|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik doelde anders op jou soort None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Ja jonge, het lijkt er wel op ja. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: is hem alleen nog niet gelukt volgens mij |
|
Ik ga maar is Nietzsche lezen. Kijken of hij het ook heeft over het pesten van untermenschen. |
|
quote: vandaar die naam, deed me al een aars denken |
|
quote: Blijkbaar...het houdt jou in elk geval van de straat, of niet ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ja idd, alleen bij volle maan kom ik tevoorschijn |
|
quote: Ik dacht je er al op aan te spreken: zolang ik geen voorbeeld te zien krijg van het soort marchandise dat je ons probeert aan te smeren, schrijf ik me niet in voor je wedstrijd! (Heb je toevallig ook Claw-handdoeken? Kopjes heb ik genoeg.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: ik wil hem wel eens in jouw aars douwen eens kijken of je dan nog zoveel praatjes hebt None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Jij loopt hier ook alleen maar intressant te doen! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Nee deze actie is speciaal voor de Claw-Theekopjes. Maar ik licht graag een tipje van de sluier op over de volgende actie: je kan je er goed mee afdrogen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je gaat toch niet naakt in het bos rondrennen ofzo ? Zoals onze dooie vriend Anorexia Nervosa destijds ? Je kon wel kou vatten namelijk... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: zolang je maar genoeg glijmiddel gebruikt wel |
|
quote: bos? hier in nederland? dat gaat niet lukken vrees ik. maar is de binnenstad ook goed? |
|
met een dikke groene moet je het doen None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Het kan ook anders. Veel mensen met een onzekerheidsgevoel proberen ergens bij te horen om het op die manier te compenseren. Ze laten bv. hun haar groeien, dragen enkel zwarte kledij, en luisteren enkel naar de muziek die gedicteerd wordt door de algemene teamspirit. mvg wk10 |
|
quote: Zolang je harder kan rennen dan de sterke arm der wet is niks aan de hand denk ik, haha ! Maar dat doe je dus wel eens ? naakt rondrennen ? Kom een keer langs anders, gezellig ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hmmms dit topic begint wel erg gay te worden "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: wanneer daten we? None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: ja en die stoere ik wil je pesten opmerkingen zijn weg, zo is er ook niets meer asn, stelletje softies |
|
kom maar dan |
|
quote: Wat een tip: je kan mij met zowat elk spel afdrogen! Maar bedankt voor de info: deze wedstrijd zit ik even uit. (Kan ik me trouwens ergens inschrijven voor de nieuwsbrief? Ik word graag op de hoogte gehouden.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Beter als oninteressant. |
|
Wow, Ghouliette, je houdt wel van hard of niet ? We moeten echt maar eens wat afspreken geloof ik ? Waar woonde je ook alweer ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |