![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Magier - Raymond E. Feist ![]() |
|
Fortuyn - De islamisering van onze cultuur Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Jacky Trevane - 'Fatwa' quote: Bron: www.bruna.nl Disko Disko Partizani ![]() |
|
Terry Prattchet - Een hoed van lucht ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Eerste opmerking is praktisch gezien de steeds hoger wordende stapel en de tweede is de emotionele kant van het 'afscheid' moeten nemen van personages waar je al een tijd over leest. HAP! ![]() ![]() ![]() |
|
Skinny Dip van Cal Hiaasen, moet ook nog steeds verder met Catch 22 van Joseph Heller, de eerste helft was iig erg vermakelijk ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: Nachtwacht? Feestmaal?? Dit soort boeken moet je gewoon in het Engels lezen!! Vind ik dan. Nu Lezend: W.F. Hermans - Ik Heb Altijd Gelijk Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ga zo maar eens beginnen aan het boek 'Ideology; an introduction', geschreven door Terry Eagleton. ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: +1 Zeker omdat een Feestmaal voor Kraaien fors gay klinkt. edit: maar dat zei je eigenlijk al. Dus eigenlijk is het alleen +1 voldoende. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-07-2006 13:47] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: heb je 'ik wil geen inmij meer zijn' ook gelezen? erg indrukwekkend stukje schrijfsel... heb jaren lang met autisten gewerk en dit gaf mij wel een stukje inzicht... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
zm topics carcasstrid ![]() |
|
quote: Dank u wel voor het re-re-re-re-re-re-re-re-re-re-re-cyclen van deze grap. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-07-2006 13:57] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ow ja.. sorry.. alhoewel... ik heb nog een leven naast zm ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote: Tsk, en er dan toch laffe grapjes over maken? Ik bemerk hypocrisie ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Sinds wanneer ? ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: gave band ![]() carcasstrid ![]() |
|
quote:Leuke manier om het onderwerp te omzeilen ![]() NR: Cement en Beton 2: Constructieleer Gewapend Beton door ing. R. Sagel en ing. A.J. van Dongen beton is metal ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
hehe.. ![]() carcasstrid ![]() |
|
Robin Hobb - Het dolende schip M. Pol, R. Teunissen, E. van venendaal - testen volgens TMap if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them ![]() |
|
R. Feist - De Moordenaars Kolb & Wishaw - Fundamentals of Human Neuropsychology (jaja.. tiswat ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
cool, nog een Raymond E. Feist lezer ![]() |
|
Bob Katz - Mastering Audio Sound on Sound - Juli 2006 Tritone Digital, Hydratone - Manual. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Ja, heb hem net ontdekt. Op goed geluk begonnen met de Krondor Trilogie, nu bij boek 2 dus. Nog verdere tips? ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |