IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-01-2004 13:31 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 13:24 schreef judge paul het volgende:
sjeezus, ik ben nooit gepest op school. En dat terwijl ik altijd de kleinste was (en trouwens nog steeds ben). Ik ging toen ook niet met de hipste gasten om, en rookte toen ook niet (ik ben pas op mijn 21e gaan roken. Ik maakte altijd zelf wel uit met wie ik om ging, en ik heb daar ook nooit problemen mee gehad. Er werd echter wel gepest in mijn klas. Maar op de één of andere manier was ik nooit de pineut.

WAARSCHIJNLIJK OMDAT IK DAAR BOVEN STOND.

Als je jezelf zwak voelt, dan merken mensen dat, en dan ben je de pineut, denk ik.

Wie begint er nog met roken op zijn 21ste

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 13-01-2004 13:57 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2004 13:24 schreef judge paul het volgende:
sjeezus, ik ben nooit gepest op school. En dat terwijl ik altijd de kleinste was (en trouwens nog steeds ben). Ik ging toen ook niet met de hipste gasten om, en rookte toen ook niet (ik ben pas op mijn 21e gaan roken. Ik maakte altijd zelf wel uit met wie ik om ging, en ik heb daar ook nooit problemen mee gehad. Er werd echter wel gepest in mijn klas. Maar op de één of andere manier was ik nooit de pineut.

WAARSCHIJNLIJK OMDAT IK DAAR BOVEN STOND.

Als je jezelf zwak voelt, dan merken mensen dat, en dan ben je de pineut, denk ik.

Echt gepest ben ik ook nooit, maar ik denk dat het meer te maken heeft met aftasten dan met zwak voelen btw.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

campske666
Usericon van campske666
Posted 13-01-2004 13:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ben nooit gepest alhoewel ik altijd een kop kleiner ben geweest dan m'n leeftijd genoten. Gelukkig had ik een grote bek vor de schade te compenseren

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 14:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik was nooit gepest op school.

Ik was eerder de pester.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 13-01-2004 14:18 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

hehe, ik wou net het zelfde posten.

Uit liefde voor ZM.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-01-2004 14:21 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Tja, ik ben op de basisschool ook nooit gepest, ik sloeg er altijd wel op, en was dat niet afdoende, dan had ik altijd nog een grote broer die het wel voor me opknapte.

Op de middelbare trouwens ook niet gepest.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 13-01-2004 14:25 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 januari 2004 13:31 schreef Smoochy het volgende:
Wie begint er nog met roken op zijn 21ste

Ja, stom idd. Het gevolg van blowen. Steek na een avond blowen ´s ochtends een sjekkie op, en dan (Ik schijn een grijns op m´n smoel te krijgen als ik high ben)

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 13-01-2004 14:27 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 januari 2004 13:57 schreef FireFox het volgende:
Echt gepest ben ik ook nooit, maar ik denk dat het meer te maken heeft met aftasten dan met zwak voelen btw.

Tja, ik ben ook nooit op de voorgrond. Altijd even de kat uit de boom kijken, en dat is dus ook aftasten. Dus voor mij gaat dat niet op.

headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 03-02-2004 10:42 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

Pesten is het zieligste em laagste wat iemand kan doen!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 10:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 10:42 schreef headbanger013 het volgende:

Hou je bek bolle.

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 03-02-2004 11:06 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 10:42 schreef headbanger013 het volgende:

Dat is misschien wat ver gezocht, maar veel dieper kun je inderdaad niet zinken....

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 03-02-2004 13:29 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 11:06 schreef Metallica-Freak het volgende:
Dat is misschien wat ver gezocht, maar veel dieper kun je inderdaad niet zinken....

Ik dacht altijd dat pesten iets van de middelbare school was maar op mijn werk zie ik het ook wel eens gebeuren. En dat zijn dan volwassen personen.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 03-02-2004 13:34 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 13:29 schreef Jezebel het volgende:
Ik dacht altijd dat pesten iets van de middelbare school was maar op mijn werk zie ik het ook wel eens gebeuren. En dat zijn dan volwassen personen.

Dat vind ik dus veel kwalijker. Ik peste vroeger ook maar weet nu wel beter, ik vind het niet zo tof dat ik dat destijds heb gedaan. Naja, zo zijn kinderen.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 13:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:40]

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 03-02-2004 14:37 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 13:46 schreef invictis het volgende:
ik vind het heerlijk om alles wat Nederlandstalige muziek is af te zeiken tot op het bot, en terecht!

Zeker waar, al zijn er uitzonderingen zoals Van dik hout bijvoorbeeld.

Naja mijn jaren op de Havo zijn relatief vreedzaam verlopen. Luisterde al wel naar metal, maar kleedde me nog "neutraal". Later tijdens werk wanneer collega's (vervelende) opmerkingen gingen maken, had ik meestal wel een vlijmscherpe opmerking terug en dan was het meestal snel afgelopen. En als er mensen mij in elkaar willen rossen, dan neem ik er zoveel mogelijk mee naar onderen. Laat me verdomme niet afmaken als een schaap

Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 14:39 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 03-02-2004 14:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik wordt nog regelmatig gepest door Jenje

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 14:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:41 schreef Elfensteen het volgende:
Ik wordt nog regelmatig gepest door Jenje
Raar he, als je "Ik worDT" schrijft.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:42 schreef invictis het volgende:
ik wordt altijd gepest door 90% van de ZM-ers hier, vooral door 1 bepaald iemand

Wie dan? Het is blijkbaar een heerscher, die wil ik dus leren kennen!

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 14:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-02-2004 14:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:44 schreef Chelman het volgende:
Wie dan? Het is blijkbaar een heerscher, die wil ik dus leren kennen!
Je kent em al, je houd em in je rechterhand ...

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:45 schreef invictis het volgende:
crusty zaadmuil dat je er bent

In tegenstelling to jou heb ik nog nooit zaad in mijn muil gehad....maar ik woon dan ook niet naast Jamai!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-02-2004 14:46 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2004 14:45 schreef Jenje het volgende:
Je kent em al, je houd em in je rechterhand ...

Ik masturbeer met links.

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-02-2004 14:46 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:41]

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com