IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina | Volgende pagina
suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-01-2002 16:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:03 schreef Pandaemonaeon het volgende:
my of die papoeas
Pandaemonium: het irriteert mij dat je negers uitscheldt voor niggers en Papoea's...zou je daarmee willen stoppen?

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 11-01-2002 16:09 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:08 schreef suzanne het volgende:
Pandaemonium: het irriteert mij dat je negers uitscheldt voor niggers en Papoea's...zou je daarmee willen stoppen?

ja hoor..

Godverdommen..

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 11-01-2002 16:10 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

[off-topic] Papoas snap ik ook niet helemaal. Maar die lui noemen zichzelf ook "nigga's". Luister maar eens naar het gemiddelde raplied [/off-topic]

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 16:10 by Pandaemonaeon Profiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:08 schreef suzanne het volgende:
Pandaemonium

ten 1ste HET IS PANDAEMONAEON
ten 2de ik moest kloppen want de bel deed het niet

ps. die negers noemen zichzelf ook niggers dus wrom mag het HOOG BESCHAAFDE volk het niet zeggen

-- edit --
je quote gefixed ... let verder op met rascistische uitspraken !!

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 11-01-2002 20:39]

Godverdommen..

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-01-2002 16:11 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Nou Panda-beertje,
Elke keer als ik weer een berichtje van jou lees, vraag ik me af hoe oud jij eigenlijk bent.
Heb jij ooit wel eens les gehad op school?
Als dat zo is, doe me een plezier en vraag je schoolgeld terug.
Als je op dit moment op de middelbare school zit: don't bother to get your diploma.
Als je studeert; leer smeken en janken als een klein kind, dan kan een baantje bij McDonalds er nog net inzitten.

Als je nog eens wat van je wil laten horen, leer dan eerst eens fatsoenlijk typen/ nederlands schrijven.

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 16:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heren, heren, laten we nou niet weer ons allemaal verlagen tot scheldpartijen over en weer.

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 16:13 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:11 schreef Blackjack het volgende:
Nou Panda-beertje,
Elke keer als ik weer een berichtje van jou lees, vraag ik me af hoe oud jij eigenlijk bent.
Heb jij ooit wel eens les gehad op school?
Als dat zo is, doe me een plezier en vraag je schoolgeld terug.
Als je op dit moment op de middelbare school zit: don't bother to get your diploma.
Als je studeert; leer smeken en janken als een klein kind, dan kan een baantje bij McDonalds er nog net inzitten.

Als je nog eens wat van je wil laten horen, leer dan eerst eens fatsoenlijk typen/ nederlands schrijven.

ten 1ste op school ben ik heel goed.. en ten 2de ik spel op school ook heel goed alleen ik typ blind en als die shit op de pc dus ik maak wel eens een typfout.. en je bent echt zielig dat je daarop let..

Godverdommen..

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 16:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hey hallo, wat zeg ik nou net !

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 11-01-2002 16:15 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:14 schreef Jenje het volgende:
Hey hallo, wat zeg ik nou net !

sorry ik was aan het typen toen jij het poste

Godverdommen..

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-01-2002 16:18 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:13 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ten 1ste op school ben ik heel goed.. en ten 2de ik spel op school ook heel goed alleen ik typ blind en als die shit op de pc dus ik maak wel eens een typfout.. en je bent echt zielig dat je daarop let..

Nou nou, wat zijn je antwoorden toch geslepen. En zo adrem!

Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-01-2002 16:18 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Sorry Jenje, ik zag je post te laat

[Dit bericht is gewijzigd door Blackjack op 11-01-2002 16:19]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 11-01-2002 16:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zoo .. en nu weer lief verder praten over pesten/gepest worden.

Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 11-01-2002 16:20 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Grrr...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 11-01-2002 16:28 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:10 schreef Pandaemonaeon het volgende:
ten 1ste HET IS PANDAEMONAEON
ten 2de ik moest kloppen want de bel deed het niet

ps. die negers noemen zichzelf ook niggers dus wrom mag het HOOG BESCHAAFDE volk het niet zeggen
Sorry als ik je naam verkeerd schrijf, was niet echt met opzet en zo...

De toon waarop je overkomt als je over hen praat irriteert mij, daarom vroeg ik je er mee op te houden.

En nu maar weer on topic...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Zash
Usericon van Zash
Posted 12-01-2002 12:48 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

Werd op basisschool gepest wegens naam, en dat duurde 5 jaar lang. Dan ben je aan het eind best wel pissed off, en wil je wel wat

Zash

Power over others is nothing - Power over oneself is everything

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 12-01-2002 14:14 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2002 12:48 schreef Zash het volgende:
Werd op basisschool gepest wegens naam, en dat duurde 5 jaar lang. Dan ben je aan het eind best wel pissed off, en wil je wel wat

Zash

hahah zash hahaha mwhahahaha die naam haahhaha

grapje... is toch niet zo een rare naam beter dan HASSAN

Godverdommen..

Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Posted 12-01-2002 14:16 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2002 16:28 schreef suzanne het volgende:
Sorry als ik je naam verkeerd schrijf, was niet echt met opzet en zo...

De toon waarop je overkomt als je over hen praat irriteert mij, daarom vroeg ik je er mee op te houden.

En nu maar weer on topic...

je hoef geen sorry te zeggen hoor ik praat wel gewoon

Godverdommen..

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 15-06-2003 12:22 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2002 12:48 schreef Zash het volgende:

Zash

effe je profiel checken, ehehe

R.
Usericon van R.
Posted 15-06-2003 12:24 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

WELKE DEBIEL HEEFT DIT TOPIC NOU GESTART!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-06-2003 12:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 12:24 schreef R. het volgende:
WELKE DEBIEL HEEFT DIT TOPIC NOU GESTART!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-06-2003 12:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2003 12:37 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Stelletje Papoea's

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-06-2003 13:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik kan gelukkig zeggen dat ik eigenlijk nooit gepest werd vroeger.
Maar ik peste ook nooit. Ik was niet de populairste van de klas maar ook geen neurd...
Ik hing er gewoon tussenin. Maar vroeger keek ik scheel, daar kon ik niets aan doen, dus ik was heel bang dat ze me zouden pesten. Ik voelde me daar juist onzeker door, maar gelukkig bleef dat uit.
Omdat ik daar juist bang voor was, peste ik zelf ook niet. Vind ik trouwens ook een hele zielige bezigheid....

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 15-06-2003 14:54 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik zag er altijd heel raar uit (nog steeds trouwens) maar men kon nooit echt grip op mij krijgen, geloof ik

HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-06-2003 15:55 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

lol de mods pesten de starter van dit topic ook al
quote:
Deze user is gebanned: Nog 2774 dagen

overgens hangt het er vanaf hoe je het ervaart, je maakt het zelf pesten als je er wat van aantrekt

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 15-06-2003 15:56]

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com