![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben net begonnen aan Schaduw van de wind, van een of andere spaanse schrijver. Schijnt een goed boek te zijn. .. ![]() |
|
Willian Peter Blatty- The Exorcist " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Stephen King - Dichte Mist the only pleasure is pain ![]() |
|
motortheorie.. of dat zou ik moeten doen ![]() |
|
Mag ik het boek Ik Dood van Giorgio Falleti aanraden aan de literaire thriller lezers. Bij deze. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Stephen King "The Dark Tower - Wolves of the Calla" Metal for life! ![]() |
|
"Das Urteil", het is een Duitse vertaling van "The Runaway Jury" van Grisham. Gekocht in Düsseldorf omdat mijn boek uit was en ze hadden alleen Duitstalige boeken ![]() ![]() |
|
This Thing of Darkness - Harry Thompson Fictie, maar ernstig gebaseerd op de reis van Darwin met de Beagle. Aardig boek, beetje langzaam verteld, maar het Engels is schitterend. Daarnaast leuk om te zien hoe Darwin's ontdekkingen steeds meer vragen bij hem oproepen over het christelijke scheppingsverhaal, met coole discussies met de vrome kapitein FitzRoy (die overigens langzaam doordraait) tot gevolg ![]() |
|
The First Casualty - Ben Elton Tot nu toe erg prettig, maar dat was ook wel te verwachten. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 12-08-2006 15:28] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
forum Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Shyam Bhatia & Daniel McGrory - Saddam's Bom (originele titel: Brighter Than The Bagdad Sun) Erg gaaf boek over Saddam Hoesseins pogingen om een atoombom te maken. ![]() Edit: tiepvaud [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 12-08-2006 16:34] ![]() |
|
quote: ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Natuurreisgids over Ierland (binnenkort op reis). "The 1916 battle of the Somme" (auteur komt niet direct in mijn hoofd op) lees ik op het moment ook. Best ziek beschreven boek, geschreven door een veteraan WO1. ![]() |
|
Stephen King - The Soap. ![]() |
|
The brothers Karamazov - dostoevsky "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door AtillaTheHunsWife op 28-02-2007 9:56] ![]() |
|
Maarten van Rossum - Amerika, voor en tegen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Dirk-Jan 5. Wil echt eens gaan beginnen met lezen, maar kom dr maar niet aan toe... Trauma meegenomen vanaf de middelbare school ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Ondertitels van een film op rtl5 ![]() |
|
Wat een grapjas. ![]() |
|
Pas gelezen: "Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht" van Mark Haddon (detectiveverhaal geschreven vanuit de belevingswereld van een autistische jongen) en "Het oermysterie; ontmoetingen met de oude leermeester van de mensheid" van Graham Hancock (brengt de ideëen over het onstaan van de huidige mensheid naar een heel ander niveau...). En straks ga ik verder met het uitlezen van "Voor de dood niet bang; Tibetaanse denkbeelden over reïncarnatie" van Gehlek Rinpoche. Hatsjikidee! ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Sardar & Davies - Why do people hate America? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Charles Bukowski - Verhalen van alledaagse waanzin " ...eten, drinken, slapen, werken, neuken, poepen, pissen, autorijden - grote kunst kan verrijzen, mits het vak van schrijven goed word toegepast" En zo is het. Human life is an irrational amalgamation of delusions ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |