IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:46 schreef invictis het volgende:
jij woont echter wel vaak in Jamai

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-02-2004 14:49 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:43 schreef Jenje het volgende:
Raar he, als je "Ik worDT" schrijft.
Ik loopt ook vaak de trap op

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 03-02-2004 15:08 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Ik geef les op een middelbare school (eindstage) . Daar heb ik uiteraard te maken met leerlingen die pesten en die gepest worden.

Is er hier toevallig iemand die hier een GOED werkstuk of een scriptie over heeft geschreven?

uiteraard weet ik dat er op het internet veel te vinden is, maar dat is meestal veel zoekwerk als je iets gedetailleerds zoekt etc. En een werkstuk/ scriptie is vaak goed gestructureerd.

Ik zou het erg rlx vinden als hij/zij mij dit zou willen mailen.( m.slutter@udenscollege.nl)

Alvast bedankt

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 15:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

......plagiaat is not done.......

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 03-02-2004 15:10 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Wat nou plagiaat, ik wil t niet gaan gebruiken om zelf iets te schrijven ofzo!!

Ik wil mij gewoon verdiepen in dit probleem zodat ik mijn leerlingen hiermee kan helpen.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-02-2004 15:12 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 februari 2004 15:10 schreef Lothar het volgende:
Wat nou plagiaat, ik wil t niet gaan gebruiken om zelf iets te schrijven ofzo!!

Ik wil mij gewoon verdiepen in dit probleem zodat ik mijn leerlingen hiermee kan helpen.

Niet zo happen, hij pest je maar een beetje

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 03-02-2004 23:37 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Op de havo wel geregeld gejend en gepest (door wat van die figuren die de mavo net afhadden, doorstroomden naar de havo en daar op de een of andere manier stoom moesten afblazen... op mij helaas).
Al heb ik een paar keer van me af moeten bijten en de grootste hufter van dat moment een kapot hoofd te slaan.
En later dezelfde manoevre uitgehaald bij een of ander sukkeltje dat mij wilde uitdagen en niet van ophouden wist

Op t vwo en daarna heb ik er helemaal niets meer van gemerkt

Ik zal wel gewoon heersen.

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 04-02-2004 17:02 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 15:08 schreef Lothar het volgende:
Ik geef les op een middelbare school (eindstage) . Daar heb ik uiteraard te maken met leerlingen die pesten en die gepest worden.

Is er hier toevallig iemand die hier een GOED werkstuk of een scriptie over heeft geschreven?

uiteraard weet ik dat er op het internet veel te vinden is, maar dat is meestal veel zoekwerk als je iets gedetailleerds zoekt etc. En een werkstuk/ scriptie is vaak goed gestructureerd.

Ik zou het erg rlx vinden als hij/zij mij dit zou willen mailen.( m.slutter@udenscollege.nl)

Alvast bedankt

Ik weet wel het een en ander over pesten. Ik heb in een heel ver grijs verleden maatschappelijk werk gestudeerd (en ook afgemaakt maar vraag niet hoe ).
Als zodanig weet ik wel het een en ander van het onderwerp af, heb ook aan begeleiding gedaan enz. enz.) Als je bepaalde vragen hebt dan lees ik het wel.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com