IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina | Volgende pagina
Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:48 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:47 schreef Claw het volgende:
untermenschen zoals jij? hehe

ik doelde anders op jou soort

None of us are saints - Albert Fish

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:48 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Godver, ik moet zometeen maar eens die theekopjes gaan ontwerpen

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 16:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:48 schreef Claw het volgende:

Ja jonge, het lijkt er wel op ja.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:47 schreef No Nonsense het volgende:
En wanneer je dan ook nog eens een kerk in de hens steekt is je dag natuurlijk helemaal goed!

is hem alleen nog niet gelukt volgens mij

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik ga maar is Nietzsche lezen. Kijken of hij het ook heeft over het pesten van untermenschen.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:47 schreef Phriar het volgende:
Pesten is vaak een uitlaatklep voor de (al dan niet seksueel) gefrustreerden in deze samenleving, alsmede voor diegenen die eigenlijk alleen onzeker zijn over hun eigen lichaam/geest of het gevoel hebben dat ze moeten compenseren.

Dus arson...

vandaar die naam, deed me al een aars denken

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:49 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 16 juni 2003 16:47 schreef ghoulliette het volgende:
tja, dat soort mensen zijn ook nodig

Blijkbaar...het houdt jou in elk geval van de straat, of niet ?

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:49 schreef DMTR het volgende:
Blijkbaar...het houdt jou in elk geval van de straat, of niet ?

ja idd, alleen bij volle maan kom ik tevoorschijn

Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 16:50 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:48 schreef Claw het volgende:

Ik dacht je er al op aan te spreken: zolang ik geen voorbeeld te zien krijg van het soort marchandise dat je ons probeert aan te smeren, schrijf ik me niet in voor je wedstrijd! (Heb je toevallig ook Claw-handdoeken? Kopjes heb ik genoeg.)

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:51 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:49 schreef ghoulliette het volgende:
vandaar die naam, deed me al een aars denken

ik wil hem wel eens in jouw aars douwen eens kijken of je dan nog zoveel praatjes hebt

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 16:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:49 schreef wladimir het volgende:
Ik ga maar is Nietzsche lezen. Kijken of hij het ook heeft over het pesten van untermenschen.

Jij loopt hier ook alleen maar intressant te doen!

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:52 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 16:50 schreef Lies het volgende:
Ik dacht je er al op aan te spreken: zolang ik geen voorbeeld te zien krijg van het soort marchandise dat je ons probeert aan te smeren, schrijf ik me niet in voor je wedstrijd! (Heb je toevallig ook Claw-handdoeken? Kopjes heb ik genoeg.)

Nee deze actie is speciaal voor de Claw-Theekopjes. Maar ik licht graag een tipje van de sluier op over de volgende actie: je kan je er goed mee afdrogen.

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:52 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 16 juni 2003 16:50 schreef ghoulliette het volgende:
ja idd, alleen bij volle maan kom ik tevoorschijn

Je gaat toch niet naakt in het bos rondrennen ofzo ? Zoals onze dooie vriend Anorexia Nervosa destijds ?
Je kon wel kou vatten namelijk...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:51 schreef Arson het volgende:
ik wil hem wel eens in jouw aars douwen eens kijken of je dan nog zoveel praatjes hebt

zolang je maar genoeg glijmiddel gebruikt wel

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:52 schreef DMTR het volgende:
Je gaat toch niet naakt in het bos rondrennen ofzo ? Zoals onze dooie vriend Anorexia Nervosa destijds ?
Je kon wel kou vatten namelijk...

bos? hier in nederland? dat gaat niet lukken vrees ik. maar is de binnenstad ook goed?

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:53 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

met een dikke groene moet je het doen

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 16:55 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:47 schreef Phriar het volgende:
Pesten is vaak een uitlaatklep voor de (al dan niet seksueel) gefrustreerden in deze samenleving, alsmede voor diegenen die eigenlijk alleen onzeker zijn over hun eigen lichaam/geest of het gevoel hebben dat ze moeten compenseren.

Dus arson...

Het kan ook anders. Veel mensen met een onzekerheidsgevoel proberen ergens bij te horen om het op die manier te compenseren. Ze laten bv. hun haar groeien, dragen enkel zwarte kledij, en luisteren enkel naar de muziek die gedicteerd wordt door de algemene teamspirit.

mvg wk10

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:55 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 16 juni 2003 16:53 schreef ghoulliette het volgende:
bos? hier in nederland? dat gaat niet lukken vrees ik. maar is de binnenstad ook goed?

Zolang je harder kan rennen dan de sterke arm der wet is niks aan de hand denk ik, haha ! Maar dat doe je dus wel eens ? naakt rondrennen ? Kom een keer langs anders, gezellig !

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-06-2003 16:55 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

hmmms dit topic begint wel erg gay te worden

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:56 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:52 schreef ghoulliette het volgende:
zolang je maar genoeg glijmiddel gebruikt wel

wanneer daten we?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:55 schreef arrebar het volgende:
hmmms dit topic begint wel erg gay te worden

ja en die stoere ik wil je pesten opmerkingen zijn weg, zo is er ook niets meer asn, stelletje softies

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 16-06-2003 16:59 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

kom maar dan

Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 16:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:52 schreef Claw het volgende:
Maar ik licht graag een tipje van de sluier op over de volgende actie: je kan je er goed mee afdrogen.

Wat een tip: je kan mij met zowat elk spel afdrogen!

Maar bedankt voor de info: deze wedstrijd zit ik even uit. (Kan ik me trouwens ergens inschrijven voor de nieuwsbrief? Ik word graag op de hoogte gehouden.)

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:59 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:51 schreef No Nonsense het volgende:
Jij loopt hier ook alleen maar intressant te doen!
Beter als oninteressant.

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:59 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Wow, Ghouliette, je houdt wel van hard of niet ? We moeten echt maar eens wat afspreken geloof ik ? Waar woonde je ook alweer ?

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com