|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:41] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Neen, dit is een serieus topic over pesten Flamecage |
|
Voor mijn deur bevinden zich zo'n beetje altijd een groep hangjongeren. Ik moet er langs fietsen om bij mijn vriendin te komen, en het lijkt wel of ze gewoon verplicht zijn iets naar me te roepen. Ik besteed er al lang geen aandacht meer aan, ik vind het eerder zielig voor die personen die blijkbaar geen leven hebben en dus maar elke dag buiten gaan zitten en anderen uit te schelden. Opzich vind ik het wel irritant dat ik zo;n beetje nergens geaccepteerd word, maar ik ga me echt niet aanpassen aan anderen, Ik blijf gewoon wie ik ben. Ik kies zelf deze kleding te dragen (bandshirts, banden, lange leren jas). Ach ja, laat ze lekker, als ze er nou gellukig van worden om mij uit te schelden. Waar ik wel ontzettend boos om kan worden is iets wat Zaterdag is gebeurd en wat ik vandaag eigenlijk pas hoorde. Ik was met mn vriendin naar de tagrijn gegaan (plaatselijke uitgaansmogelijk die nog een klein beetje boeiend soms is). Er waren daar een paar andere vriendinnen van mn vriendin. Een daarvan was lesbisch, en had haar vriendin uitgenodigd om mee te gaan (ze waren daar nog nooit geweest). Naja, die avond was ik daar niet de hele tijd, maar op een gegeven moment werd er ketchup of curry over ons heen gegooid, wat vooral op mijn vriendin kwam. Ik best boos, bewaking erbij gehaald, maar ik dacht dat het om mijn vriending ging en dat het was om cool te doen ofzo. Hoorde ik vandaag dat dat een groepje jongens waren die de hele tijd die twee lesbiche meisjes uit waren aan het schelden, Voor vuile pot, en dat soort dingen. En dat ze eigenlijk naar hun die curry gooiden en dat ze ook nog is bier naar ze gooiden. En dit vind ik dus echt heel erg. Er is toch helemaal niks mis met meisjes die lesbich zijn?! Zo zijn zij nou eenmaal, is echt niet iets waar ze voor gekozen hebben! Ik heb zelf helemaal niks tegen lesbiennes of homo's, en ik begrijp niet dat er nog steeds mensen zijn die dit soort zielige dingen doen! Het waren trouwens niet eens zoals het prototype meisjes die net mannen zijn, ze waren nog best knap zelfs. Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
Mensen die het doen met gelijk sexe zijn even gelijk aan hetro's. Op school ben ik wel gespest maar lang niet zo erg als ik van andere mensen lees danwel hoor. pesten is zielig, en ontiegelijk gay. De wet van de vallende lichamen |
|
ik werd gepest omdat ik een bril had door een meisje wiens beste vriendin 'n bril had.. |
|
o en Beast jij hebt/had een hekel aan pesters en gepest worden, waarom gebruik jij dat het woord gay als iets negatiefs. Wat is er mis met gay zijn en wie ben jij om daar negatief over te oordelen. Heel DOM als je zelf weet hoe het is om anders te zijn in andermans ogen. |
|
Ja om een lang verhaal maar gelijk kort te houden, Ik ben veel gepest vroeger op basisschool en LTS Ik had een bril,puisten en kort blond haar + ik haalde goeie cijfers Typische vorm van nerd dus.. rede genoeg om mij te pesten en af en toe in elkaar te meppen En ik deed eigenlijk nooit wat terug,Ik liet hun maar hun gang gaan zeg maar.. Ik werkte ondertussen wel in de vakanties en daar heb ik best kracht van gekregen Op 1 dag ergens in de derde klas vroeg zo,n stoere klasgenoot van me of ik met um wilde armpjedrukken Ik versloeg hem makkelijk En vanaf toen begon ik eigenlijk een beetje reputatie te krijgen,En daardoor kreeg ik ook een grote mond om wat terug te zeggen en heel soms terug te meppen! Die tijd ben ik ook begonnen met lichaamstraining,En rond die tijd begon ik ook naar Metal te luisteren Vanaf toen liep mn leven eigenlijk Goed! Ik ben ook hard geworden van vroeger Zowel geestelijk als lichamelijk Als iemand mij nu nog slaat doe ik ook niks terug,Ik zie die persoon gewoon als zielig... Want ja, Ik heb een goed hart en ik blijf altij rustig, Pas nog in de jeugdsoos waar ik contactpersoon ben,Iemand had drugs op en moest eruit worden gezet en gedroeg zich zeer aggressief, Ik vroeg hem of hij eruit wilde gaan(Op een zeer vriendelijke manier) Hij sloeg me gelijk voor mn bek Ik zeg doe is rustig... Slaat ie me nog een keer voor mn bek Ik zeg op een harde wijze Doe NU normaal en hij begint op me in te meppen! hehe En dat was dus een zielig persoon Ik pakte zn armen vast en liep zo met hem naar buiten! Maargoed Ik ben vroeger dus veel gepest en dat was een kutperiode! MAAR Ik ben er wel fucking hard van geworden En daar ben ik nu weer heel blij mee "Sehnsucht" |
|
Ik ben gepest vanaf het moment dat ik op de kleuterschool kwam tot eind van 2mavo ongeveer. En dat was elk jaar gewoon door echt de hele klas op 1 persoon na. Ik ben toen op een moment zo verschrikkelijk door het lint gegaan dat ik iemand aangevlogen ben, er zijn toen 5 leraren nodig geweest om me van die persoon af te krijgen. Sindsdien is het wel een stuk minder geworden, maar nog steeds krijg ik regelmatig opmerkingen naar m'n hoofd, en zijn er mensen die aan m'n patchesjas zitten (wat ze overigens duur komt te staan). Nu sta ik er wel boven, maar zoals velen hier in dit topic zullen weten gaat er een proces van jaren overheen om jezelf psychisch sterk genoeg daarvoor te kunnen maken. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik ben op de basisschool een paar maanden gepest of zoiets... Heb toen gelijk de reputatie opgebouwd dat ik er gelijk op los ramde als je ruzie met me zocht... Heb een keer een gast na schooltijd helemaal bont en blauw geslagen bijvoorbeeld. Daarna eigenlijk verder nergens last van gehad. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: en daar heb je gelijk in. mijn fout. De wet van de vallende lichamen |
|
Vroeger in de jeugdbeweging. Alles ging goed tot ik ongeveer 14 jaar was. ok, kben nooit van de magerste geweest..toch kreeg ik telkens 'tientonner' ed naar mijn hoofd geslingerd. Alhoewel ik nooit echt gesnapt heb waarom, want er zat een meisje bij ons die zwaarder was (maar nog niet om te zeggen"dik") en die was Miss Popular. een jaar of twee later was het "vuile zwartzak" Daar trok ik me dan minder van aan. Maar dat 'tientonner'-gedoe zorgde er wel voor dat ik jaaaaren complexen had (en soms nog) alhoewel sinds ik naar de hogeschool+op kot en zo ging, veel vrienden en ik bloeide open (was toen ook uit de jeugdbeweging gestapt) als ze me nu zien lopen, zie ik de jaloezie in hun ogen, want ik ben positief geëvolueerd en zij zijn blijven steken op hun pubermentaliteit Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Ben nooit gepest, heb wel gepest vroeger, maar das erg lang geleden, ik had er op redelijk jonge leeftijd ook speit van, de meeste van mijn vrienden ook, hebben geprobeert het weer goed te maken. Pesten is mensen bij mij nooit zo goed bevallen (Vaak geprobeerd, was langharige hippie, luisterde metal), altijd nogal scheit aangehad. Ken wel veel mensen die gepest zijn (ach ja de metalscene he) het valt me op dat toch vaak dezelfde mensen gepest worden, volgens mij ruiken mensen de angst. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Vroeger dacht men mij wel eens te kunnen pesten in de buurt waar ik de eerste 7 jaar van mijn leven heb doorgebracht. Ik ben half indonesisch en hoewel je dat niet echt aan me ziet, werd ik wel vaker hiermee gepest/gediscrimineerd. Men wist alleen niet dat mijn ouwe heer toen ook nogal bekwaam was in de nationale sport van Indonesie, Pencak Silat, en dat zoonlief daar wel een en ander van meekreeg. Het was zo afgelopen met die lui die mij dachten te benadelen |
|
Pencak Silat? Uit liefde voor ZM. |
|
quote:"Gay" is iets anders als een Homeau hoor... |
|
quote: Vechtsport. |
|
Mijn pa heeft me altijd geleerd bij pesten meteen te gaan slaan... dus dat deed ik dan ook braaf. Na de middelbare school is dat gedrag trouwens wel veranderd. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
"lul!" *FireFox slaat jochie in elkaar* |
|
ha, als ikeen euro had gehad voor iedere keer als er jezus naar me werd geroepen(toen ik ong lang haar had) door de stoere hangjongeren. overigens vind ik het wel komisch. denk zo een figuur nou echt dat hij op dat moment de meest originele vernieuwende grap bedenkt? zegt wel iets over het niveau van die gasten. |
|
Ik ben nog nooit gepest. Maar meestal worden er opmerkingen gemaakt over de sub cultuur zelf. Dat het homo muziek is ed. Ik kleed mezelf niet metal maar meer alternatief maar daar schijnen ze geen probleem mee te hebben. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik werd vroeger elke dag uitgscholden voor dikzak, door een meisje dat toen (op haar elfde) minstens 80 kilo woog. Dat was echt vaag, want ik was dus niet dik. Daardoor ben ik wel gaan denken dat ik dik was... maarr ik was het niet. Voorderest ach, ik ben niet gepest vroeger. Op de mavo was het niet altijd gezellig maar ik denk dat dat meer aan mijn desinteresse in de rest van de klas lag. [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 13-01-2004 10:42] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ow, toch wel gepest In havo 4 was ik nieuw op school en had totaal geen vrienden. Een of andere jongen uit vwo6 (zon bal) Ging de hele tijd fluiten en knipogen enzo, dus ik voelde me wel aantrekkelijk e.d. Dacht dat hij me leuk vond. Dat is weken doorgegaan. Toen met uitgaan kwam ik hem tegen, hij zei: Je ziet er mooi uti, blablabla, Dus ik helemaal in de wolken. 10 Min later roept hij me, dus ik kijk, zit hij met zon heel populair meisje met uit te lachen en gaan ze zitten zoenen Dat was wel flauw... Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Nou sowieso sloeg ik nooit van die kleine mannetjes... wel heb ik om andere redenen dikwijls in het hokje van de rector gezeten. Ooit omdat iemand een bekertje Fanta boven m'n hoofd omkieperde en toen werd ik driftig en deed ik het dus terug.. ik had alleen hete chocolade melk (even niet aan gedacht) En zo wel vaker van die onbenulligheidjes. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
sjeezus, ik ben nooit gepest op school. En dat terwijl ik altijd de kleinste was (en trouwens nog steeds ben). Ik ging toen ook niet met de hipste gasten om, en rookte toen ook niet (ik ben pas op mijn 21e gaan roken. Ik maakte altijd zelf wel uit met wie ik om ging, en ik heb daar ook nooit problemen mee gehad. Er werd echter wel gepest in mijn klas. Maar op de één of andere manier was ik nooit de pineut. WAARSCHIJNLIJK OMDAT IK DAAR BOVEN STOND. Als je jezelf zwak voelt, dan merken mensen dat, en dan ben je de pineut, denk ik. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |