|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jij moet echt eens inzien dat het nogal jammer is zo de aarsch van ghoulliette te kussen. (er is een verschil tussen pesten en mensen tegen zichzelf beschermen) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Biertje? En trouwens... ik kus die aarsch niet... ik neem het alleen voor dr op [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 16-06-2003 16:39] FREEZE |
|
tevens maak ik liever mezelf belachelijk dan dat andere dat voor mij doen |
|
quote: Wel lief dat je de moeite hebt genomen om even op m'n site te kijken Maarreh ? "Zonder vrienden heb je daar wel wat van" ? Is dat Nederlands ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: ik iets terug nemen??? no fucking way... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Het is ze toch uiteindelijk gelukt. Je haar is kort. |
|
quote: Als je tegen pesten bent, dan ben je niet true metal me dunkt mvg wk10 |
|
Jullie zijn grappig |
|
quote: WORD None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: |
|
now you're talking, Windkracht !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Eh mensen, dit topic gaat over pesten, het is niet een pest-topic. Dat doen jullie maar in het lultopic of via instant messengers. Kortom: On topic! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Is pesten geen kaartspel? Ik ben trouwens niet echt gepest. Ik had gewoon constant ruzie met iedereen. (Nu ja, met een iemand, wat resulteerde in een ruzie met iedereen) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: ja man lachen is dit None of us are saints - Albert Fish |
|
JA MAN TRUE METAL WARRIORS!! MANOWAR!! O, ja on-topic. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 16-06-2003 16:43] |
|
quote: das dialect |
|
quote: het gaat over pesten, ik voel me aangesproken aangezien ik graag pest, dus ben zo ON TOPIC als ik weet niet wat None of us are saints - Albert Fish |
|
Oh vandaar....dan snap ik het nog niet, maar goed...ik ben ook niet zo hoog opgeleid natuurlijk...kan alleen maar flauwe strips maken en pesten enzo... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: nee pesten is iets waarbij je untermenschen de volle laag geeft, net zo lang tot de tranen ze in de ogen springen… that's what i call victory None of us are saints - Albert Fish |
|
Lol |
|
quote:tja, dat soort mensen zijn ook nodig |
|
quote: untermenschen zoals jij? hehe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: En wanneer je dan ook nog eens een kerk in de hens steekt is je dag natuurlijk helemaal goed! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Pesten is vaak een uitlaatklep voor de (al dan niet seksueel) gefrustreerden in deze samenleving, alsmede voor diegenen die eigenlijk alleen onzeker zijn over hun eigen lichaam/geest of het gevoel hebben dat ze moeten compenseren. Dus arson... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |