|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
the blade itself - joe abercrombie. |
|
Voor op de waaheid gebaseerde boeken moet je bij Erich Maria Remarque zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Erich_Maria_Remarque Ook zou je Ernst Junger kunnen checken: http://en.wikipedia.org/wiki/Ernst_Junger Voor zover je niet alleen in romans geïnteresseerd bent zou je ook de volgende kunnen checken: 'Rising '44. The Battle for Warsaw.' van Norman Davies 'White Eagle, Red Star: The Polish-Soviet War, 1919-20' van dezelfde auteur KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
die ga ik zeker uitsjekken. bedankt voor de moeite. (kies maar uit wat het lekkerste is). |
|
Ik wil binnenkort beginnen aan 'Mein Kampf' van W. Maser en '1984' van George Orwell. Iemand deze boeken al gelezen? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ik denk het wel, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik weet het wel zeker. Ik ken in ieder geval iemand die 1984 heeft gelezen. Oh, wacht... Ik ben zelfs iemand die 'm heeft gelezen. Kun je nagaan! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:... Wat vond je ervan dan? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: , maar haar andere werk is wel prut. Bezig in Het Proces. Fijn, fijn. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Iedereen heeft 1984 gelezen. Volgens mij staat het zelfs op de boekenlijst van het VMBO (als zij boeken lezen tenminste). Van Maser heb ik niks gelezen. Hij schijnt best wel een grote naam te zijn onder A.H. historici. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Aah, vandaar ook de sarcastische opmerking van Aaargh. Ik had serieus nog nooit van dit boek gehoord. Toch maar gewoon eens gaan lezen dan. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
The Long Goodbye - Raymond Chandler (vertaling: Tot Ziens Mr. Marlowe) Faustian Spirit of the Earth |
|
heden bezig in the secret en eat thy neighbour- history of cannibalism, beiden heerlijk leesvoer |
|
quote:'Mein Kampf' van A. Hitler heeft betere recenties. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
In alle staten van Max Westerman |
|
quote:"7 days in Januari" door Wolfgang Zoepf. Over Unternehmen Nordwind, en zeker een bewijs dat niet alle SS-eenheden gewetensloze moordmachines waren, en net als de Amerikaanse 101st Airborne in staat zijn om meerdere, zwaarder uitgeruste, eenheden zonder al teveel hulp het leven flink zuur te maken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En je hebt wel voortgezet onderwijs gevolgd? Damn! :') |
|
CSI: Miami - Doodslag Het is de lichtinval ;') |
|
Juliet Marillier - De Trilogie van de Zeven Wateren (alweer) |
|
Een boek over Heraldiek van Stephen Slater |
|
Net van de week Henning Mankell - De blinde muur uitgelezen. Nu bezig in over de rand van Joe Simpson. Veel te lang niks gelezen behalve voor de studie, best jammer. Ook weer een begin gemaakt in Het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht. |
|
quote: wederom een brevet van onvermogen voor het Nederlands voortgezet onderwijs. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Uit "voor het slapen gaan-boekjes": Tomas Ross - De klokkenluider (Over BVD, AIVD etc) Tracy Chevalier - Meisje met de parel (Over Vermeer) Mulisch - Het zwarte licht Welke moet ik nu eens gaan lezen... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Op vakantie heb ik The Dreamers van David Eddings gelezen, alle vier. Op zich wel grappig, alleen damn.. die David schrijft soms wel zo overduidelijk. Beetje sarcastisch bedoelde opmerkingen uitleggen, zo irritant. En heb het Afrodite complot van Russell Andrews gelezen in het vliegtuig. Iemand nog leuke leestips waar een beetje uitdaging in zit qua lezen? En nee, liever geen boeken zoals het Kaartenhuis van Mark Z. Danielewski. Met die teksten zo op de kop en scheef en alles las het niet echt fijn weg |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |