IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : pesten (ga er niet in als je je niet aangesproken voelt) Vorige pagina | Volgende pagina
Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:37 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:36 schreef ghoulliette het volgende:
ja het was zo verschrikkelijk dat ik me hebt verstopt in mijn eigen wereld dmv het tekenen van strips, en dat doe ik nu in mijn vrije tijd, want zonder vrienden heb je daar wel wat van, heb ook mijn eigen coole strip over headbengels, vind je dat niet een onzettend coole originele naam.

blikjf je wel even ONTOPIC!!

None of us are saints - Albert Fish

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:38 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 16:37 schreef Phantom Lord het volgende:
Dat neem je terug! ghoul is GEEN manwijf en is een hele toffe meid... eentje die beduidend slimmer dan jij is!

(sh*t tuin ik er toch in)

Jij moet echt eens inzien dat het nogal jammer is zo de aarsch van ghoulliette te kussen.

(er is een verschil tussen pesten en mensen tegen zichzelf beschermen)

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 16-06-2003 16:39 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:38 schreef Claw het volgende:
Jij moet echt eens inzien dat het nogal jammer is zo de aarsch van ghoulliette te kussen.

(er is een verschil tussen pesten en mensen tegen zichzelf beschermen)
Biertje?

En trouwens... ik kus die aarsch niet... ik neem het alleen voor dr op

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 16-06-2003 16:39]

FREEZE

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

tevens maak ik liever mezelf belachelijk dan dat andere dat voor mij doen

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:40 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 16 juni 2003 16:36 schreef ghoulliette het volgende:
ja het was zo verschrikkelijk dat ik me hebt verstopt in mijn eigen wereld dmv het tekenen van strips, en dat doe ik nu in mijn vrije tijd, want zonder vrienden heb je daar wel wat van, heb ook mijn eigen coole strip over headbengels, vind je dat niet een onzettend coole originele naam.

Wel lief dat je de moeite hebt genomen om even op m'n site te kijken

Maarreh ? "Zonder vrienden heb je daar wel wat van" ? Is dat Nederlands ?

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:40 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:37 schreef Phantom Lord het volgende:
Dat neem je terug! ghoul is GEEN manwijf en is een hele toffe meid... eentje die beduidend slimmer dan jij is!

(sh*t tuin ik er toch in)

ik iets terug nemen??? no fucking way...

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 14:16 schreef Rasputin het volgende:
Af en toe, omdat ik lang haar heb, of iig aan het kweken (komt tot mijn schouders)maar ik behoud mijn waardigheid, verlaag me niet tot hun niveau en negeer ze. Denk niet dat het helpt om erop te gaan reageren.

Het is ze toch uiteindelijk gelukt.
Je haar is kort.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 16-06-2003 16:41 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:28 schreef Claw het volgende:
Nee degene die anderen pest is de zwakkeling. Hou je met jezelf bezig, loser.

Als je tegen pesten bent, dan ben je niet true metal me dunkt

mvg wk10

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2003 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jullie zijn grappig

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:42 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:41 schreef windkracht10 het volgende:
Als je tegen pesten bent, dan ben je niet true metal me dunkt

WORD

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:42 schreef Jenje het volgende:
Jullie zijn grappig

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:42 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

now you're talking, Windkracht !!

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-06-2003 16:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Eh mensen, dit topic gaat over pesten, het is niet een pest-topic. Dat doen jullie maar in het lultopic of via instant messengers.

Kortom: On topic!

I'm not being rude. You're just insignificant.

Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 16:42 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Is pesten geen kaartspel?

Ik ben trouwens niet echt gepest. Ik had gewoon constant ruzie met iedereen. (Nu ja, met een iemand, wat resulteerde in een ruzie met iedereen)

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:42 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:42 schreef Jenje het volgende:
Jullie zijn grappig

ja man lachen is dit

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:42 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

JA MAN TRUE METAL WARRIORS!! MANOWAR!!

O, ja on-topic.

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 16-06-2003 16:43]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:40 schreef DMTR het volgende:
Wel lief dat je de moeite hebt genomen om even op m'n site te kijken

Maarreh ? "Zonder vrienden heb je daar wel wat van" ? Is dat Nederlands ?

das dialect

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:43 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:42 schreef helmet het volgende:
Eh mensen, dit topic gaat over pesten, het is niet een pest-topic. Dat doen jullie maar in het lultopic of via instant messengers.

Kortom: On topic!

het gaat over pesten, ik voel me aangesproken aangezien ik graag pest, dus ben zo ON TOPIC als ik weet niet wat

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 16-06-2003 16:44 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Oh vandaar....dan snap ik het nog niet, maar goed...ik ben ook niet zo hoog opgeleid natuurlijk...kan alleen maar flauwe strips maken en pesten enzo...

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 16-06-2003 16:45 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:42 schreef Lies het volgende:
Is pesten geen kaartspel?

Ik ben trouwens niet echt gepest. Ik had gewoon constant ruzie met iedereen. (Nu ja, met een iemand, wat resulteerde in een ruzie met iedereen)

nee pesten is iets waarbij je untermenschen de volle laag geeft, net zo lang tot de tranen ze in de ogen springen… that's what i call victory

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 16:46 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Lol

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2003 16:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:44 schreef DMTR het volgende:
Oh vandaar....dan snap ik het nog niet, maar goed...ik ben ook niet zo hoog opgeleid natuurlijk...kan alleen maar flauwe strips maken en pesten enzo...
tja, dat soort mensen zijn ook nodig

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 16:47 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 16:45 schreef Arson het volgende:
nee pesten is iets waarbij je untermenschen de volle laag geeft, net zo lang tot de tranen ze in de ogen springen… that's what i call victory

untermenschen zoals jij? hehe

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 16:47 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 16:45 schreef Arson het volgende:

En wanneer je dan ook nog eens een kerk in de hens steekt is je dag natuurlijk helemaal goed!

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 16-06-2003 16:47 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Pesten is vaak een uitlaatklep voor de (al dan niet seksueel) gefrustreerden in deze samenleving, alsmede voor diegenen die eigenlijk alleen onzeker zijn over hun eigen lichaam/geest of het gevoel hebben dat ze moeten compenseren.

Dus arson...

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com