|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: that's more like it. ik je eindelijk aardig te vinden None of us are saints - Albert Fish |
|
Vroeger plaagde ik meisje op school, maar dat was meer om te zoenen e.d. ... werkte 6 van de 10 ook nog. |
|
nou doe mij nog maar zo'n zwak ettertje.... pesten heerscht None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: *Meisjes plagen, kusjes vragen!* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
arson wanneer ga je eindelijk een post posten waarbij je je hersens gebruikt "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Juist! Het werkt! |
|
quote: conclusie (what a surprise): homeaux en bajesneger quote: Gezien je wellust voor het bruine gat heb ik daar mijn oprechte twijfels over [Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 16-06-2003 18:08] |
|
quote: De logica daarachter ontgaat me even, maar goed. Ik zal m'n spionnen in alle grote BeNeLux-steden zeggen de oren gespitst te houden. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Aanstaande zaterdag in Atak maar weer eens gaan proberen dan Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: hmm das een goeie vraag... tot nu toe bevalt dit me erg goed None of us are saints - Albert Fish |
|
DO ME! |
|
blut und krieg |
|
quote: aangezien ghouliette van het vrouwelijk geslacht is, is er niks gays aan... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Is er dan metal in Atak? |
|
Meisjes plagen, meisjes wegjagen lukte mij anders ook altijd prima....maar misschien dat mijn afzichtelijke uiterlijk daar natuurlijk ook een rol in speelde... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Nee, maar ik drink daar altijd bier met mijn oude schoolvrienden. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wel weer grappig dat we een serieus topic toch weer mooi de afgrond in weten te posten !! Als dat geen pesten van de topic starter is weet ik het ook niet meer You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: moet jij niet rustig op je slaapkamer gaan zitten kniezen None of us are saints - Albert Fish |
|
die topic starter is toch allang gebant "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Het topic komt uit lang vervlogen tijden. |
|
quote: Nou, eeuhm, nee dus. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
*zucht* Tweede en laatste verzoek: ON TOPIC! De volgende offtopic reacties zullen gemodereerd worden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Oh ... damn dacht dat er wat leuks was .. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 16-06-2003 17:52] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |