|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Echt gepest ben ik ook nooit, maar ik denk dat het meer te maken heeft met aftasten dan met zwak voelen btw. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ben nooit gepest alhoewel ik altijd een kop kleiner ben geweest dan m'n leeftijd genoten. Gelukkig had ik een grote bek vor de schade te compenseren |
|
Ik was nooit gepest op school. Ik was eerder de pester. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hehe, ik wou net het zelfde posten. Uit liefde voor ZM. |
|
Tja, ik ben op de basisschool ook nooit gepest, ik sloeg er altijd wel op, en was dat niet afdoende, dan had ik altijd nog een grote broer die het wel voor me opknapte. Op de middelbare trouwens ook niet gepest. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja, stom idd. Het gevolg van blowen. Steek na een avond blowen ´s ochtends een sjekkie op, en dan (Ik schijn een grijns op m´n smoel te krijgen als ik high ben) |
|
quote: Tja, ik ben ook nooit op de voorgrond. Altijd even de kat uit de boom kijken, en dat is dus ook aftasten. Dus voor mij gaat dat niet op. |
|
Pesten is het zieligste em laagste wat iemand kan doen! |
|
quote: Hou je bek bolle. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dat is misschien wat ver gezocht, maar veel dieper kun je inderdaad niet zinken.... They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ik dacht altijd dat pesten iets van de middelbare school was maar op mijn werk zie ik het ook wel eens gebeuren. En dat zijn dan volwassen personen. |
|
quote: Dat vind ik dus veel kwalijker. Ik peste vroeger ook maar weet nu wel beter, ik vind het niet zo tof dat ik dat destijds heb gedaan. Naja, zo zijn kinderen. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:40] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zeker waar, al zijn er uitzonderingen zoals Van dik hout bijvoorbeeld. Naja mijn jaren op de Havo zijn relatief vreedzaam verlopen. Luisterde al wel naar metal, maar kleedde me nog "neutraal". Later tijdens werk wanneer collega's (vervelende) opmerkingen gingen maken, had ik meestal wel een vlijmscherpe opmerking terug en dan was het meestal snel afgelopen. En als er mensen mij in elkaar willen rossen, dan neem ik er zoveel mogelijk mee naar onderen. Laat me verdomme niet afmaken als een schaap Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:40] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik wordt nog regelmatig gepest door Jenje |
|
|
quote:Raar he, als je "Ik worDT" schrijft. |
|
quote: Wie dan? Het is blijkbaar een heerscher, die wil ik dus leren kennen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
quote:Je kent em al, je houd em in je rechterhand ... |
|
quote: In tegenstelling to jou heb ik nog nooit zaad in mijn muil gehad....maar ik woon dan ook niet naast Jamai! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik masturbeer met links. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:41] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |