![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
166x youp, maar laatste tijd niet echt veel tijd gehad om hem uit telezen, erg gaaf "boek" tho ![]() ![]() |
|
Vrouwen - Charles Bukowski Uiteraard weer geniaal, maar niet zo grappig als postkantoor en factotum.. ![]() |
|
Ik heb een nieuwe tip nodig.. iets prettig leesbaars, erg grappig en toch erg boeiend. Anyone? ![]() |
|
quote: De donkere toren serie van Stephen King al gelezen? Of Terry Pratchett? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Ja en ja. Maar ik wil eens geen fantasie ![]() |
|
Ahhhhhhhh, ik heb hier nog een verzamelbundel liggen van Roald Dahl, is dat niet wat voor jou? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Vind die kinderboeken wel leuk maarre in de volwassen werken kan ik niet echt wat uithalen. Tijd geleden begonnen met Het beste van Roald Dahl maar vond dat nogal saai. ![]() |
|
quote: Zooo.. even zitten spitten, denk dat ik deze eens ga opzoeken. ![]() |
|
quote: Deze ook meteen maar even opzoeken, handig topic dit vol remindertjes ![]() ![]() |
|
quote: Kwam er toevallig vanavond achter dat hij ook vertaald is in het nederlands sinds kort.. Weet niet hoe je engels is, maar hij is nogal in plat engels geschreven af en toe. Opzich niet erg lastig, maar het is maar dat je het weet hehe.. In het nederlands is de titel Millie. ![]() |
|
"Verminkt" van Khady. Mooi, hier en daar herkenbaar en erg sneu en niet van deze tijd. Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Okee thnx! Qua taal maakt het me niet zo heel veel uit, engels leest ook wel lekker weg. Zal eens kijken of ze het hebben staan hier. ![]() |
|
Trouwens een andere erg grappig en pijlsnel te lezen boek is Wiegelied van Chuck Palahniuk, de schrijver van Fight club. Erg grappig verhaal vol met zwarte humor en een nodige lading nihilisme. Gaat over een rijk wijf die huizen verkoopt die behekst zijn en een prive detective die samen een boek moeten vinden die iedereen laat sterven die een gedicht eruit horen. Klinkt simpel en dat is het ook, maar verdomd grappig en voor je het weet ben je 300 pagina's verder. ![]() |
|
quote: Dan nog wel een tip. Heel raar, maar erg grappig boek. Heb het destijds van m'n zus geleend, en best snel uitgelezen. "Oom Oswald" van Roald Dahl. http://nl.wikipedia.org/wiki/Oom_Oswald [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 03-10-2006 22:02] Disko Disko Partizani ![]() |
|
is zeker een leuk boek, lekker schunning Nu lees ik weer eens ontdekking van de hemel, is wel leuk dat je iedere keer weer nieuwe verwijzingen ontdekt en snapt "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Ben net begonnen in "Het oermysterie" van Graham Hancock... over hoe de mens "plots" al zn vaardigheden, inzichten in spirituele en dergelijke zooi heeft verworven. Begint in elk geval al goed met een partijtje hallucinogene middelen van de sjamanen in te nemen en kijken of dit spirituele ontmoetingen zou opleveren met overleden familieleden ![]() Toch, interessant!!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Ben in een heerlijk kinderboek bezig: Magiek. En in een boek van Marion Bradley (of hoe je dat dan ook schrijft) Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
quote:Dat is helemaal niet leuk! Je moet wel beseffen dat elke keer dat iemand op deze aardkloot een van de pretentieuze verwijzingen (want dat zijn het!) uit één van z'n boeken snapt zijn ego NOG FOKKING GROTER WORDT. Het is dat hij waarschijnlijk een prostaat ten grote van een meloen heeft anders zou hij er ook nog een harde van krijgen, Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Net verschenen en ook net in mijn bezit (verjaardagcadeautje): ![]() Only Revolutions - Mark Z. Danielewski ![]() |
|
Jason wooly -*- The last victim. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
de Aardschok en Gloed van King ![]() |
|
'The Book of Ultimate Truths', van Robert Rankin. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Kluun - Komt een vrouw bij de dokter... goed boek; over een monofobe man wiens vrouw kanker krijgt... lekker heftig en stof om over na te denken :D [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 05-10-2006 15:14] If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Marabou stork nightmares - Irvine Welsh Wederom een meesterwerk van de schot.. Het verhaal gaat over een jongen die in coma ligt en tussen zijn comateuze en hallucinerende droomwereld (hij is in zuid afrika en jaagd op de marabou stork, een vogelsoort die hij met gans zijn hart haat) en het ziekenhuis en gedachten en herinneringen aan zijn compleet gestoorde familie die hij ook al haat. Gaaf geschreven, hillarisch en vooral experimenteel. Schots is lastig lezen trouwens hehe.. "Ah dinnae gie a fuck where ye pit ays. Stick ays oot wi the rubbish fir aw ah care, ya cunts!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |