|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik loopt ook vaak de trap op |
|
Ik geef les op een middelbare school (eindstage) . Daar heb ik uiteraard te maken met leerlingen die pesten en die gepest worden. Is er hier toevallig iemand die hier een GOED werkstuk of een scriptie over heeft geschreven? uiteraard weet ik dat er op het internet veel te vinden is, maar dat is meestal veel zoekwerk als je iets gedetailleerds zoekt etc. En een werkstuk/ scriptie is vaak goed gestructureerd. Ik zou het erg rlx vinden als hij/zij mij dit zou willen mailen.( m.slutter@udenscollege.nl) Alvast bedankt |
|
......plagiaat is not done....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet zo happen, hij pest je maar een beetje Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Op de havo wel geregeld gejend en gepest (door wat van die figuren die de mavo net afhadden, doorstroomden naar de havo en daar op de een of andere manier stoom moesten afblazen... op mij helaas). Al heb ik een paar keer van me af moeten bijten en de grootste hufter van dat moment een kapot hoofd te slaan. En later dezelfde manoevre uitgehaald bij een of ander sukkeltje dat mij wilde uitdagen en niet van ophouden wist Op t vwo en daarna heb ik er helemaal niets meer van gemerkt Ik zal wel gewoon heersen. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Ik weet wel het een en ander over pesten. Ik heb in een heel ver grijs verleden maatschappelijk werk gestudeerd (en ook afgemaakt maar vraag niet hoe ). Als zodanig weet ik wel het een en ander van het onderwerp af, heb ook aan begeleiding gedaan enz. enz.) Als je bepaalde vragen hebt dan lees ik het wel. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |