|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat ik ga lezen: Distributed Systems Decision Support Systems Alle voor de studie uiteraard "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Alle twee? |
|
Juistem, ook wat readers nog. Maar dat zijn niet echt boeken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: is dat dat boek waar die jongen allergisch is voor rood ofzo, en z'n moeder hem kleurstof meegeeft naar school? ot: Kingdom of Fear, heerlijk boek maar nog maar net in begonnen dus veel kan ik er niet over zeggen I am the 1%. |
|
the oxford encyclopedia of human evolution wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Hij wordt misselijk en flipt door van de kleuren geel en bruin idd. Zometeen maar eens beginnen in Minder dan niks van Brett Easton Ellis.. |
|
Zo, eindelijk mijn boek uit. Nu begonnen met "Kou van jou". |
|
"Tijd om te sterven" lees ik momenteel. Gaat over een therapeute die met vrouwelijke slachtoffers van mishandeling werkt. Ze neemt op een gegeven moment het heft in eigen hand, en gaat de daders 1 voor 1 uitmoorden . ..."Hate can only create more hate"... |
|
- Nicomachean Ethics, Aristotle - Poetic Edda |
|
Apokalyptische tijden; Vriend en vijand in de 21ste eeuw. Van weet ik veel wie. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Begonnen in "The universe in a single atom" van de Dalai Lama. Hatsjikidee! |
|
70-293.PDF |
|
Ik lees momenteel 'een streling van het schemer'van Laurrel K. Hamilton [Dit bericht is gewijzigd door Vixen op 12-09-2006 20:11] |
|
fragmenten van sartre/schlegel/hermans/rilke AFTH nogsteeds en vandaag de slinger van foucault gekocht, dus daar zal ik ook wel niet af kunnen blijven |
|
Bob Katz - Mastering Audio. Heavy Shit "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Succes ermee, Foucault schijnt niet echt makkelijk te zijn. Ik ben gister begonnen in 'De wereld van Sofie', geschreven door Jostein Gaarder. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zaadboek, wel nuttig om als geheugenopfrisser m.b.t. bepaalde denkers te gebruiken. Grootste minpunt: bijna misselijkmakende politieke correctheid. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hmm ok, ik heb van veel mensen gehoord dat het een goed boek is. Nou ja, ik merk het vanzelf. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik heb hem hier ook liggen. Boven alles is het tot nog toe een goed boek om het snellezen mee te oefenen... Hatsjikidee! |
|
Vuur en Staal van Sven Hassel. Boek over Duitse soldaten in de Tweede Wereldoorlog aan het oostfront. Zitten komische stukken in, al is het nogal chaotisch, van het een op het ander moment zitten ze ergens anders etc, waardoor het soms lastig te volgen is. Verder leuk boek. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 14-09-2006 14:05] |
|
God-Keizer op Duin van Frank Herbert. Deel IV van de Duin-saga dus. Ik vond eigenlijk alleen deel I heel erg tof maar ik wil de reeks per se uitlezen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Apocalyptische tijden Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Mooie taal hoor, Engels De beide Dune-series zijn VET. Boek 6 is ook een mooie afsluiter! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: I know, ik lees tegenwoordig ook alles in het Engels. Deze serie heb ik echter al heel lang liggen. In ieder geval al van voor het moment dat ik er achter kwam dat Engels heerst. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |