn inmiddels uitgelezen en nu bezig in: en |
|
Leo Blokhuis: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De aanhangsels van In De Ban Van De Ring [Dit bericht is gewijzigd door R. op 01-02-2008 22:01] |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Als we toch met plaatjes gooien: en Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
net 2 dagen ver in 'Op slot' van J. Bernlef. Wel goed boek tot nu toe. |
|
quote: Ghehe, van die kerel heb ik nog een referaat meegekregen tijdens de introdagen van mijn nieuwe opleiding. Ik weet er weinig meer van, je mocht ondertussen gewoon bier halen namelijk OT: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lord Of The Flies van William Golding... Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ah, die moet ik ook nog eens lezen! |
|
Verplichte kost, klassiekertje he ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bijna klaar met '1984'. Hierna maar eens wat van de hier gepostte boeken uitproberen. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Nu bezig in: en |
|
quote: Ziet er goed uit. Is het wat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Momenteel in twee boeken aan het lezen: en een boek van Peter Straus - Jongen, meisje, verloren |
|
Het volmaakte relikwie - Michael Byrnes an evil incarnation of DEATH! |
|
Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Woede en Tijd van Peter Sloterdijk. Erg interessant. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: http://video.google.nl/videoplay?docid=-2809044795781727003&q=bbc+duration%3Along&total=3676&start=10&num=10&so=0&type=search&plindex=1 Gaat niet echt over de ondergang, maar laat 2 enorm ontwikkelde volken zien in zuid-amerika waarvan we eigenlijk niets wisten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Guns, Germs and Steel: ik vind het een goed boek ja. De schrijver is behoorlijk ontwikkeld, jarenlang bioloog geweest maar tevens historicus. Hij heeft veel veldwerk gedaan op Papua New-Guinea. Misschien weet je wel dat de volkeren en stammen in dat gebied een bijzonder beeld hebben van wat de westerse schepen zoal meegenomen hebben. Alles wat "wij" hebben, van onze apparaten, onze synthetische kleren tot ons zeer divers aanbod van allerlei "processed" voedingsmiddelen, noemen ze daar "cargo". Cargo is synoniem voor welvaart, in feite. Één van de Nieuw-Guineezen stelde aan de schrijver, Jared Diamond, de vraag: "waarom hebben jullie blanken zoveel cargo, en wij zo weinig?" Dat is de centrale vraag van het boek, Diamond probeert die vraag te beantwoorden. De supermoeilijke kwestie van waarom wij de haves zijn, en zij de have-nots. Boeiend onderwerp en Diamond pakt het érg grondig aan. Aanradert, wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-02-2008 20:07] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klinkt goed. Beschrijft hij het uit een politiek correcte perspectief (jammer genoeg zijn de meeste studies hierop gericht), een westerse superioriteit perspectief of gebalanceerd? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |