|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja hoor.. Godverdommen.. |
|
[off-topic] Papoas snap ik ook niet helemaal. Maar die lui noemen zichzelf ook "nigga's". Luister maar eens naar het gemiddelde raplied [/off-topic] |
|
quote: ten 1ste HET IS PANDAEMONAEON ten 2de ik moest kloppen want de bel deed het niet ps. die negers noemen zichzelf ook niggers dus wrom mag het HOOG BESCHAAFDE volk het niet zeggen -- edit -- je quote gefixed ... let verder op met rascistische uitspraken !! [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 11-01-2002 20:39] Godverdommen.. |
|
Nou Panda-beertje, Elke keer als ik weer een berichtje van jou lees, vraag ik me af hoe oud jij eigenlijk bent. Heb jij ooit wel eens les gehad op school? Als dat zo is, doe me een plezier en vraag je schoolgeld terug. Als je op dit moment op de middelbare school zit: don't bother to get your diploma. Als je studeert; leer smeken en janken als een klein kind, dan kan een baantje bij McDonalds er nog net inzitten. Als je nog eens wat van je wil laten horen, leer dan eerst eens fatsoenlijk typen/ nederlands schrijven. Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Heren, heren, laten we nou niet weer ons allemaal verlagen tot scheldpartijen over en weer. |
|
quote: ten 1ste op school ben ik heel goed.. en ten 2de ik spel op school ook heel goed alleen ik typ blind en als die shit op de pc dus ik maak wel eens een typfout.. en je bent echt zielig dat je daarop let.. Godverdommen.. |
|
Hey hallo, wat zeg ik nou net ! |
|
quote: sorry ik was aan het typen toen jij het poste Godverdommen.. |
|
quote: Nou nou, wat zijn je antwoorden toch geslepen. En zo adrem! Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Sorry Jenje, ik zag je post te laat [Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 11-01-2002 16:19] Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
Zoo .. en nu weer lief verder praten over pesten/gepest worden. |
|
Grrr... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote:Sorry als ik je naam verkeerd schrijf, was niet echt met opzet en zo... De toon waarop je overkomt als je over hen praat irriteert mij, daarom vroeg ik je er mee op te houden. En nu maar weer on topic... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Werd op basisschool gepest wegens naam, en dat duurde 5 jaar lang. Dan ben je aan het eind best wel pissed off, en wil je wel wat Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
quote: hahah zash hahaha mwhahahaha die naam haahhaha grapje... is toch niet zo een rare naam beter dan HASSAN Godverdommen.. |
|
quote: je hoef geen sorry te zeggen hoor ik praat wel gewoon Godverdommen.. |
|
quote: effe je profiel checken, ehehe |
|
WELKE DEBIEL HEEFT DIT TOPIC NOU GESTART! |
|
quote: |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Stelletje Papoea's |
|
Ik kan gelukkig zeggen dat ik eigenlijk nooit gepest werd vroeger. Maar ik peste ook nooit. Ik was niet de populairste van de klas maar ook geen neurd... Ik hing er gewoon tussenin. Maar vroeger keek ik scheel, daar kon ik niets aan doen, dus ik was heel bang dat ze me zouden pesten. Ik voelde me daar juist onzeker door, maar gelukkig bleef dat uit. Omdat ik daar juist bang voor was, peste ik zelf ook niet. Vind ik trouwens ook een hele zielige bezigheid.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ik zag er altijd heel raar uit (nog steeds trouwens) maar men kon nooit echt grip op mij krijgen, geloof ik HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
lol de mods pesten de starter van dit topic ook al quote: overgens hangt het er vanaf hoe je het ervaart, je maakt het zelf pesten als je er wat van aantrekt [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 15-06-2003 15:56] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |